Moderator
2007-03-21 16:24
Jeyan Word, jag tycker det är ruskigt svårt att mixa såpass ljusa röster plus att hon har lite annorlunda "S". Jag gjorde det bästa av situationen så att säga. Tack ZyCore! :) upp
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Ahh, jo det var inget dåligt så sett..
Ooooh shiiit Erkky fyfan va tuung du e!! satan asso, lätt tyngsta tjejen inom svensk hiphop enligt mej! niicee asso keep it up giirl!!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Den var hur fet som hellst;),skönt med gittaren där å:)
bra av alla 3! mer sånt här fonky! riktigt bra!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Det va nice :) diggade fan!
Moderator
2007-03-21 17:03
Thanx :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
FAN jävligt bra låt ;) big up fonky :)
fonky, skööönt alltihop :) bruden, bästa tjejen jag hört hittills faktist!:) UPP på denna !;D
Fonky är så jävla bra och det visar han i denna låt. Kicka mer!!! Erkky gillas också, texten är fin! Robin Stahl, clean sång. Haha, sjukt egentligen efter bara ha hört en låt men man märker att du är grymt musikaliskt...
hets, stress, fest!
Man kan inte säga annat än att den är fet! Lägg ner kritiken folk. Säg att den var fet eller skit i att säga nåt alls...
Stick len.
mysigt mysigt ;) ge mig fem för denna brur =)
Alla måste göra sitt!
Riktigt Nice asså :) pz
<3 S.ärlemar -
Förresten Ericana... My homegirl! :D fett brao du är alltså!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
riktigt skön låt ! diggas peace
Riktigt bra av er alla tre, extra grymt av Erika! Har egentligen inget att klaga på, älskade bytet mellan och hela gitarr-vers-delen. Riktigt grymt, skönt mixat med. Lite halvkonstigt på Erikas del, men som du förklarade förut så är det en jävla skildnad på tjej-röst och främst S-en, så är man inte van är det ju klart :) Fett som fan Matte! Hela produktionen är grym, upp för dig och hela väst!
http://www.myspace.com/danokin<br>
RIktigt cool, diggade Erika som fan och robin har fin röst.. fonky du är cool som fan, detta är typ första gången jag hör en låt med dig där du inte säger "jag menah"
Fett grym låt :P ätligen fler Fonky Fresh låtar :) (Y) Diggade Erika å Robin i låten ;) Fortsätt så, vill höra mer av er :P Peyz!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Moderator
2007-03-21 21:14
Tack så mycket peeeeps! // Fonky och Erkky
[email protected]
ahh, äntligen eru tbx Fonky :).. du lägger de flästa låtar helt perfect ;).
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Mycket tungt matte, bra shit alltså Systeryster din gör sin grej och hon gör det bra! fred
http://www.norliekkv.se
galet bra!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
skulle vatt sjukt trevligt om du langa upp lyric:D .. låten va sjukt skön o står nu på repeat på min data ;D
Robin Stahl du var den ända som ägde peace från BRUNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
helt okej fan :D
what a fuck is the fuck ?
Helt ok! Robin skiner som solen.
http://www.lospalindromas.com
Fan detta var riktigt bra av er alla Jävligt kul att du är tillbaka Matte =)
Förlåt :'(
Asså den va faktiskt bra Fonky du växer i mina ögon. skön text faktiskt. och din syrra(om det nu e de) lägger de faktistk bra lite små galet här och där gick de men hon kommer bli bra... men den så kallade sången på reffen. skulle jag vart lyckligare utan tror jag... gillade inte rösten allt kändes osäkert och hoppkastat... men din vers va faktiskt mycket fin..... //banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Väntat länge på att få höra något nytt av dig Matte :) Äntligen kom den, och den kom i riktigt vackra toner! Mycket bra gjort av er alla tre. Beatet valde du/ni bra, även om man hört det många ggr förut. Men mycket bra, åker in på mp3n direkt! / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
tungt fonkey! erkka la det riktigt soft!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erkky* sorry
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt skönt fonky!
wait a minute man..
Tycker faktist fonky utväcklast!.. & tjejen lät inte så tight faktist.. men funka ju helt klart!.. sången & gittaren nice nice nice! peace!
Don't!
har hört den med bara erika för ett bra tag sen! riktigt nice fonky! hälsa erika att de är najs! / vedran peace
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
heheh familyy Records.... Niceness... matte du göre nice he klagar intee..=) Erika..:O hehehe visste inte att du Kickade fan Men nice nice du får Tummen Upp för det=) Robin Skön röst han gör det fint fint =) Bra Gjort ..!! Peace N Löööve..!
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
Glömde tillägga Fan Va nice Beat.. Grymt gjort....:D =) =) Proppss 0523's bästa Praaa.!!!!!!
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
digga denna ... alltid kul att höra fonky.. :! errky la de skönt tycker ja! fett bra gjort !
här äre 0522 som gäller! ;d tack alla =)
den var fett bra gjort av alla 3 ska jag säga fortsätt med det du gör och till fonkys syrra du rappa bra för första ghången fortsätt med d. du kan bli nåt. peace o kärlek till er alla
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
100
riktigt soft låt gillade texsterna från er alla väldigt bra gjort tycker jagi mina öron.. fonky la det det nice.. robin gillade din röst och din grej i låten :) upp för detta
NY whoa Byb1
Fyfan lätt den bästa låten på riktigt länge droppat här. Aldrig hört erkky rappat förut, men jag tro de eller ej, jag började fan gråta vet inte varför men det var hemskt bra. fyfan detta diggas, gj.
The thing is, we cant separate our feelings..
Erika baby.. najs de vet du, stolt över dig:) matte, tungt, övergången där överfett. Robin, najs gura o nice outro. originalreffen va lite bättre, men najs shit dawgies
Fet låt perfektion, Stahl som har gjort beatet?, eftersom han är ganska duktig på att spela gitarr :), Bra gjort , Erkky har bra röst också , Stahl har fett fin röst :)
pz
älskar denna låten ;D skulle man kunna få texten ?
Erika skicka sin del i denna till mig för ca 1-2 år sedan:S
matojjos P17 Läs högre upp så ser du att texterna är skrivna 2005. Satan vad kommentarer här alltså, de värmer fett mycket alltså... kenny, tack bror! Upp!
Mr. P