I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hallbäck - I'm a G

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-21 21:46

Hallbäck - I'm a G

Tjaa... haha.. jag har fått kritik för att de släpps för mkt från mig! sen fick jag höra att en kille skulle ta min brud om jag inte fortsatte på engelska.. hahaha  .. visst släpps det mkt från mig, de gör det säkert. men jag satt o slipa lite lite på en engelsk text för några kvällar sen.. Och idag bestämde jag mig för att spela in den..och släppa den. ;)  hoppas ni diggar iaf ;) .. I'm a ggggggG ;)

Låten finns här

....och här :)

lyssna o droppa en kommentar sen ;)  puss

// Hallbäck

--Hallbäck is back up in this MuthaFuckah--

2007-02-21 21:46
go go go!

2007-02-21 22:11
Du är inte lugn kompis ;D haha .. Men uttalet behövs ju såklart slipas på men annars kul att du kör på engelska också :) .. pz!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec

2007-02-21 22:43
jävligt fett ! keep it up man
Tig Kvinna!

2007-02-22 02:13
tack gatstenen för din kritik;)

2007-02-22 08:03
Diggade denna sjukt mkt! Riktigt go!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...

2007-02-22 11:40
hoo hallbäck!  digga denna!
kör på bara.. pz

2007-02-22 12:12
whoa UPP!

2007-02-22 14:29
HAHA! hallbäck my mayn. den har var fetare. märker direkt att du tränar på utalet. reffen var riktigt nice. bästa du gjort:P peace
//Dj_Leon\\

2007-02-22 18:43
thnz everybody ;)  sprid skiten ;) puss

2007-02-22 20:41
helt okejj mannen .. men älskar dig på svenska dock .. har svårt när mina home boiis kör engelska ... men ljudet e cleant och de är bra utfört .. flowet e bra men som nån sa inget märkvärdigt ...
texten visst den är nice .. du får den att låta bra men inte för mykke för gata ... men bra jobbat .. inget jag skulle pumpa nått vidare ofta men finns säkert nån som faller detta för smaken me !!

peace//din homelelililelielie homie giggen
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-02-22 20:45
fan hallbäck den var ju bra.. haha! Trodde jag aldrig att du kunde kicka engelska, men på vissa ställen var uttalet riktigt ruttet :( Bättre på andra ställen :) peace mannen!

One word to bes... hallbäck!

reffen var riktigt tung! gillade de lite sjungande :D
Låter som mixen är bra!
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-02-22 23:54
tackar laneby och giggen för hyfsat utförlig kritik ;)  fortsätt tanka o sprid skiten :D  puss

2007-02-23 00:03
Yeah, den var nice

2007-02-23 00:37
Jag tycker detta e nice asså:) Jag säger inget om uttalet för jag kan inte göra de bättre:) Jag digghade detta du skickade jue reffen till mig på msn ohh de va fett nice, digghade den fett,
Real Gangzta Shiiit..

Keep it up nice work homeboy:D

pZ and love:)
|| Spit It Out ||

2007-02-23 19:05
ehh jag tyckte låter var ok men tycker du är mycket bättre när du rappar på svenska;/
beatet tyckte jag var rätt bra.
men du var ändå duglig på engelska =)
Peyz!
 www.myspace.com/friphmusic

2007-02-26 16:32
den här var fetare än den Förra Hallbäck för jag störde ju mej på enköpings utalet i den.. men den här e ju fett nice,
bra jobbat mannen, jag tycker att du e bättre på engelska, men de är ju en smaksak PEYYS