Ibancito & Alvarez - Smugglade Rader
shooz! nu ere såhär, vi spelade in en remix på en låt, o sen skrev vi en snabb låt! de här e den snabba låten! kalla det session eller låt lr fan ni vill! finns ingen vers 1 eller vers 2 ! de e 4-4 sen blir det helt blandat! Mixning : Ibancito Beat : Råtungt iaf Inspelad i : Ibancito Studios Länk Till Låten --> Ibancito & Alvarez - Smugglade Rader !! länk om den andra får snetändning HÄR Kommentera Låten! Peace Folket! www.myspace.com/Ibancito ibancito^^ www.myspace.com/AlvarezR16 alvarez^^
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Bien man, bien! Keep it real (;
Yeah, you know..
Dansk_BB Aight nice man!Big-Danne Bästa mannen:D!Chai-Of-Lattshoo tack loco! UPPISH
LGTM
Haha fett flummig låt men fett tung! En fet upp på denna Peyz brosh
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
whaddöp boois.. d låter helt aight. en del flummiga rader som vanligt från dig iban. d enda jag kan klaga på är att d e lite otydligt.. One Holla haha
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
fett sofft mään keeep it uupp !
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
bra flyt grabbar =D nice gjort..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet: Skönt som fan faktist! tungt lite gangster/Scarefacekännsla över de! Rappen: ni lägger de bra båda två faktist! flowar soft! texten är soft också! Mixningen: Sänk acapellan lite så är alting fett som faan:) Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Soft shiieet mayne :) beatet var grymt skönt :D
Signatur?
jävligt fet brush
http://www.myspace.com/gmonline http://www.ginieonline.info.se
Soft soft :) Riktigt najs
Vi är överallt!
aldrig hört er tidigare =) men ni var faktiskt bättre än vad jag trodde ni var :D:)BANHA & PENIS !
Moderator
2007-02-06 22:11
Rätt skön, bra flow. Texten var ok. Upp!
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Tackar alla som fan för kritiken! Uppskattas! aiight...UPPISH
LGTM
lil_phil: Bara sooft mannen ? .. :P aiight tack grabbar där uppe som skrivit
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
lyssnar nu. haha nice beat. skön röst. lite låg accapella. men skön mixxning. ni la det nice :D pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Hyfsad text men gillar inte låten endå:S
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
tack alla! lil_phil: haha aaa ja märkte de kompis! men de e såååååft att du tog din tid ! schizo : aaa tack, de va nån som skrev lite längre upp att accapellan va för hög haha,, ska ja tro på dig eller han där uppe? HmmOBZ : aa men vad skulle vi kunnat göra så att du gillar låten då? :/ ere beatet lr flowet, rösten?
Beatet var grymt skönt :) Och ni låter som förorts shizzle ;D Så hiphop ska vara.. yeah, sköna rader! nice flow .. keep it up! peace, kärlek & respekt..
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
hahhahha najs shitt!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Mr-Treat tack mayn, nice att du tyckte den va fet:DAldenfalk Bästa mannen! tack uppskattas!RMK hhähä tanks mayin!MistHa_P Yeah, håller med dig mannen;)UPP whoa vakna!
LGTM
yes, keep it up
Jag Är RapparKalja
Checkar ednna så fort ja e hemma bwoia Peace<33
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
tack mannar
grabbar, långt ifrån de bästa jag hört, acapellan e lite låg :/ hört inte så mycket. Det ni kör med varannan rad är inte så bra. synd att ni inte fick fram de yttersta av er! :/ Men ni är sjukt snabba rappare :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
keeeeff!! asfult flow verkligen o beatet är inget o hurra för
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Gillar dehär, tycker texten va soft, sen är beatet tuuuungt ;P
taack `=)
tack broder
Nice, Tight and Clean ;). Ni har lyckats igen grabbar ;) Peace !
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
yeaaa tack man!
Layziecito P18: jag anser det som en smaksak.. men du gör som du själv vill =D jag tycker att den skulle vara lite högre och den andra killen tyckte att den skulle vara lite lägre. dock så är det bättre om den är förhög än för låg då hör man texten bättre.. och den räknas ju med. men men. ajja UPP! pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Uppish
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Shit man, chill som fan ! chock nice !
Tack alla för komentarerna, hehe ni e bäst:P!UPPISH
LGTM
PANNNG och samson glider in i tråden grym låt pöjkar, väldigt söt.. :D.. hookish fler så man får höra peaceeeeeeeeeeeee
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
schizo : aaa de sant mannen! tack för din tid ! tack alla!
chill låt mannen!! peace!
Du Ska Inte Tro DU Ska Veta!
tack latte! =)
tack mannen! soft att du checka in! kom igen whoa, droppa mer comments!
tack brush!
den e soft bruchan
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
tack bruush! forsätt lyssna
shu grabbs !! fett najs när ni lägger de snabbt! jag hänger inte me lixom shiet hahaha .............. STEKT beaten va helt okej :P annars va låten sooft :D peacee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha tack broor!! :D
HOOLLAAA !!!! om du har ganja ;)