TRO-hämnden kommer till dig nu!
tjabba här har ni låten är till ingen, på skoj idag men man måste typ läsa texten för att få ett litet gott skratt,men det får ni nog av mig när jag rappar ändå hihi
TRO-hämnden kommer till dig nu ^^
artist=tro/artist och artist mix=purepanic
nepp nu får det faktiskt vara nog som jag sajag pallar inte din skit som du drar upp varje dagvad har jag gjort för fel för att förtjäna skiten inte ett skit så sluta upp med hela Bullshit`enjag har inte ork att lyssna på dina keffa kommentarer som du alltid lägger, (vilken glapp käft du har mannen)det bara droppar floder med groder,en groda där en groda härmen ändå men jag förlåter dig brodermen jag är trött på att förlåta varje gångdet är inte mitt fel att du får ut en groda gång på gångklarar du inte av att säga förlåt till mig tror du att du är bättre mig,men du ska bara veta en grej mitt namn är BTKjag kliver in som freddy kroger och förstör din fina drömoch gör om till en riktig fin mardröm där jag fuckar upp dig totalt så att du inte får tal, så du måste ligga på sjukan som sårat barnREFså tänk efter när det håller på att glappa skitdå laddar jag tillbaka med min feta klickdå backar du tillbaks och håller ditt talmen du mumlar som en apa och du vänder bara om går tillbakaREFNför jag orkar inte stå tillbaka och låtsas vara glad,när jag egentligen blir skitsur och ilskan vill bara fucka upp dig totalt så att du inte få tal för du är ett mental skadat barnkan du fatta det är slut på skiten som du gjort nu .slutdet var la inte med med meningen lr hurdet som glappade ut din keft ingen,lr vadå vad har hänt, men det är iaf slut nu det som felet var det var inte jagdet var du som föddes när jävulen hade sitt fula TALfattar du nu. det är du som är ett hor barn.så sluta käfta din keffa din fetta jag kommer plocka dig till slutprecis som din morsas döddu kommer ligger på marken och tigga lite nödjag ska hämnas på allt skitjag jag skär av brutalt och katastrofaltför jag kommer fucka upp dig totalt så sköta inte emot när jag skär av dig helt halsen brutalt
//
Det var det, Ni får gärna ge kritik men då menar jag kritik också. det hjälper inte att säga att jag är kass eller sämst.. det hjälper mig ingenting. jag lägger upp låten för att jag vill höra vad jag kan göra bättre, och vill gärna ha tipsEftersom jag tycker det här är roligt.peace out