men bäst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÄLSKA!!
Pundare med Prestationer.
väldigt fin production må jag säga! respekterar din musik & hela DP-sound. fortsätt med de ni gör! big up.
nice shit från västerort .. shooo
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Den var fetfet som vanligt!
HANINGE
Vad ska man säga, lika fett som vanligt asså. Galet.. HEJA DP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt tungt! Nice som fan att höra alla er grabbar på samma mp3... Vem står beaten för? Uppish nu fan
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Tyyyyyngt, utförlig kritik kmr senare
Tungt som fan! Ge oss mer av DP!
Vi är överallt!
Gryyymt tung! Mer sånt här
Shooo tack boys!!! De va Anders från Linje19 som fixade beaten... "Anders hooka beaten, Vi alla på lyriken" vad händer Kåveh :D
tkr mixningen va rätt äcklig, t, och s:en skär sig på ett äckligt sätt låter som ni tagit bort för mkt bas från acapellan o lagt nåt filter påt.. men men kanske smaksak men tkr att äldre låtar från dp har haft mkt bättre ljud.. aja annars va låten skön najs flow från alla istortsett =)
rikigt sköön låt..diggar det mästa beatet var cp skönt ..aja keep it upp peace!
www.sds.studio.nu
LÅTEN FUNGERAR INTE ATT LADDA NU MEN SE TILL ATT PROVA EFTER 19:00 IKVÄLL SÅ FUNGERAR DET! SKA TESTA MED HÖGRE BAS PÅ ACAPELLAN!
Stick len.
shiet trode aaldrig att han ens skulle bryr sig om snubbens åsikt! BRA DÄR! tack allihopa, tack danne
VÄRSTERORT
najjs asså
Vad menar du Anders?
Stick len.
Jag tycker inte d e något fel på Accapellorna! det låter över bra! Allt är bra! låter fett som zatan! Puss på Danne och Anders! Vet ej varför men jag skulle lätt kunna ligga med anders röst!
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
Men det är också soft Emil eller vad säger du?
Stick len.
Tungt Shiit som vanligt. !!!!!
SunShine Reggae!.
hahahah, ja antar att ja ska säga tack.. Danne, ja trode inte att du skulle göra nått åt accapellorna för att de för de första redan låter fett bra och för de andra för att du har en del att göra.. tack allihopa
VÄRSTERORT
Aha, hehe. Nej eftersom jag medvetet sänkte basen på dem vilket jag ínte brukar göra och så reagerar någon negativt på det så känner jag att jag själv måste checka det en extra gång. Däremot snacket om att s:en och det skär sig är psajk snack. Lägger upp ikväll igen, ändrat eller inte.
Stick len.
aha okej, jag är me.. men de kanske kan stämma att s:en skär sig eftersom att accapellorna är så pass.. va ska man säga.. "diskanta"... softish
VÄRSTERORT
Anders o stefan Paaaaaaaang! Vill höra mer av er :D den här o regnar över världen e sjuuuukt jävla heta... Flippade texter (y) =D jaouli skönt rakt igenom.. arjan samma sak som jaouli! danish: du kan bättre... det låter som du gör till rösten mot dom andra spåren... beatet sjuuuvkt nice ! mixnigen.. jag gillar när det e sånna därna " S, T, F," ljuden mixnigen på stefans vers tycker jag va skööönt sound ii !
Yeeaaah maaafhaakka
softish!! nästa låt är alltid den bästa!!!
VÄRSTERORT
Nej alltså de skär sig inte. De skär sig mer på de tidigare låtarna alltså.
Stick len.
aha okej, du vet nog de där bättre än jag!
VÄRSTERORT
alla andra rappare blir bazzade i götten....... dp-sound !
släng upp den på speedyshare, jag kan inte tanka den på er hemsida =/
jag droppar bomber som hitler
NU GÅR LÅTEN ATT LADDA IGEN! SE TILL ATT LADDA DEN PÅ NYTT ALLA SOM REDAN HAR DEN. BASEN PÅ ACAPELLAN HAR NEUTRALISERATS. www.DP-Sound.se
Stick len.
Yeah, det låter bättre nu yo!
slänger upp en direktlänk för alla som e lite kräsna;D
LÅTEN!!
demn här låten e tuung asså! ullvidevägen linje fuckin 19
dirty_flowetry: Aa, vad bra!
Stick len.
upp tupp mupp kupp
Det vet du daaaaannnne gull! JA e fortfarande kär i Anders! :( Upp som stånd..... HAHA fan va dålig, jag kände mig som en jävel på att skriva tunga rader när ja skrev den, nu skämde jag ut mig för hela whoa! HEHE
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com