I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mcbusta,Heltbeng,Antagonisten,Asma - Keep my name out your mouth

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-04 23:57

Mcbusta,Heltbeng,Antagonisten,Asma - Keep my name out your mouth

Langar upp låten som blev klar i helgen..
Inte mkt att säga egentligen.. Hata eller älska.. men gör det konstruktivt..

Vers 1: Mcbusta
Vers 2: Heltbeng
Vers 3: Mcbusta
Vers 4: Antagonisten
Vers 5: Asma
Reff: Mcbusta

http://www.speedyshare.com/432149654.html

Peeeeys n Luuuuv

2007-02-05 00:01
thanks sliez_p18 

måste till lägga att helbeng inte h ar droppat nåt på 1- 2 år just so everybody know;D one love
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2007-02-05 00:06
gillar inte att jag måste vänta 24 minuter för att kunna ladda ner den ;(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-05 00:07
Helt-Beng P21: hahaha.. ord upp.. men du droppar det soft.. du får fortsätta langa tracks man..

Sliez_ P18: tack mannen.. kul att du dunkar.. det värmer shit :D

Fler..

peeeys

2007-02-05 00:14
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2007-02-05 00:17
smart kille och länka sasmma länk......

2007-02-05 00:19

HAHAHA SHIT HADE FLERA RUTOR ÖPPNA TOG FEL LÄNK

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR DENNA SKA FUNKA

2007-02-05 00:28
oweee a mina fatta du;)

helbeng dissar therapis från smutsiga södern....¨

anta o asma vet jag inte tror inte ens dom dissar nån lr a det får du ju fråga dom själva haha

2007-02-05 00:28
ny länk?

2007-02-05 00:47

mc busta: rätt tung.. har inte hört spec mycket från dig.

heltbeng: har aldrig hört dig någonsin..men du va rätt ok här med

anta: tung vers.. du lägger alltid fetast på sånna här beats, de vet du

asma: inget att klaga på här.. men hade velat höra dig lägga på svenska på denna faktiskt..

reffen: sådär.. inget jag gillade asså.. tycker den va lite jobbig.. men låten i sin helhet va helt klart tung.. tycker anta la det bäst av er denna gången.. keep the fire burning boooooiz!

Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2007-02-05 00:56
efter en lång vänta att få ner låten ,,den va ganska bra
mcbusta du la det bra och heltbeng har jag aldrig hört fast det va bra.antagonisten det är inte det bästa du har lagt och asma
du är bättre på engelska än svenska :) en helt godkänd låt

2007-02-05 00:57
Jag fick vänta i 13 minuter för att kunna ladda ner låten, men det var det värt!!! Riktigt schysst låt!

McBusta: Första gången jag hör dej, men jag hoppas verkligen inte att det var den sista för det här va off the hook... Skitbra!

Heltbeng: Inte lika bra, men ändå okej! Lite småskönt sådär ;)

Antagonisten: Du droppar det fett, som jag tycker att du alltid gör... Riktigt duktig är du!

Asma: Waaaah, hur bra som helst... Andra gången jag hör dej på engelska och jag blev minst lika positivt överaskad den här gången med... Tummen upp!

Slutsats: Alla lägger det fett! Jag kan faktiskt inte säga vem som la det fetast, för alla var så otroligt duktiga! Mer sånt här grabbar! In på mp3:n.. Haha jag kommer säkert spela sönder den i en vecka, och då får ni droppa nåt nytt ;)

Hare bra! 

2007-02-05 01:00
hehe.. tack gott folk.. fan soft att ni dunkar.. Det är ingen diss från vår sida sett.. mer en pik.. =) :P

fortsätt langa..

Peeeys

2007-02-05 01:54
eyy fuck.. haha jag hinner bara ladda hem ett beat sen några dagar efter när jag går in på whoa å laddar hem en soundtrack så hör jag det beatet :D haha det är jämt så :) ajja nice låte =D diggar första killen mest..  rästen var också nice! aja peace
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2007-02-05 01:58
Riktigt tungt men måste säga att jag diggade asmas vers mest =D

peyz..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-05 02:00
tycker den var rikigt bra.. men va fan reffen blir så fett uttjötad!
Don't!

2007-02-05 02:04

spitknull  

du är ett stort jävla skämt du producerar varken beats lr gör egna låtar allt du gör som jag säger i låten är att välja vilka som får vara med o sen tar kontakt me dom o olika ställen som kan göra reklam för ditt jävla tape ahahahah you aint nothin but faaaaake

thanks boys att ni digga...

2007-02-05 02:18
Tack alla  =) soft som fan att ni gillar..

2007-02-05 03:30
thanks

ey sluta hata nu helbeng e tuuuuuuuuuuung ;D han har inte kickat på 1-2 år men jag kan säga han e inte bra på texter men han menar det han säger belive me;D

2007-02-05 07:48
Först och främst vill jag säga Big Up och all respekt till Spitbull, för att han lägger ner otaliga timmar av sin fritid för att hjälpa svensk hiphop, och för att resultatet alltid blir tillfredställande.

Sen till låten:

McBusta: Diggar faktiskt inte riktigt dig, nog uttalet som jag stör mig på för deliveryn är hård som fan. Men nope tyvärr....går inte hem hos mig riktigt.

Heltbeng: Oj, det var verkligen jättedåligt.

Antagonisten: Riktigt fett när du har denna arga jävla attityden. Gör dig jävligt bra här!

Asma: Fett fett, bästa engelskan här men diggar dig mer på svenska.

/ Grizz

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-02-05 08:04
Tungt Tungt Tungt och Tungt!

2007-02-05 08:44

Dissar du Therapist? Din jävla töntjävel.

2007-02-05 08:44
Låten var annars tung asså förutom han som dissa therapist.
Tungt beat o bra attityd!

2007-02-05 11:44
thanks dom som diggar..

plus
THERAPIST KAN SUGA MIN JÄVLA KUK 
och alla som backar upp honom...................

2007-02-05 11:54

2:a killen var riktigt keff! Vad gör han med i låten? Fyfan!
Resten lägger det soft!

VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-02-05 12:13
Mcbusta
du var tyngstas här,diggade dej som fan

heltbeng
tyckte också att du la det fett

Ante
du var grym oxå men har hört bättre från dej

asma
du var bra oxå

reff
diggade den som fuck,tungt

2007-02-05 12:50
Diggar denna låten som faen :D

McBusta: har inte hört så mycket med dej innan, men denna diggas :D

HeltBeng: naj, tyckte inte du va över bra, men inte dålig iheller. :D

Antagonisten: riktigt jävla tajt :D diggar dej som vanligt 

Asma: Riktigt niice när du lägger det på engelska :D 

Reffen: Varför diggas inte denna av så många?? den e faen niice jue :D 
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2007-02-05 13:08
Förvånad jag är att de kommer nån inne på Whoa och börjar snacka om ålder.. det har jag aldrig sett förr.. Faktum är att dom som är så jävla åldersbesatta och påpekar vad man får och inte får göra i vissa åldrar är oftast dom som inte har passerat sin egen gräns där dom borde vara.. Tycker det är riktigt tråkigt att sitta och läsa det varje gång.. är det ert ENDA argument? Lägg ner isf..

Tack som fan alla som gillar.. soft att ni dunkar shitet :D

Peeeeeys

2007-02-05 14:09
Men alltså.. vad är grejjen McBusta? La vi inte ner?
Vi sket i att svara på din sista för att skapa fred, det var dött efter det? eller fick du för lite hype? Helt onödigt må jag säga.
Sen kan ju antagonisten sluta spela gängsta förfan, du är ju så pinsam så att det inte finns på världskartan.. hörde inte att nåt var dedikerat till oss och det är väll tur det. Asma och Antagonisten är whoas mest hypesökande? Liksom ni släpper två dissar i veckan till folk..

Men nu fick ju antagonisten som han vela efter 3 veckors rövslickande till mcbusta så joinade han låten..
Det är klart folk kmr mata grejer om din ålder? är man 21 borde man ha mer vett i skallen. DU  beter dig som en fjortonåring liksom, klart du får leva med att få höra det. horunge.
http://www.myspace.com/bigdomilicous

2007-02-05 14:51
Dominic P17: Du är patetisk.. vet du om det? Och vad gäller dissar.. så är det ingen jävla diss.. Är det funtad eller? det är en vanlig jävla låt.. att Mcbusta namedroppar nån stackare gör det väl itne till en fullfjädrad diss.. Du är ett bra exempel på whoarappare som fått för mye luft.. Det är ingen jävla diss från min/asmas sida.. Din skitiga lilla lökunge.. håll käften för fan..

Kul att ni gillar i övrigt =)

Fortsätt langa..

Peeeeys

2007-02-05 15:08
Vad äre för fel att ragga på nåns ex? hahahahahaha

2007-02-05 16:13
Den var bra :) men dissa Therapist? lägg ner ;D annars äter han upp dig! :D
Junior SM-GULD 2007 så ät skit och dö!

2007-02-05 16:25
Dominic, word! Antagonisten och asma, ni är bedrövliga, det är Kaggen och Fonky som har gjort er "stora", eller ja, stora är ni ju fysiskt sett, men här på Whoa. Ni är riktigt keffa båda två! Asma lägger det skapligt på engelska, men snälla.. Sluta dissa!
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-02-05 18:19
Dominic P17 bahaha, seriöst mane. vad är det som är fel på att va 14? ;) och dom dissar typ ingen ^_^ alla dissar dom , dom svarar. lär dig mane , bara för du är avensjuk på dessa killarna behöver du inte skriva det i tråden :D

Pz <3
Make love not war

2007-02-05 18:37
tycker asma o busta va ganska bra...ni kunde skippa antagonisten i denna...
Konse''

2007-02-05 18:38
MCBusta: Har aldrig hört dig, men detta var sjuuukt tajt, denna hoppas av sig själv in i mp3:n... din text var priiiiima, din attityd är sjuuuukt fet.. reffen är läskig :D

Heltenberg: Shitt, jag tkr du borde öva mer.. Din röst lät bra, din attityd var hyffsad, men framför allt din text.. DU skulle bett om lite hjälp.

Antagonisten: näeeeee, du kan MYCKET bättre, synd att du inte fick fram de.. kan inte gå in på ett speciellt fel.. Men du stämmde inte in i låten.

Asma: Detta var bra, du är mycket fetare på engelska, du har bra uttal och bra attityd.

Allt som allt tyckte jag låten var så fet tack vare mcbusta och hans feta reff och sina verser, propps mannen.

Peace
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-02-05 19:16
Asma borde kicka engelska hela tiden :) Mycket bättre!
www.Myspace.com/Danilbeats

2007-02-05 20:00

thanks alla skit kul o höra:D

sen va det nån som sa att therapist äter upp shit vänta lite på att killen får luft o börjar tala en massa saker somo han inte borde så kommer han inte våga sig till skolan sen för jag vet vad helbeng går för.....

thanks alla igen o dominic vadå fått som han ville vi hade bestämt detta fan för skit längesen:S gå o göm dig ....

säger ert namn 1 gång

resten e riktiat mot spitknuuuuuuuuullllll

2007-02-05 20:09
Upp mafakkas.. soft att det dunkas.. Ett jävla tjat om den där theråpiss.. aja, i dont give a F..

Håll er till kommentarer om låten.. Tjafs kan ni ta i GB..

Peeeys n Luuuv

2007-02-05 20:12
 KungenKrook 

Daterat
 Idag 11:54

2:a killen var riktigt keff! Vad gör han med i låten? Fyfan!
Resten lägger det soft!

KungenKrook 

Daterat
 Idag 16:25Dominic, word! Antagonisten och asma, ni är bedrövliga, det är Kaggen och Fonky som har gjort er "stora", eller ja, stora är ni ju fysiskt sett, men här på Whoa. Ni är riktigt keffa båda två! asma lägger det skapligt på engelska, men snälla.. Sluta dissa!

kungenkrooks vänner gillade inte oss, så ett dygn senare gjorde inte han det heller. jävla chump, om du gillar oss så erkänn det ;) hahahahahahaha!

jag dissar alla för jag är en hypesökande datanörd tjockis som hade en svår uppväxt. cool jag är fucking nollor.
tack till alla som gillade :D

2007-02-05 20:21
tyst noiz, eller sorry, menade koffi annan ;P

2007-02-05 21:28
ty maos ;D

2007-02-05 21:31
busta bruuush , detta va fett:D
alla andra va helt chill
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-02-05 21:58
hahaha.. jaa.. KungenKrook is the shit..
Upp alla som gillar.. fortsätt dunka mafakkas..

2007-02-05 22:03
riktigt soft låt måste jag säga,
fett ghetto fan:D
alla var verkligen tvärhårda,riktigt bra grabs!

ASMA!du anar inte hur mycket grymmare du är på engelska mayn!testa droppa mer på engelska,kanske leder till nåt större sen:)

peace

2007-02-05 22:24
Yeah jag gillar detta faktist lite små up!
no changing, ima two step close,
full armed, ima chew them hoes

2007-02-05 23:21
damn! Riktigt jävla skön bästa jag hört från varje snubbe:O jävla fågeljävlar keepit up ! respekt! / neggah
myspace.com/herrolsson026

2007-02-05 23:43
asma , anta , Mc.B... Fetaste Big up :D
no changing, ima two step close,
full armed, ima chew them hoes

2007-02-06 00:40
Tack alla.. fortsätt langa these mafagga.. aint no thang like the down south thang.. cheeeah..

Peeeys

2007-02-06 01:27
Hur kan de finnas folk som säger att HeltBeng är bra, soft
fan ni måste va helt benga för han va sjukt bull.

Hatar när man blandar svenska o engelska så tänker inte ens kommentera låten, men va tvungen o yttra mig om asma jag hade gärna hört fler engelska låtar av dig.

Och antagonisten, du bevisa nyss att du har en fjortonårigs betende med ditt svar mot Domini.. varför inte svara han normalt så hade inte hans kretik varit lika trolig.

2007-02-06 02:24
Mouldy_mushroom P22: Vi har kanske bara olika sätt att förmedla saker.. han verkar ju inte förstå hur jag än försöker förklara.. så jag skrev på hans eget sätt.. och då kanske han fattar bättre `?