Akin - Ängladamm (gratis demo) Tanka och sprid
http://www.akin-angladamm.info.se/ yes! den är äntligen färdig nu... klicka er in på länken över och tanka den... 01 . Goddagens (era fittor ) 02. Vart har vi dom (cutz av Dj Nollie ) 03. Bapparapp (me Nicho ) 04. Men ändå 05. Cranky Little Bitch #1 (Kaggen prodd ) 06. Glada Stunder (me Malin, Rocky & Sbäss ) 07. Den dära Akin, Den dära Mister (me Mister & Dj Nollie ) 08. En dag ska det vända (me Malin ) 09. Du blir fuckad (me Schlouk & Doffe ) BONUS SPÅR! jag står för alla beats om inget annat anges... Jag vill tacka alla medverkande på skivan som lagt lite av sin själ i det här. Mister (för att du styrde hemsida och webadress) Larzon (för att du styrde ett omslag till mig) hoppas att detta är något ni kommer gilla, och sprid shittet me vinden.. http://www.akin-angladamm.info.se/ fridens!
http://www.myspace.com/akinonline
Woho! Jag är först också, Fett tung platta faktiskt, Vissa tracks kan diskuteras, Men må säga att det är grym produktion! Tanka på nu gott folk!
Vad vore internet utan porr grabbar?
Du laddade ner den och lyssnade igenom varje spår och lämnade en kommerntar på 1 minut?
http://www.innuce.nu
haha xD ja kan itne ladda ner winzip :P men d e säkert bra ;P
Sikkan , jag har haft skivan i 1 timme :)
Plus att jag haft en del av spåren i flera veckor..
01. Reffen är fett lågt mixad och jag hör nästan inget av vad du säger.. Beatet är grötigt.. och det skulle kompenserats av en nice mixad accapella och ett skönt flow, men du flowar helt knas.. Ditt snabba flow hamnar ofta off och det låter inte najs alls.. Diggar inte detta alls är jag rädd.. 02. Beatet är fett nice och feta cutz.. Reffen låter bra och den hade nog blivit bättre om du inte hade mixat så att en mainaccapella skulle funnits.. Texten låter bra, men fortfarande.. ditt flow medför sluddrig artikulation och det låter otight. 03. först låter det konstigt i mix och, när breaket kommer DÅ låter det najs.. SÅ ska din shitt låta.. clean mix, bra flow.. Nicho.. hörs knappt.. konstigt mixad.. men låter säkrare på flowet.. 04. Ta åt dig av dessa ord; Höj accapellorna och mixa nogrannare.. fram till 0.50 hör jag knappt vad du säger för nått.. ditt flow mannen.. inte bra 05. fett tungt beat, och du lägger det helt bra till skillnad från det tidagre.. dock låter det lite kul när du säger just cranky little bitch :) men den här var skön mannen, big up! 06. har jag redan kommenterat tror jag 07. Diggar inte faktiskt.. beatet lät "akin05" mister var inte najs, vet inte varför men hans stil tilltalade mig inte. 08. Låter lovande, bra volym och man hör vad du säger.. skön gittar-- när en halvminut gått kommer ditt dåliga flow in.. skön reff, fett när det kommer in trummor.. bra produktion! den här var nog det bästa på skivan bortsett från de få gånger du sänker kvaliten med flowet du använder ibland.. 09. Shlouk har flerstavs, big ups, bra rim men flowet var inte najs.. doffe, säkert flow, dugliga rim.. Akin, låten innan var mycket bättre.. beatet är skönt men lite grötigt.. Sammanfattning; Du har dratt på dig nått konstigt sätt att flowa, som i mina öron inte alls låter bra.. jag vet inte om det bara är jag som tycker det.. men du kommer offbeat stundtals och det låter fett stressat.. Dina beats är mycket bra ibland, men ibland låter det som om min papa bear gått på tjack när han proddat beatet :) Mixningen överlag på hela demon lät inte bra alls.. du har fått sämmre ljudkvalite på dina accapellor än vad jag kan minnas att du haft innan.. och det känns inte som du lagt ner nån tid på att mixa alls... Det var 2 låtar på demon som tilltalade mig och som jag skulle kunna tänka mig att lyssna på igen.. Hoppas du tar kritiken på rätt sätt och gör nått av detFrån en vän till en björn peace!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Producent
2007-02-10 17:19
Fatta inte att det var så bråttom med omslaget :P men det blev ju helt ok ändå! Ska checka låtarna nu..
ladddar ner när ja kommer hem men lova att göra det :) PUss på dig :D haha
SunShine Reggae!.
tycker det är bra kort å gott!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-02-10 18:04
fett som faan!!!! =) alla låtar va bra =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
yes då är den här :) har faktiskt tagit tid att lyssna igenom varje låt några gånger o se hur jag tyckte efter jag gjort det för första reaktionen är inte alltid att lita på har jag haft som erfarenhet egna låtar hah :D men i alla fall här e lite som jag skrivit ihop. =)01. goddagens tycker denna vart nice tycker jag.. gillar versen! reffen tycker jag känns lite rörig däremot så gillar versen mer men reffen går helt klart den me!02. Vart har vi dom damn, gillar verkligen denna! nice cutz tkr jag.. låter hel nice de! gillar även reffen mkt i denna, verserna flyter även bra! rolig o bra text.. kort sagt gilla denna låten:)03. Bapparapp denna kommentera jag igår i eran andra tråd, men gillar verkligen din vers akin i denna, nicho gör det bra oxå men akin snäppet bättre här tycker jag! galet beat med! nice04. Men ändå håller med rmk att de e lite svårt o höra fram till 0.50, men man hör ju om man lyssnar noga. gillar beatproduktionen på denna mycket! cool reff och versen flyter!05. Cranky little bitch den här gillar jag riktigt mycket, tycker den är riktigt bra rakt igenom, bäst av dom här fem hittills o de säger väll de mesta om låten tycker jag! nice!06. Glada stunder denna gillas också mycket, första gången jag hörde beatet trodde jag aldrig att de skulle funka, men ju mer jag lyssna fasta jag för det och fatta att de va skönt att köra över och jag tycker ni gör det bra! 07. Den dära Akin Den dära mister denna vart helt okej, tycker det saknades nått i den vet inte riktigt vad.. den var helt okej men föll mig inte riktigt i smaken helt..08. En dag ska det vända fick ju denna av dig igår på msn akin och du vet vad jag sa då, detta är riktigt bra, den har flow, känsla, text, budskap och som helhet är den bra, rätt nice mixad oxå! som jag sa till dig på msn detta är en av de bästa du gjort enligt mig.09. Du blir fuckad denna är riktigt nice med! gillar reffrängen som fan! schlouk tycker din text är nice flowet kan man jobba mer på. doffe mannen du lägger det säkert texten är helt okej.. akin gillar din vers i denna! nice flow o bra text!Helhet: tycker du står för bra produktioner av beats och ibland lite udda produktioner vilket jag diggar mycket så de inte låter som alla andra, gillar beatsen i alla fall! tycker inte de finns en ända dålig låt på detta däremot fanns de någon som inte riktigt föll mig i smaken, men de fanns även låtar som verkligen föll mig i smaken "du blir fuckad", "en dag ska det vända" och "cranky little bitch" är nog kanske det jag diggade allra mest! men kort o gott en nice netplay! bra gjort akin o alla gästande!Fred & Kärlek! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker att det är overall bra, lite knepiga mixning ibland och då å då kan du flowa lite sluddrigt... Men det diggas! Bästa spåret är antigen Glada Stunder eller En Dag Ska Det Vända...
pallar inte dra låt för låt, inte nu ialf. Men helheten på ängladamm var nice =) du kör ditt megaflippade flow riktigt bra. Och dom som tycker du går bakåt ... wooth ? jag tycker det är bland dom bästa låtar du gjort, som jag hört ;P Men ialf. nice done :) keeep do your music^mään !holla! brrreh...
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Ye..skönt att den e uppe nu. Skivan är bra rakt igenom. Bra jobbat Akin. Peys
Lyssnat genom snabbt nu låter skönt :D
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Jag tycker denna är super bra! :) Dom jag tycker bäst om är Vart har vi dom den duktiga nollie är med...sedan gillar jag bapparapp ,glada stunder å En dag ska det vänta! du har varit jätte duktig! och det har de andra som också varit med på cdn..hehe fortsätt så här å det vet jag att du kommer göra :)
jävligt bra jobbat! :) Lyssnat lite snabbt nu, får lyssna mer senare. Men jag tycker det låter shysst! Big up!
pläääästics.
Moderator
2007-02-10 20:11
Jag säger WORD på Rikard...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
okej okej :D tack för kritiken allihopa...RMK P17 känns inte som att vi delar samma syn av vad som är bra och dåligt, vet att det finns vissa missar.. tex som i "Men ändå" och "Vart har vi dom" men när du sedan lägger kritik på "En dag ska det vända".. rätt bra kritik iofs...när en halvminut gått kommer ditt dåliga flow in.. den här var nog det bästa på skivan bortsett från de få gånger du sänker kvaliten med flowet du använder ibland.. Jag är helt nöjd me d flytet som jag använder efter 30 sekunder och anser att jag inte skulle kunna göra det bättre, och jag själv anser att detta är en av mina bästa prestationer nånsin rappmässigt.. japps, även den snabba delen är jag nöjd med och jag tycker det är just den snabba delen som höjjer låten och skiljer den från all annan "mår så dåligt" hip hop som oftast låter så otroligt b-ig och monoton... men iaf, kul att det skrev och jag hoppas fler hakar på dig med att skriva utförlig kritik... Vill även speciellt tacka Durlind som oxå haka på det här med utförlig kritik :).. tack till alla som tankar, lyssnar, skriver.. osv... vet att det är lite missar, lite halvdanna mixningar... but I like my shit a little dirty..
Fett Akin, Gillar att du kämpar med din musik, d glädjer mig.. spanade in plattan lite snabbt.. och d låter kanon bra. helt ärligt.. låter soft.. mera Hip happ akin.. fred//Speedy
Fan upp med det här! Sov inte på det här då!
Hmm.. Akin jag tycker det är lustigt ändå.. förut så tyckte jag du var asbra förut.. det är du än.. bara det att du har ändrat din stil alldeles för mycket.. jag menar den är fan vrickad.. men en dag ska det vända var faktiskt jävla skön akin :)
01. den lät konstig men den var skön som fan men ändå så skööön akin.02. Beatvalet var ju till 100 % skön:D schrats (stavningen) och allt. Rappen satt ju där den skulle tycker jag. fast jag gillade den inte till 100 iallfall03. samma sak här med beatet, fast det hära beatet lät roligt:D introt var skönt, du rappade riktigt jävla skönt på den den kommer lyssnas på ofta04. säger samma sak här fan med, SKÖNT BEAT. HUR FÅR DU TAG I DOM:D haha, men den kommer lyssnas på länge.05. Shrekbeatet är skönt. fast jag gillade den inte. har inget mera att säga06. namnet stämmer in. Man blir glad av den. och gillade tjejen på reffen. den är LÄTT den bästa på hela skivan:) PROPPS FÖR DENNA!07. Sköööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööön08. Gillade gitarrbeatet som fan, och gillade allt annat på den med.09. Beatet var ju skönt. gillade det som fan, du får hela den hära demo´n eller netplayen att värka som den är en riktigt platta du ska sälja. Du får fan en 10/10 av mig. för den är så jävla bra!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Godaggens (era fittor): Helsoft sammansatt,Skön röst, härligt flow. Vart vi har dom: Grymt soft beat, rappen va grymm den me. Bapparapp: coolt tema, men har hört bättre från dig, Men ändå: inte min stil, men de va bra lagt. Cranky little Bitch #1: Beatet var grymt, rappen var helsoft, denna gillade jag. Glada stunder: beatet hatar jag, Men thigt lagt av alla 4 på den låten ;) Den dära akin,Den dära mister: Beatet var totalgrymt, rappen från akin var helt okej, men mister du dödade låten, riktigt grymt laggt av dig. En dag ska det vända: Denna var en av favoriterna, rappen var as sjysst, bra flow o,s,v, sången av malin var grymt skön. Du blir fuckad: hehe helsoft, sån som kommer ligga i playlisten länge, bra gjort av alla 3 :). Denna netplay får 9/10 i helhet. öpp
Glada stunder va fääätt. Rocky och akin gjorde den riktigt skön. Sbäss och the bitch diggas mkt med :) peyz
Die Moothafookaz !
Glädjer mig att några tycker om Glada stunder. Tacktack Fortsätt ladda. Peys
hann lyssna på hälften typ! .. låter helt aiight, du kör me ett annorlunda flow! som låter bra! o sköna beats du gjort oxo! ska lyssna på andra hälften av låtarna efter gåsen ja ska ta nu ^^ ill be back
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Diggar ngn låt, specielt galda stunder med rocky o sbäss..resten är la okej, tkr itne du har förbättrats mkt akin, man hör inte stora förändringar pådig, menmen, fortsätt, peace bro
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
Ja men detta e nice magnus de har jag sagt:D:D Men 9:an e bäst för där gästar jag:D..hahahaha men detta e nice har hört egenom alla nu ohh de e bra rakt egenom:D:D... puss på dig mr AK:D
|| Spit It Out ||
detta gillas verkligen :D får kommentera Glada stunder med tanke på rocky och sbäss :) Akin: gör de lika bra som vanligt, skön röst Malin: gillar verkligen hennes röst, riktigt skön Rocky: nåt av de bästa jag hört från dig, men en bit ifrån kvarna dissen ändå :) Sbäss: samma som Rocky här, gillas mycket peys
bränt barn har många namn
Upp med det här för fan!
fan,,över förväntan pallar inte utförlig kritik 6 på morron, men detta är det bästa du nånsin gjort! fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Sticker i öronen för att det är lite nytt som man inte hör annars på vissa ställen! man är inte van! Skivan eller demon är i överlag okej! vissa låtar bättre än andra! Flowet:sitter fint på vissa ställen men alla har vi missar! Kvalite: Konstig tycker mixningen i överlag inte var bra! Det får jobbas på! Dilivery: Inget att klaga på! Betyg: G+ med bättre kvalla och mixning: Lätt VG Peace
UNG
den är helt aight,word två på rikard11 Du ligger off ibland, och otydligt är det! men det låter jaoo & bree ändå så det är yo!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
diggar typ alla beats!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
1.Goddagens: Verkligen inte min smak ... du bevisar att du har riktigt bra flyt men inte något jag gillade.2.Vart har vi dom: För utflippat3.Bapparap: Ännu en stirrig låt ... denna hade däremot nått jag fastna för.. Bra4.Men ändå: Riktigt skönt beat, refrängen var också najs. 5.Cranky little bitch: Inte min smak. Beatet var grovt :)6.Glada stunder: En riktigt bra låt .. Allting med denna låten var bra. Min favorit!7.Den dära Akin: En okej låt. inte mer8.En dag ska det vända: Skön .. kändes lite för mycket "frizon".9.Du blir fuckad: Det bästa spåret. Beatet fastnade. Overall: Hade förväntat mig bättre ärligt talat. Det var okej, men för många "damp-låtar" ... hoppas på mer från dej dock.
som sagt, vissa låtar bättre än andra, men jag tyckte endå det var roligt okej helt grymt!
KFT thats me thats me
den funkar inte att komma in på sidan för mig!
holma fo shoe..
Snackade med Magnus precis ohh han skulle fixxa de så snabbt som möjligt:D
|| Spit It Out ||
Hänt något med ftp server, inga hemsidor på servern funkar.. Det kommer nog tillbaka inom ett par timmar iaf..
okej, det är något me ftpn som är fel... men som porrkungen sa så ska det försöka ordna sig inom en liten stund... nuthin we can do but wait.. hehe
Nynge P-1 hehe! kul att du diggar såpass :) kommer ännu mer grejjer inom kort...
pojja P15 kul att även du digga :)
skruvsöker_mutter P31 känns bra att höra, för tycker själv att det är d bästa jag gjort.. dock vet jag att d finns missar, å mixningen e jag inte alltid nånn höjdare på... men thanx!
LamberT hehe! mjoo, men en dag ska det vända är lite frizon enna :) men jag tyckte d kändes tillåtet att ha en på plattan iaf.. 2 hade blitt för mycke...
orkar inte svara på mer... hehe! men ball att många diggar.. så, alla kan ju fortsätta tanka så fort länken vill funka igen...
PZ!
sköna låtar! sköna gäster speciellt : Rocky och Malin fan va sköan dom var! rocky hade en ass skön vers på den låten! allt var sooft iallafall peace!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
tankar nu... 54%^^
vilken platt och hög vägg c(=
går inte att komma in på sidan för mej=/... skulle ju va shyst om nån kunde fixa nåt eller nåt jag vet inte ..
Funkar inte för någon Steen! Det är något fel på servern till hemsidan :/ Men den fixar sej nog tills senare!
aha okey=/
för många nerladdningar så hela servern har kraschat... hehe, men om någon kan ladda upp nånn tillfällig länk vore d najjz som fan enna :)
vill höra plattan nu.. hehe
::::: Daniel Hulth ::::: |www.myspace.com/danielhulth|