Zyc0rE - En tavla hänger på sned
hey , en låt som skulle varit med på netplayen :) Verser & Reff - Zyc0rE Mixx - Zyc0rE beat - något freebeatEn tavla hänger på sned En tavla hänger på sned Det är två olika länkar ! Funkar inte ena så funkar kanske den andra :) konstruktiv kritik tack :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
fan va nice såg att netplayen var inställt varför??
nille här me hagel gevär
tack :) det är brist på energi som fick mig att ställa in netplayen , försöker hålla mig till att göra låtar när jag känner för det :)
kj main men ja diggar dej har du låtar som du inte lagt ut pz som man kan få via msn pz
nille här me hagel gevär
kommer att släppa alla låtarna på whoa :)
Älskar rösten, tkr den är skön som fan. Snäppet sämmre än "Ett avskedsbrev". Beatet var skönt Texten helt ok Du har din egen stil, vilket är jävligt skönt. Reffen tkr jag du kunde gjort lite bättre, ta i lite mer, men annars tkr jag den va bra :) Upp!
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Moderator
2007-02-12 13:01
De låter fett asså. Du har fet röst. Beatet är skönt också. Peace
myspace.com/jiahprod
fett fett fett grabben ;D
Fett sköön.. Keep it up:D peace out
Din röst är fett nice, gillar beatet och texten. Helt ok låt go for it bwoi
Har två saker att säga, 1. Skön låt som FAN! 2. så jävla skön röst. Peace
Forumsignatur ???
Hell yeah bwoi detta gjorde du bra.. Halla på msn sen så ska vi snacka om hur de blir med våran Collab dawg..Peace love yaa<33;)
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Damn zykore, Denna var som sagt snäppet under avskedsbrev, Du har sköön röst,skönt flow, sköna rader som fan. Foortsätt pumpa låtar mannen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice!!! men som sagt kommer inte upp i samma klass som avskedsbrev men det är svårt ;) haha betyg: 8,75/10 big up!
http://www.herrbitter.blogg.se/
alltid lika bra:) big up för denna
-- ~SlCrew~
tack så mycket folk :) somna inte nu whoa ! :)
har lyssnat på den förut idag, men komenterar nu :) du vet skälet ;D lyssnar på vers 1, den fastnar man i direkt! den är så grymt skön! bra flow,lyric o riktigt bra text! vet inte vad jag ska säga vad som är negativt! för jag tycker allting är riktigt sjysst! vers 2 : desamma som första, riktigt tight gjort! Det är bara fortsätta lägga låtar;) grymt gjort nicke ! BIG UP!Piiz!
ROUSU
tack babyRousu <3<3 :)
är inte det är ett gammal word-rec beat?? eller äre bara samma sampling? .. helt ok låt peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va mysigt! du är dock för bra för halvplayade freebeats ;D jag gillar refrängen och vers 1 ruskgit mycket, den här åker in på mp3n
tack så mycket ! :) dock , playat beat =/ jag har bara hört 1 låt på detta innan :P .. men ja kanske har dålig koll :P hähä
tror jag hört lite av denna innan och som allt annat du gör är de kanon bra :D.... text: djup som fan du får ut så jävla mykke.. med en skrivstil jag abra älskar att höra på du beskriver saker me ord mitt öra inte är van att höra vilket gör att jag verkligen grips av texten man känner de du känner ...riktigt bra klar tia!! Flow: va kan man säga du sätter orden som om dom va böcker i din bokhylla ;)... riktigt braaa !!! du får tio trötta ögonlock av tio möjliga ;) peace out från den halvsjuke men smått galne Giggen... som nyss fått besök av MR halsont och horan vintersnuva !!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
tack så mycket sötnosGiggen ! :) Riktigt najs kommentar , som vanligt :D Upp whoa ! :)
detta va härligt nice mannen, fortsätt med detta =D
tack så mkt bois :)
gryyym alla dina låtar låter likadan o ja gillar det eftersom då blir det bara som en grymt lång o bra låt.... ....eller var det för långsökt...
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
tack :) haha ;) Caesar ^^ , de va ju bra på nått sätt iaf :)
Jepp Jepp. detta var cool. du har riktigt soft röst, bra flow o.s.v. men tyckte accapellan var låg :/ annars fett, keep it up.
den va bra. gillas
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
fucking jävla skön :) lyssnade på den igår och som någon sa tidigare så är den snäppet sämre än "ett avskedsbrev" men den är inte långt ifrån :) skön röst och mycket bra flyt . fortsätt så här bruschan :)Fred & Kärlek < 3
H-O-R-A
Tack så mycket alla :) <3
UPP Nu :)
Kom igeeen whoa! :) upp !
UPP NU ! :)
Förfan , :) UPP NUUUU !
Zycore! :) fett skön röst! äckligt skön vers allt va perfekt ! peyz brow !:) <3
myspace.com/herrolsson026
Here for yall :) Mitt i kaoset så ser jag migsjälv På en bild i ett rum , den jag var för längsen Som den mannen jag har blivit, men aldrig försökt att va Ser mig i en ram , där du ger mig kram Vi står hand i hand , så mycket jag kan se av de Sen börjar allt bli suddigt , och så ramlar jag ner I en hög mitt i krigets hetta Ingen ser mig , så ingen kan berätta Hur jag sedan tog mig upp, till en annan dimension En ny bild i livet , med helt nya känslor Folk springer överallt , det är kaos i livet Förena mina känslor , de jag kallar övergivet
x2 Mitt i kaoset så står jag ju där Ensam för mig själv utan att ha någon hjälp Helt fast i tron att hitta en väg ut Men sen så kollar jag fram , oså ser jag tillslut
Mitt i kaoset så ser jag migsjälv På en bild i ett rum , den jag var för längsen Jag rättar sen på min kropp , vi ska åka någonstans Där mitt liv är kvar , jag hittar lyckan hos nån annan Tro mig när jag säger , jag är inte han jag var Bara över sommarn , har blivit en annan niclas Så - jag vet inte var är , allt är annorlunda Mannen som jag blivit , jag älskar mig någorlunda Mitt i kaoset så ser jag var jag är Jag är tillbaka , i min gamla värld Mitt i allt hänger en tavla på sned Jag vaknar till liv , min själ har slutit fred
outrox2 Jag är trött på skiten , bilden som jag hade En fantasi , men allting förvandlades För du sa samma sak , jag var inte den enda Jag blir sårad gång på gång , är de dags att förändras
tack så mkt neggah :)
Zyc0re, alltså jag är kära i dina låtar :D Dem låter så sjukt bra tycker jag.. har alla låtar du har haft /har whoa och på hemsidor etc 10/10!!!!!!!!111111111
Eriksson1337 ftw!
Den här fastnade jag för. NICE :) ! // hojta^ från stugan
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Eriksson , haha - så gulligt av dig :) Nichöö - Tack bryshan :) Har ju fått endel beröm av dig redan för denna så :)
upp med denna förhelveta , zycore är bra , keep it on like that , =)