Anden å Chnille - en ny låt
som sakt ny låt,,lite låg volym på accapellan,,men iallafall...
http://www.speedyshare.com/739352271.html
gjorde den ikväll,,så..va tycker folket?
jah känner det,den här mp3n alla ska ha,gratis!/ ett bra tips/ är att backa av när du börjar bli skakis/ ---------------------------------------------------- Anden,chnille vi gör comeback,efter comeback/ och vi gör gratis shii, sång track efter sång track/ vi rappar det fett åh dyrbart som guldvärt/ hatet,kommer från mej när du är i skruvstäd/ det är flytet i takten som rappar om katten å hunden / du är en fyrbent man som gillar att ha svansen i munnen/ dansa till gunget, när vi rappar på världs konsärer/ bli som oss? då borde ni starta ett träningsläger/ för jah är laidback,men har damp när jah ska slåss/ skratta på men ni kommer aldrig bli som oss/ ,, dom som hatar oss har vi slagit ihjäl med knytnävarna/ för det är bara jag å mina homies som får vara skryt själar,hah/ och vi slutar inte göra rappa tills vi vunnit/ ooch slutar inte slåss till nu funnit/ min överstyrda, högerhand rakt på pannbenet/ folk tittar på mej å säger där går pojken utan samvete/
texten;)pCe på alla,,,åh enköping,,,lämna det här till vanliga kritiker...
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
|