Lillebror - Ber Till Gud (Hej då Gumman)
Shoo, vart desperat efter studio igår men Sanne hade inte tid som vanligt att recca så jag vart tvungen att dra hem till Minii Alex å recca hehe..Pallade inte vänta på att Sanne skulle ha tid om en vecka lr nåt så klaga INTE på kvaliten haha för jag e medveten om att den e värdelös;) Rap: Jag Sång: Jag Text: Jag Beat: Jadu va hette de hehe Studio: Minii Alex haha Mix: ?? Va bara tvungen att göra en sista låt till Nathalie sen ger jag upp med sånn här kärleks tramsLänken
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
shuuhhz, diggade inte så mkt, tyckte du kom Off lite då o då, men de bra träna på flowet så blir de bättre. annars låter aiight, inte nåt ja skulle lyssna på igen mannen, men de ba forsätta droppa! Pz & keep it up / ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Layziecito P18: Tack kretiken å tack för att du lyssnade man=) Upp:P
Chaky: Tack som faaaN:D Betyder mkt att du gillar den=) Puss på dej<3<3
Ni som laddat droppa en kommentar å:P
Typiskt Whoa. Laddar ner men vart e kommentarerna??
det är bra.. men lite då och då kom du off precis som laytzecito sa.. men keep it up :) PZ
reffen låter inte alls bra. sen en fråga, varför spelar du inte om .. om du nu bli offbeat ? aja, visst är de helt okej annars. dock inget jag diggade.
Jag diggade den , För att rösten liger precis perfekt , till Beatet ( : Peace
Aejmil: Aiight tack man för att du lyssnade. _kriss: Jadu de va en bra fråga;) Tack för att du lyssnade iaf Va ska jag ändra på reffen da?? Jolly: Tack main:D Mer??
Palmen: Tack som fan att du lyssnade main:P Samiisch: Yeah bwoi tack om fan :D
yoo lillebror , fett bra love låt =) , det rörde mej på ett sätt med :) keep up the good work :D
Den Vise Visic
visic: Yeah thx dawg=)
va fiint.. !! texten var jätte fin å din gamla röst har kommit tillbaka hör jag (y) mkt bra ! :)
kakka i brallan ;)
Nattizh: Thx d e ju typ första gången på länge jag inte gör till rösten hehe.. Mer vill jag ha av er Whoa
lille brysh............... skulle inte kickat utan mig ju =) no love whitout me :P den funkade fint för mig men kvaliten:) aja peace and love till dig brush <3//Lill-Micke
Make Peace Not War
Lill-Micke: Haha va ju tvungen att recca ju;) Vi får ta å gö en låt snart hehe:P Jao vet kvallen e svin kass haha:P Men de e tanken som räknas;) Peace love main<33
Upp:P
helt ok låt fin text! keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det e soft bruch riktigt nice
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Tack alla som kommenterat:P
Hmm vart e alla kommentarer da:P
skööön låt du gjort !!! den va rikigt bra...beatet diggahs oxå det va nice! uuuupp för denna aschå... bless
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Myfe: Thx main:P Hehe man kan inte gilla allt;) hard2find: Thx dawg<33
Upp upp åå en sista UPP:P
gillade inte din röst, men man kan ju inte gilla allt här i världen :P aja bra jobbat iaf pz
dannie: Haha de e inte många som gillar den haha;) Tack för att du lyssnade iaf:P
Sista upp nu innan jag dra:P
Hihi upp^^
Låter helt okej! :) Bara att forsätta . Peace boy :D / DXZ.
fett main;)studion verkar va fett bra juXP
S-Medio: Yeah thx för att du lyssna dawg<33 Minii: Haha yeah din studio ÄGER haha schysst ljud å allt;) Upp:P
off beat, keff reff, men men, peace out.
http://www.myspace.com/p2da1
02: Haha tack för att du "lyssnade" iaf haha Finns d fler kommentarer där ute da??
Kan man få EN liten ynka kommentar till innan denna tråd e död??
Woggy: Thx bwoi:P Haha de e fan inte många som gillar reffen Jag som sjunger så fiiint hahahaha Mer??:P
död??
Upp!!!!
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Låt mej fylla min tråd med mej själv:P
Buusig: Thx sis:P
hihi;)
Fäldtish: Yeapp hon e mitt ex.. Haha nee jag e sämst du vet klarara inte av nå beat vafan:P Tack för att du lyssnade iaf man:P
MiniiMunk: Haha yeah;) Haha aafan d e sant haha...Tack att du lyssnade..Peace
Kompispropsen tar över.
Äckel.
nej.. lägg "micken" på hyllan broder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.myspace.com/micman123
nja inte så värst bra..men beatet va sköönt asså..keep it up
Är du tondöv pöjk? :s
Real power can't be given. It must be taken.