Uniqh & Ibancito - På Din Balkon .Mp3 !
Yeeaa! Once again, e vi Här med en ny chiill träck fast med lite mer bouncig känsla den här gången! Kliick Here ---> Uniqh & Ibancito - På Din Balkong - extra länk -Vers 1 - UniqhVers 2 - IbancitoVers 3 - Uniqh / IbancitoBrygga - Uniqh & IbancitoReff - Uniqh & IbancitoMixning - Uniqhbeat - iingeen aniing Tanka ner den, Sprid den o skriv en snabb kommentar här Under, Hoppas att ni diggar! (Kritik Uppskattas Också) Tack På Förhand! Pz ! / Ibancito --------------------------------------- Ibancito - www.myspace.com/ibancito Uniqh - www.myspace.com/uniqh
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Shuz go låt som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyvärr, tyckte inte om mixningen eller beatet :S men flowet är helt okej, öva öva ^^,
Emo på Whoa? >.<
riktigt skön soft musik.. reffen va skön som fan hiiihi första snubben låter som en soft reggae snubbe asså, nice som fan . ibancito , fett flow , minst lika skön , hel skön låt
hmm:) tyckte uniqhs lät lite konstig nånstans i början sen blev de tungt:) och ivans gilla ja tyyyngt vetty;) och reffen och bryggan gjorde att låten kändes mer proffessionell:) keep it green:O:D hohi alltså en bra låt:)
digga denna skön fan =) kommer nog pumpas ett tag =)
Konse''
RIktigt soft! pz !
myspace.com/herrolsson026
yeah, låten är G'Ibancito var tightare men Uniqh var också G refrängen var nice, så keep it real light a spliff holla back
Phibes
Producent
2007-03-17 11:52
Soft låt mayn ;) heheh:D
Flyger fritt, landar platt
bra grabbar lite för mycke flumm låtar bara
MUSIK!
Yeah faeen d låter chill bwois:P Peace
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
bra grabbar lite för mycke flumm låtar bara ------------------------------------------allting löser sig med en bit av lite Flumm// Mitt namn som en kuk alltid i din mun// flips: haha bruush, såft att du kika in, aa men ja har märkt att de e min stil typ bruush., alla har sin stil. =) förutom nu när ja kör på din låt på ditt mixtape, skicka beatet förresten genom msn lr nåt. pz hermano------------------------------------------------------- Yeaaa!! shuu folk! soft att många diggar! tack till alla som skrivit o tagit sin tid att lyssna på låten. forsätt pumpa den o skriv fina kommentarer o sprid den ! =).. aiightmuzh , pz ! // ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Sjuukt tung låt lite ragga känsla i den och så... Fett tung mer sånt här shiet tungt brusher!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Haha chill låt, Diggar den. Fortsätt kicka gubbs! Puss på er Peace out!
http://Myspace.com/Slukarn
ibbaan, feeeeeeett tungt lagt !! uniqh också fett tungt!! UPP!!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
denna var fet! najs fortsätt såhär :P
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
yeah kul att så många gillar asså :) riktigt kul. One till er
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
riktigt bra flow och allt! bra låt
yeeaa thaanx! =).. forsätt ladda ner den här jaow!!! Pz
Mycket nice faktiskt, fortsätt med det du gör :D Börja checka min trådar lite smått också =)//Dany
Jag är faran som lurar i natten!
yeah kul ni gillar asså.. One
feet båda lägger det riktigt tajt ;)
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Aa fan, riktigt tung! :) Allting var faktiskt nice, keep it up boys! Peys
thaanx boiiz! Pz!
haha fan soft mannen! keep em comin!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
den va sköön, digga beatet som fan o allt annat, bra gjort;P
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
fan vad skön
http://www.stanislav.nu
mixen var lite fuckt tycker jag men flow va nice för övrigt rätt nice låt. keep it up
mhm
fan skit skön låt asså :) keep it up peace!
tack så mkt ! =).. soft att folk diiggiish.. aiight men keep this shit up. kmr säkert droppa nånting den här veckan oxo så keep ya eyes open!
najs grabbar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah nice att folk gillar.. i like that ;) kom igen foeks mer vill vi ha. One
word
jadu , riktigt riktigt bra ! ifrån båda ivan, som vanligt lika bra uniqh, första gången jag lyssnar på dig, du var solklar ! tycker ni ska fortsätta för detta var tungt en låt som man vill gunga till, där har ni min åsikt oh hoppas den var tillräcklig. keep em comin' , peace !
"Frågan är inte vad man tittar på, utan vad man ser"
Jo jag gillar, skönt flow, sämst på kretik, men den sparas
Gillas :) Skönt flow som fan, du är rimkåt åsso mannen ;) Peace
ja har bara hört Ibancito förut, han va skön som vanligt ;D Uniqh: va också tight ! bra gjort grabbar
http://www.myspace.com/petter100P
juwsi: fett härligt att du diggar mannen! tack för att du tog din tid o kika in! xiliphe : aa märkte nyss att ja lägger fett me rim på min vers haha, fett flummigt mannen, soft att du oxo kika in! tack till er andra som oxo kollade in. uppskattas =).. pz!
yeah kul att ni gillar :) o måste bara säga d.. kul att ni "kika" in.. hahahah ivan thx juwsi för nice kritik :) kul att du gillar ;) One
uni : kolla va min 20 åriga kussin tyckte om låten :P
says:
AAA LOCO
says:
DIN LÅT VA FEEEEEEET
says:HÅLLER ISON O FILLE STYLE haha yeeaa =D
tung shit tung shit, skönt med några som inte skäms över att vara spliffstars
http://www.myspace.com/localexpressions
yeaa. cool shiet main.. keep it upp
www.sds.studio.nu
hehe yeah :P hehe kul att ni gillar.. king_of_sörmland : hah ;) thats how we get down One
nice låt som fan tajjjt från bådas sida :)
Ja den var tung!=) Ni får ursäkta mig, men jag orkar inte gå in på detaljer...
tack så mkt alla! fett najjs att ni diggar !! =).. hoppas de blir fler som tankar ner !
yeah kul alla gillar :)