tamam- Blattelogic
tjenare! lägg gärna en kommentar på gott och ont Tamam - blattelogic av smirani och Yones (3takt) http://www.speedyshare.com/764952347.html (Inlägget låst av Mabande p.g.a. för många uppningar 2008-09-09 19:35:41)
You suckers better find ur mind, i got mine!
skriv
GROOOOV LÅT! Tunga texter! riktigt flipp:D
Sthlm_mc: hehe tack det va väl det som var menigen = ) och tack för att du skrev gärna fler som skriver
skriiiiiv om ni ändå har lyssnat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa det ja ville göra men vet inte hur
öläl
smirani du har faktiskt blivit bättre och utvecklat din egen stil. dock tycker jag att det är ljusår ifrån både solid o rick beatet va dunder helt dunder,perfekt för eran grejj,klar 3a av 5
Behöver beats !!
Bigrob743 P22: tack för kritiken gärna fler som skriver
skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv
tack Black_Amor P19 19 som lyssnat o 4 som skrivit kom igen nu skriiiiiv
Soft, skön refräng.
Anfall är bästa försvar
tamam i helhet är fruktansvärt underskattade på whoa,absolut bättre än 99 % av hela whoa,tycker det är katastrof,skriver det i varje tråd som ni har och jag kommer fortsätta uttrycka mitt misstycke över det,otroligt att folk inte lyssnar o tar till sig.
Behöver beats !!
Spottsäkerväst P23: tack för att du tog din tid o skrev : )Bigrob743 P22: aa ja vet inte va det är hehe det finns ju bra musik sen finns det musik som säljer så ja antar att vår musik inte säljer kanske gärna fler som skriver piiiz
Haha detta var ju rikigt härligt, tycker faktist folk borde titta in & skriva =)
Don't!
Mitchy P8: tack för att du tog din tid o skriva = ) gärna fler som sagt
JumprN P0: alla kan inte gilla den, men tack för att du skrev iallafall = )
.....
Don´t mind me, just cruisin´.
Mackey P16: tack för det fler som skriver piiz
TAMAM...... sämsta låten jag hört, shit va keff.... TAMAM e keff, fuck TAMAM,,,, just ja, jag e me i tamam va??? haha, driver,, fitter, peta mig grrrrrrrrrrrrrrtuuuuuuuuuuuuuuuuuung låt, like WHOA... lysna å kritisera gott folk peace!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
hahahah ejj det ryktas om att du e ensam hemma nästa vecka
.......
....................
skirv skriv skriv skriv skriv skriv
..
bäst just nu i audio forumet. öööjj smirani,du får till bättre ljud och mix än vad solid o ricki får,kan du inte lära upp dom ? jag har alltid haft svårt att höra 100 % av vad rick o solid rappar,hör numera 90 % men i dina tracks så hör jag 110 % utan att anstränga mig,det är helt kanon,låter som en retail cd realese i skivbutik,strålande ljud (jag e ljudfixerad). iaf spela ihop ett par låtar som du /ni e nöjda med,ge mig en cd med låtarna på så ska jag kolla med lite folk jag känner som har en fot inne i branshen,tror att om jag kan få över plattan i rätt händer kan de smälla till för er,värt ett försök iaf ? jag känner tunga killar som kan få fram artister. kan jag hjälpa till så gör jag det gärna.
Behöver beats !!
håller med mixningen var niiice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skön låt... mixningen inte den bästa men men.... fortsätt...
tööööööööng låt.. pass på folk som inte skriver, alla vet att den e skön ... kom vill du va meeeeeeee haha och Bigrob, om du nu känner dom där människorna som "har en fot inne i branshen" hur kommer dig sig att du aldrig blev / blivit nåt ? en bra fråga...
tack till alla som skrivitwadodo: e det jonas?Bigrob743: tack för kritiken men som sagt som 1Mo sa om du känner rätt människor borde väl du ha en fot inne, ja uppskattar din vänlighet men skulle vilja att du förklara lite mer1Mo: va händer! haha tack brossan när ska vi spela in hehe
1mo,jag ansåg inte att jag var tillräckligt bra,och dessutom har jag aldrig ens varit i närheten av någon i tamam + att jag har tyckt det varit tråkigt o recca i snart 2 år mest gjort det för att folk gillade det OCH dessutom är jag så paranoid av allt thc så jag vill inte slå igenom jag skulle inte palla psykiskt att vara känd,jag är en ensamvarg som helst står o nynnar på bone thugs med en pipa på balkongen. smirani,ni har inte så mycket att förlora,tänker itne sitta o namedroppa inne på whoa forumet men tänk på saken,4-5 genom arbetade låtar så kan jag bränna ut de på en demo o kolla runt med folk (kommer så klart inte lämna i från mig skivan utan låta dom lyssna bara) så får man se vad som händer,jag tror ni har stor chans att slå igenom om det hamnar i rätt händer. påstår absolut inte att jag kan fixa det men jag vill gärna försöka och jag e inte dum,tänker inte lämna ut låtarna/skicka dom till folk,utan jag träffar upp dom o spelar upp grejjerna o hör mig för. jag vill att ni ska slå igenom för om ni skulle få proffisionell hjälp så skulle erat sound braka igenom ännu mer. peace
Behöver beats !!
uppp tack Rob.... men när de blir klart,, mmmmm,,, hahaah,, u should know by know,,,, de e itne 5 låtar om dan vi får fram direkt.... vi hörs iaf :) peace
Bigrob : aight okej.. bra att du e ärlig iaf.. inte många som vågar va den starkare och säga som det är nu för tiden.. :)SmiranI : hahaha du e fett kräsen bre!! ja ska försöka fixa nåt som _DU_ kan kicka på... hahha sen är det bara att bestäma vems "crib" vi ska spela in på hahahaha piizzzzz!
upp sa jag juuu
aa det e yones
Bigrob743: låter bra ; ) ska se va ja kan göra1Mo: hahah vi fortsätter på prata på msn... upp
yeah nice shiat.. gillar. sköna toner..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Uni-H: tack för du skrivt gärna fler som skriver =) Piiiz
...
Fan vad sämst, jävla töntar. Ehm jag menade ;(Överfett bröder!
haha tack för att du skrev fler fler