La2nic Ft. NemC - Känslan
Shuu! här kommer min senaste låt som jag gjorde med La2nic för ca 2 dagars sen! ge lite kritik! Den heter La2nic ft. NemC - Känslan beat: La2nic - Alltid samma känsla remix Vers1: NemC Vers2: La2nic Mixning: La2nicLa2nic ft. NemC - Känslan Extra länk om den förra fuckar: La2nic ft. NemC - Känslan Peace! ge lite kritik!
Peace im out!
cool röst du har NemC , första gången jag hör dig , lite otydligt bara la2nic e helt chill :) .soft låt killar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tackar! Peace:P
Peace im out!
la2nic la det väl hyfsat schysst nemc du behöver träna mer. bättre än förr iaf.. jobba mer på texterna och försök flowa bättre! öva öva Keep it comin. pz
nemc, du är bättre nu men störde mig på dom dära jävla ljuden i bakgrunden. sen mummlade du ibland. Och inte för att vara dum men, rimmen var inte så bra. fast det är MYCKET MYCKET BÄTTRE än förut Och latonic, det är typ tredje gången du kickar på detta beat. Och du la det skönt som vanligt. bättre än nemc, fast det är LÄTT bland det bästa nemc kickat. Och på slutet var det skönt när du sa det dära "alltid samma känsla" jag har gjort en låt på detta beat. men det är ut tjatat. 5/10
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Tackar Bruno! jag ska bli bättre det lovar jag:P jag tyckte också att det är bland det bästa jag kickat, Men jag kände själv att det blev någon flowmiss här och där men jag hade bråttom jag:P Peace
Peace im out!
okej, lägg ner mera tid nästa gång. Det blir bra till slut:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Mer kommentarer! Peace!
Peace im out!
Graffare
2007-02-09 20:06
Tungt flow tycker jag på La2nic, mer mummlande på Nemc , men as bra annars grabbar ! keep it up ! Spääng
http://www.myspace.com/easymatemusic
Men kom igen nu! Mer än 20 nedladdningar men bara 3olika som har kommenterat Peace
Peace im out!
kom igen nu!!!
Peace im out!
Rätt skön låt =) .... UPP !!
kakka i brallan ;)
yoyo världens seriösaste låt xD
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Upp! XD Thx Nattizh! Mer kritik och kommentarer! peace
Peace im out!
Mer kritik är välkommen att skrivas här! Peace
Peace im out!
Men kom igen nu:D Mer kritik och mer kommentare gör mig bättre och La2nic också om nån hittar några fel på Gull Pojken :D Peace
Peace im out!
NemC: Upp! Upp! Upp! Upp! Upp! :S
kom igen nu whoa! Ni kan bättre än det här! Nån som kan ge mig lite mer annat kritik!? Peace
Peace im out!
nemc.. pratade du typ om att du känt hon några år? träffade du inte henne nyss? skriv inte bara massa jävla strunt.. och var inte så jävla otydlig.. och mixningen sög.. la2nic gjorde massa flowmissar av la2nic också..
Fmusic: Den här låten handlar inte om matilda som jag var ihop med för några veckor sedan, det handlar om en tjej som bor i Flen utanför stockholm. Som jag skrev texten om och rappade min vers om, Sandra heter hon och allt jag rappade om är sant:P Jag skrev direkt från mitt hjärta, Jag har inte skrivit något strunt alls! Peace
Peace im out!
Men tack för kritiken:D Peace
Peace im out!
nemc, du mummlar skit mkt , man har nästan knappt vad du säger. men det var klart din bästa låt, träna mer. la2nic, du gjorde det bra :) men du har gjort bättre. föresten nemc, sluta gå och skryta om låten, du kanske är glad över att du har gjort en "bra" låt för engångs skull, men det är jobbigt att höra när man möter dig : har du hört min nya låt med la2nic :D ? du borde ladda hem den, den är skit bra :D låt folk säga till dig istället vad dom tkr när dom har sätt den själv och hört den, istället för att du ska säga till alla. spela inte upp den på mcdonalds nästa gång häller ><,
men jag är bättre än dig
har du rappat i ett år :O damn endra utvecklats du segt lr så tar du inte in kritiken du får:/ beatet va heemskt! träna på flow och deliviryt är nog din svaga pungt de låter som du snackar typ:/ La2nic du hade bättre deliviry och lite bättre flow men ni får träna som fan asså! Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Nemc: du blir bättre och bättre men du har för dålig text! lite flow missar men sånt går ju att fixa till:Pla2nic: är rappar kungt som vanligt, älskar de beatet men tycker du inte de är lite för ut tjatat? aja du la de skit bra men har hört bättre låtar men de blev bra ändå! men jag måste oxå fråga om du hjälpte nemc mkt eller? aja diggar din musik la2nic Keep it up!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
La2nic hjälpte inte mig ett endaste dugg så du vet det kusken! Det var han som stod för Mixningen mm. Jag skrev min text sj och han skrev sin text också! peace
Peace im out!
Thx
Fake ja jag vet att det kan tränas på men jag blir ju bara bättre och bättre;) Men tack söt gubben;D Peace
Peace im out!
dåligt att du hela tiden bortförklarar dig NemC genom att du har bråttom. inse att om du bara inte lyckats den gången. Öva öva öva och öva så kanske det löser sig så småningom. Men bortförklara dig inte.
Emo på Whoa? >.<