du är en fis mannen liten tönt , kom hit då jag ska slå skallbenet av dig jävla horunge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom hit då horunge jag dödar dig och allt du har i nerheten av dig ... fågel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men kom hit då ist för att snacka
Vänersborg kom
Kom bara ska knulla din mamma
hahaha men kom jag ska lära dig bråka ;) och rappa och lyssna på albaner , kom mannnen leker bakom datorn kom hit bara ska slå huvet av dig kommer döda dig ooo horunge
Beson___ hahahah din tönt , lägger inte tid på dig , kom till vbg ist så jag kan slå sönder dig
det är du som är feg din horunge kom hit , istället så kan du ta med dig en film kamra med när jag misshandlar dig , vart bor du ?
mobbade jävel , skriv i min gb din coola jävel leker maffia
ge mig din msn ,
Du låter som en riktigt kass version av mr-zativ (stavning?) Lät inte bra alls... Pz
Planet 80!
Beson,, har du inget bättre för dig din äckliga horunge.. Kaxar dig bakom skärmen o så, men innerst inne vet du att du mobbad horunge... Kom till vbg så ska vi se om du står för dina ord.. Ti qifsha robt pidh-
Du är en feg liten fitta, du räknas inte som mäniskor -
Fortsätt spela hockey,för hiphopen är inget för dig - Du kan ju inte ens språket, den va sämst, dom behöver ju inte ens svara, du blir ju t.o.m knullad av beatet! , Ditt flow är ju helt värdelöst..
hahahahaah flamur du suger staken
du borde hängas...
du suger så hårt att jag kommer när som helst......
du borde hängas...
shiit mannen fuck dom flamur dom bara snackar massa skit ändå skriv inte alls till dom horungarna dom står inte fdr sina ord ändå så skit i dom. dissen va helt okey blir bättre o bättre:D Peace// Bony
Bony the one that makes girls horney
BESON VAD HETER DU PÅ RIKTIGT? Är du feg eller jag ska vissa dig har aldrig hört talas om dig i vbg du är en mobbad liten fitta , ahhahaha vi ska allt se ;)
Sköön Låt Flamur :D. mire de mire. qifsha serbiat
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Skönt beat, halvskön text men ditt flow?! Njae om du hade flowat bättre och jobbat mer på vissa rimm hade det blivit tvärfett med tanke på beatet =) Fast nu lät faktist ganska dåligt, sorry men... Mixningen var dock skön, lät bra.
Nice Shiet , Riktigt fett du knulla dom easy.
- www.myspace.com/younghe8
Mööööööööööögliiiiiiiiiiit som vanligt Flamuuuuuur..Lär dig rappa din fucking färsking...
Lyrical-Player, Verbal Killer, Undisputed & Unstopable Yeah it's the Deuce D !
sluta med nationalistgrejer och släng inte ut massa skit i från er,skriv konstruktiv kritik eller skit i att skriva alls. ingen ska väl behövas bannas.
det var bara flowet det va fel på annars va den väll ganska bra,
Vem fan pratar du med?
Faaan Va den va kass, Lär dig flowa mannen o lär dig lägga bra rim, mannen du suger kuk!
Checka in http://alcoholicfamily.blogspot.com/
HAHAHAHA SPOTTAR PÅ FLEMUR, seriöst sämsta jag hört på Whoa, hur kan detta diggas, och ni som säger bra lyrik, sen när börja ni gilla nödrimmen 2k7? Tror hela den här tråden handlar om Albaner och Serber... Seriöst flemur, ditt flow hade jag när jag va 2 och jag flowar inte bra ännu, så fatta hur sämst du är. Sug min kuk...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ SSåg inte ett bevis på bra teknik på rimmeN? seriöst, gå och käka turbaner och bananer eller något, och spela kongo trummor.
Avensjuka fitter! Juggen va det inte du som skrev på msn att flamur är en av dom Bästa rapparna!? sorry att jag skriver detta kompis! men trodde inte du skulle hålla på såhär trodde du hade växt upp för gudskull Ha det!...o föresten Den va feett =)Knäckta hihi
Burn bitch cuse you suck!!!
VAARFÖR ÄR ALLA AVENSJUKA PÅ FLAMUR?? SKÄÄMS