Chess Feat Priest - Sommar ( Fullmix ) Har aldrig hört dem här rapparna någonsin så vi får se hur det låter, då slår vi på låten... Reffrängen är det riktigt skönt jävla tryck i, oh fifan ! det här var den bästa reffrängen jag hört på beatet riktigt taggad och fullt jävla skönt tryck! Första snubben, antar att det är Priest (?) Fyfan vad skön röst, men jag hör dig inte så jävla bra asså.. lite högre acapella (bara lite) hade varit jävla skönt.. men fyyyfan vad skönt flow, helsoft.. diggar din lyrik som fan, haha..sött när du sa uppsala.. Aja, heltklart en bra insats..dunderbra..tummar upp! Andra snubben (Chess?).. Också en jävligt skön röst.. Bra flow, lyrik och så vidare men jag tycker din insats inte är 100% tror faktist du kan mycket bättre... Men jag har inte en aning, det lät soft och så men inlevelsen var inte den bästa om jag skall vara ärlig... Bästa låten av dem alla, garanterat.. så jävla bra reffräng så att man får lust o springa ut på stan naken eller nått asså..dunderbra 9,5/10.