NemC - Lay Down (Diss Aiiner)
Shuu! här kommer nytt färskt material från mig:D Min första Engelska låt! Det blev en diss till Aiiner! Han har dissat mig och den var den sämsta så jag tänkte att jag kunde svara på engelska:D Han är en keff rappare från Piteå:DNemC - Lay Down (Diss Aiiner) Här är en backup om den andra skulle fukka sig!NemC - Lay Down (Diss Aiiner) backup Peace och kommentera och ge bra kritik om vad jag ska öva på! Peace
Peace im out!
yeah de e bra gjort:)
Jag bryr mej inte om ni tycker jag är dålig- Musiken är endå mitt liv och mitt allt!
ok! thx:D kepi:D
Peace im out!
TYNGD
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
mer kommentarer:D peace
Peace im out!
jag glömde skriva att beatet heter: SaXoR Gangster!
Peace im out!
kom igen nu whoa:D mer kommentarer!
Peace im out!
ok! thx för kommentaren:D
Peace im out!
ok! thx för kommentarerna:D
Peace im out!
men kom igen whoa! ge mig mer kommentarer om vad jag ska träna på!
Peace im out!
ge mig mer kommentarer om vad jag ska träna på!?? din första engelska låt ? , träna på engelskan , den diggas inte, men bra från dej , lite iaf , peace inget upp..
plus ta de i gästboken nästa gång aiiner, och lägg ner med rappen.. ^^
Upp! mer kommentarer!
Peace im out!
antar att det är engelska? :S träna på uttalet ffs. bara på introt garva jag som fan :P du låter som borat fan, yeksemash me name are nemc... träna på engelska. stay in school
:)
aiit. du flyter hyffsat, beatet är en aning störande, kul att du försöker på engelska, man ska prova allt tycker jag. Dock så är ditt uttal inget super, men det går säkert att förbättre på :) peace mannen!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Nemc, du får fan tummen upp. fast du slödrade och dina adlips grötade ihop raderna ibland. men som sagt:) du blir bara bättre och bättre:) 6/10:) träna på uttalet. och lite på texterna. av det jag hörde:P men outrot var så jävla långt.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
man hörde inte ett skit :s
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fuckfuckelifuckfuck är det ända jag hör på introt och resten var inte så bra heller. men träna mer så blir det bättre
www.myspace.com/danielbylund
outrot menar jag
du snackar ju mer än halva låten bara
Utalet va väldigt dåligt. Texten va i simplaste laget, dock mixning va lite mindre dålig denna gång. du blivit lite bättre på att flowa men du stannar upp mycket osv för att texten ska passa beatet... tips, skriv inte till beatet utan MED beatet. tack för mig
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
ok! thx för kritiken! peace
Peace im out!
fuck har tydligen många betydelser för dej :S
Nemc.. bra låt men träna mer på engelskan. men flowet är bättre än vanligt!! och du... när du svär på engelska så svär andra ord och inte bara FUCK.. du sa det minst 11 gr bara på outro.. men keep it upp.. peyz
-eh
ok! thx! jag ska tänka på det i framtiden:D Jag håller på med några engelska texter nu så jag ska tänka på det i fortsättning! Men tack för all kritik! Peace
Peace im out!
asså shit hur gammal e du din engelska var som en treårings bara fuck fuck bra ord föråd ....asså till o med min morsa skulle kunna battla ut dej:D mensköönt beat har exakt samma beat som ja hade tänkta att ha men inte längre pallar inte ha samma :D peace
Jag glömde skriva texten men här är den: Aiiner just stop talking shit You fucking bitch// You can not rap so just lay yourself down and you can not like me rap with the flow// why do you wanna battle you ready know that i am the winner Your family is so fucking poor that you have not afford with dinner// That many doesn't now is that Aiiner is a fucking retard Because i am fucking aiiner so fucking hard// Why do you with the rap even try If you rap good so can pigs fly// You are a fucking fag You are my punchbag// I am punching you so hard with my hands I am punching you so hard that we dont now where you will land// When you started this beaf you just looking for fame You did a big mistake when you challenged me with NemC as name// Peace
Peace im out!
upp! :D Vill ha lite mer kommentarer:D
Peace im out!
du har blivit mycke jävla fetare på senare dar .. bra jobbat :)
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
och när han säger fetare så menar han på bredden
Beatet var lite iriterande tyckte jag .. å som dom flesta tycker vare jävligt mycket fuck . 5/10 :P
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
Ok! thx! Jag ska tänka på Fuck Orden:D
Peace im out!
Men tycker ni om texten och mixningen och allt sånt! ge kritik om sånt också;D Peace
Peace im out!
Här är lite mer information om beat, mixning mm. Beat: SaXoR - Gangster Mixning - Jag (NemC) Obs. Första låten jag mixade själv:D Rapp: Jag;) (NemC) Text: Jag;) (NemC) Men peace!
Peace im out!
HAHAHAHA ärligt fan du suger hååååååårt ja skäms...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de faktiskt softare NemC :) de blir bara bättre & bättre, de kan inte bli sämre som man säger :) haha
Under ytan är det endast jag, och bara mitt rum som visar intresse och låter mig tala till punkt..
ok! Denna gjorde jag innan I Think i Could Fly;) men ok! jag bara testar engelska nu!
Peace im out!
den va såder
Burn bitch cuse you suck!!!
Hur kan vissa tycka att det här va fett... Det är var långt ifrån bra..
Riktigt dålig Engelska, Kass diss..
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
kass engelska.. lite bra flow
Så här ligger det till.. Mixningen var ganska tråkig, accapellan kändes lite väl låg. Uttalet var förskoleklass på. Gramatiken var otroligt dålig. Flowet kändes inte direkt 100. texten kan arbetas på VÄLDIGT MYCKET! Men förövrigt kul med engelska, det är ju för få här på whoa som e duktig på engelska!
www.CitizensOnline.tk
Ja jag vet men tänk på att det är min tredje text jag har skrivit på engelska;D Men tack för kritiken!
Peace im out!