tro-grattis tomas
tjabba här har ni låten till tomas, han fyller 18 år men man måste typ känna honom för att få ett litet gott skratt, men det får ni nog av mig när jag rappar ändå hehe
TRO-gratis tomas
artist=tro/artist och artist haha mix=jag igen, om man nu kan kallade mix
texst är under ;) REF grattis tomas du har precis fyllt 18 men vågar du lämna den nya fina datorn för att komma till det nya äventyret supa festa slåss ragga hårt å leva livet REF ver1 vad tycker du om den fina tröja som jag gav dig matchar den in på det nya ragget som du ska till nej förlåt du har juh flickvän G men skit i det för du ska till gg men vågar du lämna msn och din nya fina dator, tar du det klivet att gå hemifrån det är ett väldigt stort kliv, och ett tufft beslut, lämna du mig nu,så får du inte kuk men vad ska du ha på dig när du ska till gg din nya fina tröja vore väll bra, eller hur bre (självklart) jag har sprayat in lite björn borg så klart och få inte stånt när tjejen dansar hola hola mot din fina flaggstång ahh du fick stånd eller hur men oj oj oj vad hände då rakt upp i bajjen, och fy fan va du va kåt men det tryckte det var ingen tjej för var en gammal bögig Female, REF ver2 men tomas vad var det som gick fel vad var det som blev knas du faller juh bara ner o kan inte gå tillbaks (stjärnskott asså) det var ditt egna fel du får juh stånd så fort ser något bre men om du vill ha bra ragg, ska du följa mina tips, ta en flippad 89, för det är lätt och ta sen ska du rakt ut mot toan och knulla upp till "domedan" men om det blir fight säger du ditt namn du muckar med fel person för mitt namn är Tomas Andersson man, från utkanten av Träsket men om det inte går hem så försök men den här den är lätt bäst jag svär jag ringer mamma då ska du få se på lite hyffs hon tar dig i kragen så att du blir helt tyst bra då va det klart så nu kan du gå in och leva livet kungen i djungeln man
REF igen Det var det, Ni får gärna ge kritik men då menar jag kritik också. det hjälper inte att säga att jag är kass eller sämst.. det hjälper mig ingenting. jag lägger upp låten för att jag vill höra vad jag kan göra bättre, och vill gärna ha tips Eftersom jag tycker det här är roligt. peace out
)TRO(The Rap Out)BTK(
Shiit :O låter ju som du dissar han :O hahahaha. aja, men jaja, träna träna!
Signatur?
tack babe du är en engel älskling
fan upp, lr ni som laddar kan la åtminståne säga vad ni tkr, han vill juh veta liksom :S!!! jag tkte det va bra bruno :)
Tycker den här var bättre än den förra.. Du har det inom dig, öva bara mer och mer så kommer det blir bra :D
Hjulet snurrar men hamstern är död
oki får la öva dah :P =) hehe!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
fukkad länk, någon som kan lägga upp ny tar så jävla länge o vänta
haha.. roligt text och skön reff, forsätt producera o träna mera ;)
hehe :P a jag får göra detta :P men hmm behöver liksom tipps av ngn, fel det gör jag men vad ? det är problemet!! =/ :´(!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
ändra raderna lite bara liksom längre rader och bättre rim, flowet behövs träna också annars var det väl rätt bra för vad jag vet har du inte hållt på så länge ?BANHA & PENIS !
tackar hampus du är alltid lika snäll =) japp jepp det ligger ngt i det där :P jag får la träna lite mera det är la det :) ty för du hjelpte mig =)!
)TRO(The Rap Out)BTK(
haha hamp3 tööööngt :P peace fred mamma!!
hmm vilken kretik :S give me som plz, upp så att jag kan få flera tipps
)TRO(The Rap Out)BTK(
han vill se kretik pojkar, från alla som laddar låten, det är ingen ide at man laddar låten om man inte kan ge kretik för den :S vad som är fel bra och vad man ska slipåa på den ända jag tkr som gjorde det är typ Janky Jepp_ fikkan Isoptera Hamp3 :) det var bra =)
hehe a det har du rätt i rajj tackar dom =)
)TRO(The Rap Out)BTK(
det är bra, det är bara fortsätta rappa.. alla rappare hade en början.. du kmr bli bra om du fortsätter me låtarna:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar =) matte och rövas :P hehe
)TRO(The Rap Out)BTK(
hmm tack för kretiken vilken aja den var al så dålig så ingen gjorde ngn kretik typ haha :P aja jag jobbar på adet andra då!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
vad fan är det för mening att göra en låt när ingen kan ge kretik för vad man skulle kunna göra bättre, hmm ska man gå över till frizone?
)TRO(The Rap Out)BTK(
förlåt det var inte meningen :(
)TRO(The Rap Out)BTK(
tack igen ;P har du skrivit i alla lr ^^!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
jag håller me va dem flesta säger , det låter som du dissar honom, beatet e ju ganska tungt och mörkt så, försök hitta nått gladare beat och försök sjunga på ett gladare sätt eller vad man ska säga. sen tycker jag inte flowet e så bra, känns som du flowmissar ett antalgånger, vissa rader e konstiga visst läser man lyricsen så ären soft och så men jag tycker inte du får in allt i raderna sorry men så äre ;) träna mer så blire bra
lost in skåne
a det är sant, jag försöker ta min tid, tack för du hjelpte mig gavle
)TRO(The Rap Out)BTK(
gavle P18 e det bara den här låten lr alla 3? :(
)TRO(The Rap Out)BTK(
lyssnade bara på denna men kan kolla igenom dom andra och se va jag tkr ;) skriver ett gästboksinlägg sen när jag hört dem andra med ;P
lost in skåne
ok tack det ger mig mer info vad jag ska slipa på ;) tackar för det =)!
)TRO(The Rap Out)BTK(
hahahahhaha äntligen har jag fått höra låten:D:D jag äslkar dig trro:)
hah :P tack, kompis=) GRATTIS på 18årsdagen =)
)TRO(The Rap Out)BTK(
go bruno yea go gog o =)!!! Keep it upp pz
du har sagt det i alla trådar nu :P!! vrför :S!
)TRO(The Rap Out)BTK(