Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
älskar denna låten! din rap e riktigt bra här... de här röst läget ska du köra me :) lööööv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill inte skriva här.. du lägger upp på tok för många låtar..
hahahaha.. jag skojar på dig fattar du väl :D detta låter najs alltså.. Inget att klaga på.. Skånskan är superfet också.. Skönt att höra att du håller det döörty :D Fortsätt langa wtf :D
sjuukt skööööööön låt! ;EEE
Eriksson1337 ftw!
detta blev riktigt sköön.. bra jobba Frida :) och Yesijah my man riktigt grymt mixat :)
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
reffen är änglalik =) Det är jättekul att du sjunger så fint på mina beats. blir rätt stolt faktiskt =) =D
Sjukt skön. :D Blandar rapp med fin sång, riktigt nice :D Keep it up :D
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
Alltså det är grymt och nu när det är mixxat också låter det mer proffsigt. Helt klart en låt som lär snurra fler varv. Det enda jag tänkt på är då du rappar så verkar det som att du upprepar dig själv gode mycket, inte bara i denna låt utan även i de senaste då du rappat så är det samma fras som återkommer gång på gång.. Annars har jag inga invädningar.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Tungt shiet! .. skönaste jag hört med dig absolut!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Tackar alla av hela mitt hjärta :D Kaggen> *niger fint* Och ett extra tack Rain> Inte tänkt på det *rodnar* Men det stämmer fan HAHA
håller med alla om allt som har skrivits! fan va du e bra frida.. du har blivit bättre som sagt hur d nu va möjligt!!! i love u! :( så bäääääääst
www.magnusrytterstam.se
Tack Mange :D Löööööv Jo
Underbart...låter mer RnB i mina öron..ja vet inte kanske bara e jag, men det här e UNDERBART! Duu har grrrrrrym röst...stör mig bara liteliiiite på skånskan, men du e GRYM!!! ONELOVE!
One in a milli-on.
sådär ja Frida, det här låter 100ggr bättre än den andra låten.
stör mig oxå på skånskan men men...
Du har rätt så bra flow för att vara nybörjare. Reffen ligger jävligt skönt men texten är lite otydlig ibland, lägg upp text. 5/10, en sjuhelvetes bättring, fortsätt så Frida!
typ, eller?
Riktigt nice o riktigt skön röst...
† V.I.F Sinister †
kefft beat val, jag blir glad när jag hör det här beatet så kommer du och drar ner stämmningen
den är riktigt bra frida!!! Keep doin your thiieng!!
--==ProType_Entertainment==--
fett bra =)
...Don`t hate me if you don`t know me...<br> >Peace<
yeah , diggar fett mkt,, Lägg upp texten då ;)
Soft låt, men trummorna och scratchen i bakgrunden var lite störiga.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
fett skön =) nice nice..
Hur mycke knark har du knarkat idag
Jag har alltid trott att det heter "Farväl" 8-)
Tack för att ni lyssnar, evigt tacksam. Låten betyder en del. Och ja jag vet NU att det stavats fel *asg* Men nu har jag skrivit fel överallt så den heter så HAHAHA Och på skånska heter det ju förväl *asg*
fett najs låt gumman du har skön röst som sagt alltid . skön reff och bra valt till kaggens beat, han e tung han med sina beats. peace and love
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
Hör ingen rap... Bara r'n'b-sång eller vad man ska säga. Du sjunger bra och har fet röst. Synd bara att du snackar skånska och gör tråkiga låtar.
SKÅNSKA IS THE SHIT!!!! Hajja läget :D
BTW.. det är rätt kul att se den evige Skånehataren sitta och fjäska så jävla mkt :D
du sjunger jätte fint frida!!!! Antagonisten P23 men vänta lite här nu.. den ända kaggen hatar från skåne e du. får du suger asmas kuk. snälla, jag ber dig.. sluta gör musik. det är ändå ingen som orkar lyssna på din skit!
Med en påse över huvet så kan allt funka...
*Går imellan* JennaEmil> Tackar :D Kul att du gillar :D Inget Sverige vs Skåne i tråden nu... KÄRLEK =D Vi får snart öppna ett separat forum för just det ;)
Det där lät ganska fint. Önskar jag förstod vad du sa också. Men jag slår vad om att det var bra text med. Phace
JennaEmil F18: Täpp igen kakhålet innan du snackar,, lyssna igenom hans skit själv så hör du =)
Kanske ska skriva ner texten någonstans :S
Antagonisten P23 jag lyssnar på han musik för att den e bra.. din suger.. annars skulle jag ju inte skrivit de.. eller hur? du e en skam för skåne.. jag skäms för att vara ifrån skåne. vill du nått mer skriv i min gb, förstör inte tråden.
det är ingen som har frågat efter den....så varför?
Betongbarnet P0 men nån kanske vill läsa texten ändå.. fast än dom inte frågat.
JennaEmil F18: Då föreslår jag att du flyttar härifrån =) Fet låt i övrigt =) Upp mafakkas,,
Ska börja me å säga.. Frida de här har du gjort bra. Den har snurrat konstant i sen jag fick den av dej. helt underbar låt den bara fasnar i skallen man blir inte trött på den och det e posetivt. Du har lyckats med de mästa på denna låt. texten underbra aragemanget e riktigt härligt på någe vis... jag vet inte riktigt men jag har otrolig dragnings kraft till denna låt kan inte sluta lyssna.... Enligt mej så skulle den här lika väl kunna snurra på P3/rixfm eller Ztv och Mtv. för den här e riktigt riktigt bra. och skulle lätt fungera ute bland annat folk...... Härligt tjejen fortsätt sprid kärlek med din ängla röst... /B
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Skitbra låt, du har inte lust och lägga upp låten?
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
... texten heter de, inte låten :)
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
valdez P2: HAHAHAHAHAH, du fick mig att skratta en del där :D
Ska sätta mig och skriva ner texten ikväll :D Tack för att lyssnar :D Mats> Tack vännen, din ord värmer på alla rätta ställen ;D
Du är grym :) Så skön sång. Det här diggas.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Texten :D
Farväl Min Vän
Ibland när tanken den får vandra fritt,
ibland när jag är själv
Så kan jag fantisera om saker
som faktiskt kunde hänt ikväll.
Ooo ibland när tanken vandrar fritt,
och det piggar sig på armarna för att som kunde blivit mitt
Oh ja jag tänker ibland på orden du sa
På alla stunder vi delat
O på allting som var du o jag
Oh ja jag tänker ibland på orden du sa
Om hur vi skulle förenas
i kyrkan en vacker dag.
Reff:
Farväl min vän O jag önskar att vi ses igen i himmelen
Att du möter mig när min vandring är slut
Farväl min vän O ja önskar att vi ses igen i himmelen
Ditt liv tog slut men mitt fortsätter ju
Om kvällen när jag vet att det är dags att lägga sig
O tårar trillar för att du inte är hos mig
Vill spola tiden tillbaka säga om och om igen
Att jag älskar dig.
För det känns som om jag vandrar i ett evigt mörker
Som om ingenting längre spelar någon roll
Vill spola tiden tillbaka ha dig här hos mig
Reff:
Tänk om allting vore annorlunda
Tänk om det fortfarande var du o jag
Ja tänk om alla tankar tumlade tomt
O om livet är en dröm varför sover jag
Igen
Tänk om allting vore annorlunda
Tänk om det fortfarande var du o jag
Vill spola tiden tillbaka säga
Om och om igen att jag älskar dig
Reff: *2
Text: Frida Muranius 2007-02-11
Seriöst..jag gillar inte tjejer som rappar egentligen. Men DU gör det riktigt bra! jag älskar verkligen den hära låten och den andra "vänd om" också. Dom har jag lyssnat på hela dagarna nu. Din röst är underbar när du sjunger, och när du rappar så är du riktigt grym för att ha bara rappat nåra låtar. Skånskan är bara ett stort plus :) Kör bara vidare så här! JAG VILL HA MERA SÅNT HÄR! :)
Å jävlar ja, får jag gifta mig med din röst :$ Det här var riktigt bra :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se