I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Södra Sidan Feat Antagonisten- Gör Det Bättre

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-31 13:48

Södra Sidan Feat Antagonisten- Gör Det Bättre

Låten

Södra Sidan Feat Antagonisten- Gör D Bättre

One Love PeyyyZ

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-31 14:05
Reffen är proffsigt lagd, tyvärr så överglänser den just därför verserna som inte ligger i "samma klass" Eller ja... Tredje versen är ju oxå grym *ler* Där kom Anta igen sa den :D

Daniel SHIT VAD DU UTVECKLAS!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-31 14:10
Aiiit.. Mer Kommentarer

2007-01-31 14:24
detta va kefft.
Get MAD and change

2007-01-31 14:26
första snubben mummlar o låter som du inte hinner med o lägga rederna. reffen var ookej. proffsigt ? nej. andra snubben lite bättre än första.  sista killen anta då, la det bäst i låten iaf.
Get MAD and change

2007-01-31 16:22
Kala~

Eran ort in my as

2007-01-31 16:29
så ni langa upp den =) Upp mafakkas..

2007-01-31 17:36
första tattare: helt ok text från dig mannen.. lite synd att du mummla på några ställen, men kör på !

andra tattaren: har jag aldrig hört förr, men han va rätt nice..fet röst.. vitsiga rader ibland.. rolig att lyssna på

tredje tattaren: orm danne ;P haha.. nä men du e bäst i låten enligt mig.. phätt maaaofakka
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2007-01-31 18:38
Första snubben låter helt NEJ asså! Reffen var helt ok! Andra versen var inte bra heller! Yo.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!

2007-01-31 18:56
ny länk 22 min wait . pallar int e:)
http://www.znapmusic.com/myntah/

2007-01-31 20:23
Tack alla.. kul att ni dunkar.. fortsätt langa..

HAHAHHAHAHAA.. Max.. du är fjärde tattare :D som pillar på ormar i hopp om att det är plast :P

Fortsätt langa..

2007-02-01 00:19
hahahahhahahahahhahahah.. sluta mobbas :P

nya rap mannet för antagonisten: zoo-mannen!

peace! haha

2007-02-01 02:16
3e versen va tung fan..men beatet lukta tonfisks pizza
 ----------------------------------------------------------------------------

2007-02-01 13:51

Upp..! <3

2007-02-01 19:59
hahah.. yeah.. tack alla.. upp för ghetto max.. som kallar mig zoo-mannen :D vad grundar du detta på? maks :D

2007-02-01 22:54
Antagonisten P23

kom till bjärred så ska du få smaka på feta ostar... JÄVLA TARZAN! :PHÖHÖHÖH

2007-02-02 01:10
vapid P16: Din jävla fjant.. vafan sysslar du med? Får man inte ha intern humor utan att nån whoapajas kommer in och anspelar på en massa skit.. Finns bara en tragisk jävel här hittils.. och det är du.. Fattar du inte skämt så yttra dig inte.. Och är du inte intresserad av att lyssna på låten som är upplagd så ge fan i hela tråden.. Såna som dig borde dom banna på livstid.. Helt otroligt..

Max: Jag kommer lätt till bjärred.. tar med mig mitt zoo... så bered bjärred på zoo-mannen ;)

Fler ?

Peeeys

2007-02-03 10:13
zoopågen tur du e med och höjer upp lite men tycker du har lagt tjockare grajjjjor.....sliez bättre än du brukar men ändå inte bra men keep it up......och till alla som tror sig sug min kuk babambam hahaha  o max kastar ost e de så man gör i bjääääred......

http://www.markemusik.se
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner
Några datanördsfittor som ändå lägger de fel

2007-02-03 10:15
vampid mannen jag vet du rullar skinn i takt.
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner
Några datanördsfittor som ändå lägger de fel

2007-02-03 10:54
1, vem fan e du och varför i helvete yttrar du dig som du va europas diktator? du är ingenting så låtsas inte att du är det. södra sidan är väl för fan gruppens artistnamn ingen fucking ort.
2, hahaha.. fattar du inte skämt? det är skillnad på att vara omogen och tråkig. du är bara tråkig som inte fattar att vi bara skojjar. du känner inte oss.. du ska fan inte yttra dig.. verkar bara som du har kommit til whoa för att skaffa kompisar, men du verkar inte lyckas så bra din bittra jävel.. gå o lägg dig.

3. har jag sagt seriöst att du ska vara rädd för bjärred? tror jag skämta med danne om det också.. men du borde iallafall se upp om du någonsin kommer hit o har fittig attityd.. tro inte du är nån.. du vet ingenting.

danne: jag väntar med burar och eldfacklor på den eftertraktade zoomannen! =) haha

bobbo: japp vi kastar ost i bjärred, sjukt nice.. jag kan gärna fixa ihop lite ostfondy åt dig, vet att du diggar sånt ;P

2007-02-03 13:08
Södra Sidan.. Skåne Är Bäst, Ni Andra Som Inte Håller Med.. Fuck It.. PuSs, Big Probbs Till Antagonisten, Som Mixade Hela Låten.. One Love & Tack För Att Ni lyssnade

www.southsidemusic.studio.nu

2007-02-16 03:28
digga den som fan... börjar digga dig reflex mer och mer asså:)
droppa mer med anta för fan droppa de fett som fan..

2007-02-16 03:44

vapid P16 varför lägga ner din tid på denna tråden.. lägg ner lite mer tid på din polare ollie E och försök få rätt på hans tragiska liv som rappare asså fyfan...

2007-02-16 11:36
Thanx Lojje!! Kul Att Det Diggas  PeeyZ

2007-02-16 12:38
Upp!!

2007-02-18 11:53
detta är nice nog det bästa jag hört me dig reflefx över tugnt skit...eyy mannen vi får recca nu i veckan har vatt sjuk i helgen men ring mig mannen så reccar vi aiit peace

2008-05-13 19:20
Ny länk här med !!! :D
Don't drink and drive, when you can smoke and fly!