Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha du knulla han;D du la det najjs...pZ
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
Thanx Mään
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, Thanx brossan
hoppas han svarar på den här så man får skratta lite;D Peace!!..
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
Kalla på dina mannar, för du vet att jag mördar dom// Trodde redan finlands rap-scen hadde snöat bort// Snackar om pistoler, e det så du vill ha det// Sluta göm dig i bushen & kom hit till staden// Vem snackar, tvätta din trut med ariel// Jag spottar på fittor som tror dom e nått speciellt// Gör en låt om pedofiler, blev du våltagen som barn?// & Blodet från dina byxor sitter fortfarande kvar// Man jag äger hela skiten, inse fakta, din fitta// Tänk efter noga innan du lägger upp dissar// Före detta cs-nörd, som spelar tung bakom datan// Då Kan Kyssa mina fötter, (för kungen e tillbaka)// (Horunge), värdelös precis som en skuren moppe// Klart jag vinner när jag beefar mot mummin trollet// (Bitch) lägger d så fett, att du svimmar// Beefen e över, Game-Over Din Fitta//
Ref: För Jag vet vem du e,, En Riktig fitta, (Horunge Be) Jag vet att du pratar om mig 16 Bars & jag dödade dig
Du e den sämsta jag hört, snälla sök till idol// (E Jag en fjorts), snälla kom tillbaks om några år// För det verkar ju som pikku, har jävligt mycket kvar att lära// Sluta spela tuff, med den pinochio näsan// Ska Jag komma till malmö, beställ plats mannen// Ain´t playin, Du e helt fucking fukkt mannen// Du e avundsjuk på södra sidan, för du suger// Har Jag hotat dig mannen, Vem e det som ljuger// Alla Vet hur det slutar, så snälla sluta prata// kliv bort från datan, så vi kan ta d till gatan// & Dina fittiga vänner, kom komma med// -För Jag vet Vem du e- SKippa Snacket, Här e löddes fiffty cent// För Pikkulainen, e Sveriges största fucking skämt// Det e över, Svart på vitt, här e beviset// För Allt du gör kompis, e att förstöra beatsen//
Ref: För Jag vet vem du e,, En Riktig fitta, (Horunge Be) Jag vet att du pratar om mig 16 Bars & jag dödade dig
bEzK P16 - Thanx Äntligen Nån Som Förstår Sig På Musik! PeeeeyZ Mään Bara Kärlek.
jaaa fyfan... riktigt tung... fyfan..haha
HAHAHA Thanx Lojje!!! PeeyZ
HAHAHHAHA moooord.... över tugnt mannen :D detta vill jag höra ett svar på hahhaha pokimon när kommer dit svar ??
Hahahaha, Thanx Pontan! Det blir Inga Mer Dissar För Min Del, Im All Out..... -Game Over-
den va fet.. lite långt utro bara.. kunde haft lite gunshots o sånt gangsta shiet HAHA
heheheh aiight, Thanx Mään! PeeeyZ
Hahahaha, Jag Kan Faktiskt Säga Utan Att Skryta Att Jag Åt Upp Killen Levande.. Men Thanx För Tipset.. PeeeyZ
Thanx Till er Som Diggar :P
Droppa Mer Komments :P
Nice.. Men ja e lödde 50 cent:D
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D
dom blev tydligen uppkäkade(bokstavligttalat), för jag har inte hört nått från pikku... lr han vågar inte svara om inte knug e online :S...
Det e över, Svart på vitt, här e beviset// För Allt du gör kompis, e att förstöra beatsen// diggades määäääst hahahah keep it up du käka main!
www.sds.studio.nu
Producent
2007-03-20 21:12
beaten är hård som fan.. riktigt bra beat.. Du har flowmissar på några ställe.. reffen är bra upplagd.. du kunde gjort den med mer tryck dock.. den hade blivit fetare då.. raderna överlag funkar.. inget över och defenitivt inget under heller.. bara fortsätt dunka mayne.. ¨ Fred och kärlek..
Thanx Mään..., Tackar För Kritiken! Peeyz
upppp för fan
Thanx Allihopa..
91 Har tankat den, kom igen whoa!!!
uppppppppppppppppp
www.sds.studio.nu
Ja upp då!
Yeahh hUpp
Som du krossade honom igen, helt sjukt att killen inte fattar allvaret.. shlaaagt! "För du vet vem han e" ;) Peace bro
upp ! : )
haha, vi bor på landet!