Pajsarn & PrisonChild - Hur en diskussion växt till liv
Här har ni, lyssna kommentera !Första länkhttp://www.speedyshare.com/227776319.htmlBackup länkhttp://www.speedyshare.com/966156556.htmlPrisonChild
jag ska kicka på svenska så du riktigt förstår migför hade jag stått bredvid dig nu så hade jag fan slått på digjag svär !!om du träffar gud nu så hälsa hanFör en av tre ska bort här, och det är varken jag eller pajsarnför detta är tight men du vill så gärna bli tuffare"but i dont belive the hype" din världelösa pissluffarejag nämner inte dig för jag vet att mord är ett hårt straffoch du tror bara att du skrämmer mig men men kort sagt mother fucker här blir ingen husransakan utan papper och vem skulle änns sakna dig bakom alla dina livvakter "STOP"jag riktigt flippar på beat i minst åtta olika takteroch bryr mig inte skit om din tjej är ugly eller vackerför du måste vara försiktig när du vandrar i mina trakteroch när vi är klara med dig så får du allt be till högre makterjag tänder mig en joint å vässar något vasstnär du försvinner som en kameljont men ändå finns kvar på plats
Pajsarn
Först av allt så har jag aldrig slickat någons röv, fitta, det ända jag har gjort va att dissa någon bögsom tog illa upp, och jag lacka som vanamedans jag vet i möte skulle ni backa tillbakaLilla Edet represent, fan jag tycker det är pinsamtom hela byn hatar mig så är det fan skitsamfylle kärringar, bönder och spräckta slamporögonskugga, äckel, avskum och fräcka francoinget från er blev slutsålt, ni blev utköpptahela Badaboom är stödgrupp för utstöttajag vet att det sårar, att jag är mycket bättreOch din syster tog din oskuld, det är vad rycktet säger migni äcklar mig men fan, här finns ingenting att hämtata de på gatan, hur som helst så vinner vi dettaoch söker vi hype? ja ja ja vi raggar såkliver upp på trappan framför din dörr och knackar på
PrisonChild
vi fraktar ton men du fattar trögt av någon anledningför du blev nerrökt när du var på vår undergroud spelningfuck det ska inte märkas där att det langasoch föresten vad försöker du spela? äkta jävla mangas?Klock rena frågor som penetrerar diamanten och svar kommer tillbaka som tsunami vågor över atlantenmen jag dömer inte och det är bara bra för din egen skullför du skulle ha darrat så hårt i benen att du skulle ha ramlat omkulloch jag behöver aldrig stå på scenen för att veta att jag är tungför det visste jag redan när jag blev terrorist stämplad av Sveriges kungni är väl bara datanördar klädda i shorta å manchesteroch jag vet att jag inte är speciell men lägg ner era schesterför gatan är mitt hem och ni är långt ifrån mina gästerså känn dem sista orden som prison child spottar ur käfftenjag menar vem fan är du? var en man och visa vad du kanför du kan inte
Härlig låt grabbar ;D fortsätt sätt så härPeace
vet fan inte vad man ska säga.....tack?? ok men jag tycker inte jag dissar några iaf hälsa dem som bör hälsas PEACE & LUUUUV