TEXT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller jo jag hitta lite text jag kickar bara snabba rader så du borda sticka snart alla andra vet att han piggediprendel kickar bra det var snyggt sagt, svingar med min yxa försöker lägga tigta rader men jag lägger zickzack tänker tillbaka på dagen då maten var levererad på faten så ville du battla och ni leker med vapen när ni kallar er för rappare så retar ni mej galen skulle du va det kunde du hänga med denna farten tänker inte sluta bara för att du e trög de e väl inte piggediprendels fel att du är en bög stopp vad hade du för åsikt att jag är aldeles för fånig eller bara dålig jag kan ramla jag kan falla jag kan tappa andan på mina beats men jag kommer köra mitt race så ge fan i å klaga på min misk jag heter prendel jag håller på med musik kommer hålla på med musik tiss jag har råd med en bil med min musik jag frågade några snubbar vad dom ville ha snubbarna ville ha en gubbe som kunde kcika bra och denna snubben skulle även kunna kicka det med fart fatta inte vad dom sncka om här finns ju jag vänder på magen å vänder på maten, jag tänker tillbaka sedan på vad jag åt och jag ligger i min bauta säng och å pilla på min piggedipung för jag e kåt så kåt elller nåt blablabla hahahahz jag får tag i beats å tar pennan och pappret å kickar det fett när alla andra grabbarna dom bara kickar det kefft drar till puben dricker ett par öl du dricker en läsk och om sanningen ska fram e du en fitta jag e bäst så vill du battla piggedipiii först du måste kunna ligga på beats sen ska du skaffa det som vi kallar delivery och sen mördas du på beat ett fucking jävla piggedi beef :)
www.youtube.com/prendel
Hur fan flowar du genom beatet ^^ Så jävla najs men skulle behöva text :D
Förlåt :'(
text finns juuuuuuuuuuuuuuuuuu
www.youtube.com/prendel
ojj haha såg inte har inte sovit på ett tag , men det var ett skit najs jobb med detta =)
Förlåt :'(
hahaha
www.youtube.com/prendel
Fuck Yeah som sagtbara ett orginal av dej, shit ditt flow e nice asså. texten ah det är vrickat asså haha Upp
btw så har du fan fixat din mixning rätt nice nu,man märker fet skillnad från dina andra låtar som man har hört
alla tackardisiple86 P20 tack, det är en enda effekt som jag lagt till som gör det bättre :)
www.youtube.com/prendel
prendel P19 okej men då har du fan fått mörkare röst lr så vette fan röker du vattenpipa :):)
nej jag rappar med lägre nivå på rösten också, lite mer prat
www.youtube.com/prendel
nice nice.. men diggar iaf dej mer nu iaf.. :D
fättnice
www.youtube.com/prendel
Diggar introt alltså.. alltid kul å lyssna på dina rader
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
:D
www.youtube.com/prendel
Visst du har ett ballt flow, men texten? Känns som du nödrimmar låten ut, Att rappa snabbt kan vara ballt, men det är inte ballt på nödrim. Hoppa inte på mej nu, men jag tycker du är överskattad och får alldeles för mkt hype. Vore kul och höra dej lägga ner mer tid på en låt och göra något lite seriösare än "du är en bög jag är bäst" låt.. Keep it up
Vad vore internet utan porr grabbar?
porrkungen jag tycker INTE att jag är överskattad pga att jag kan mycketmycket bättre än denna. Jag håller med dig om nödrimmen, men den här texten skrev jag på 20 min och det är en session. jag gör seriösa låtar ibland, men oftast släpper jag inte dem på whoa.
peace
www.youtube.com/prendel
Graffare
2007-02-26 21:24
Helt ok, träna lite på flowa så där snabbt så blir du säkert grym.
haha ok
www.youtube.com/prendel
jag e full nu om någaon undrar
www.youtube.com/prendel
gillar inte alls din stil.... visst du kan rappa snabbt, men du behöver inte va överstolt för det, och försöka rappa så snabbt du kan i dina låtar, man hör inte va du säger, o din röst e inge fet!
Najlas P0 nice å höra
matojjos tycker d e synd att du inte diggar, men jag är absolut inte överstolt, jag diggar inte min röst, mina rim, mitt floww men jag tycker inte att jag e offbeat iaf.
www.youtube.com/prendel
alltså, du är rolig.. det är oxå ett sätt.. jag diggar mer seriös rapp om man säger så! onbeat är du!
matojjos ok jag förstår och respekterar det du tycker, smaken e som baken, och jag tycker själv om seriös rapp. men det är skitkul å GÖRA oseriös rapp :)
www.youtube.com/prendel
haha nice flow!
Ba$tU manneeeeennnnn
Allt jag säger är en lögn.. även detta här
Det är kul att det finns någon som droppar KUL rapp åxå ! :)FORTSÄTT fan !!
www.eggah.inc.se
tackar
www.youtube.com/prendel
www.youtube.com/prendel
prendel P19 Okej, jag har aldrig hört något seriöst med dej så kan inte utala mej på den fronten, men fattar inte nöjjet med att sitta och slänga ut 30 stycken sessions om dagen som är gjorda på 20 minuter.. Känns ju väldigt onödigt tycker jag, men men. hejdå
Vad vore internet utan porr grabbar?
haha jo jag vet, men jag var sjuk förra veckan å satt hemma och hade tråkigt, så jga gjorde nåra låtar, en av dem lade jag inte ut. men de flesta verkar ju digga även fast det är oseriösa session ;) Vill du höra lite seriös rapp så kan du ju alltid tjakka CD:n :) puss
www.youtube.com/prendel