Ibancito - Kickar Hip Hop..! (Chris Productions)
Shuuz, fick ett övertungt beat av klasskamraten chris för nån vecka sen o nu har ja kickat på den! tack till han för beatet! lite mer kaxig sida av mig den här gången! pga många tror att blattar/jag inte kan komma me bra feta rader! förståruvamenah? ja kanske inte äns kan stava men ja kan rhyma mään! säger ba f*ck er som underskattar oss! hähäRap & Text : Ibancito "skrev den heeelt stekt "Inspelad i Ibancito StudiosBeat Producerad Av : Chris i LookaliqeMixning : IbancitoLåten ---> Ibancito - Kickar Hip Hop <--- Låten Extra länk om den andra får psykos --> nödlänken Droppa kommentarer folket ! Mvh ibancito TEXTEN vers 1 jag ger dig snetändning mannen utan någon spliff lämnar dig helt spräckt o sliten precis som en milf beatet kom från criss medans ja rökte buddha bitch o ja får dig att "stand up" mer än ludacris för att, det är iban, skriver texter bäst därför haffa ja din brud, genom nåra sms, - det e gratis ja kan skicka en miljon ja vet att du e sur, lika sur som en citron - att battla mig e som att knocka luften om någon tappar tvålen går du fram o plockar upp den andas inte mannen för du får minus i liv för att mina fina rader kväver som koldioxid - som john blund så får jag dig att somna ja slukar upp dig helt o hållet som en anaconda glider som en honda, jag e cook fet röker jävlit mycke så ja kallas för skorsten IBANCITO som flippar skit soft o kickar hip hop TITTA HITÅT en vrickad skitzo blir känd som the beatles
Vers 2 alla kollar hit för ja ska, knäcka snubben o han deckar under där ja mecka skurren under bordet som va ny designat min stil e fräsch, medans din e typ begagnad o ja bangar ej på att nämna namn så akta när slangbellan kämpar fram o börjar slänga slang knullar din framtid o gör din brud gravid spottar så mycke så du drunknar i saliv o langa 10 brudar svär att brudarna blir spräckta ja skruvar upp en gås, o ja skruvar den som beckham så check check checka! ere nån som vill ha beef den ända beef du haft, har du haft på en tallriiik, biiitch checka snorungen som leker fullvuxen tog en kaffe me din brud checka knullruffsen kungen e jag o din tjej e min drottning om din mamma slår nån annan ja då blire sumobrottningReff du sitter vid datan o läser min text drömmer o tänker att snubben e bäst ändå så skriveru att ivan e keff ja skiter i hatet o röker min växt<
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Bryggan du sitter vid datan o läser min text drömmer o tänker att snubben e bäst ändå så skriveru att ivan e keff ja skiter i hatet o röker min växt finns stunder ja tänker att alla som diggar dom vägrar att nicka till låtar tillbaka till beatet så flippa tillbaka ja kommer att få er o gråtaslut reff
nii, moot miig, har ingen chans,
ni kan komma tretti styckna ja tar alla nu på plats
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
feett tuung mayn!! diggish som vanligt biiaatcch!!! pheyz
kööör baaraaaah - jåååpaaallaaaintääää
langar kommentar i morgon brush
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
fuckin whoa som förvirrar mig brre här e tredje versen som inte fanns plats där uppe! vers3 ya de här e hip hop, helt smutsigt o äckligt ja kör på alla stilar så kalla mig allsmäktig kom inte hit, gå o häng me råtter langa hit en scen o ja spränger bort den inga punchlines, de här renfakta ja varnar er, så ni inte fel trampar el gato volador ya llego, es el ivan me dicen matador, marihuanero y capitan så lekeru ball, mot mej, så leker du mot den bäste ja sitter o kollar på folket som fuckar upp hiphop så grabbar håll käften ibancito e här, han som tillfredställer ni tror att ni bestämmer när ja knappt har ställt mej spelet började för mig nyss o ja går in fult o ja kommer bakifrån, precis som på din brud inom hip hop e jag blåvalen, ja slår slagen så vad o folk ser min tunga o tänker vapen innehav
soft mannen ! :D:D haha förvirrande med hur du lagt upp verserna XD fatta noll när 3dje kom XD men keep it up!
http://Myspace.com/Slukarn
HAHA ja vet mannen, fuckin whoa som gör äns liv komplicerat! tack ska du ha! soft att du checka in kompis peace
i know maayn uttalet e fett jobbigt asså. ja har blivit så dåli på att uttala, eller ja e otydlig aasså.. iriterande :( men tack för att du checka in! o tack för kritiken =) peace
- att battla mig e som att knocka luften om någon tappar tvålen går du fram o plockar upp den haha =).. jag skratta när jag läste det! .. jag tyckte om låten.. big up!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
loco du knulla beatet upp o ner från alla håll LKH STYLISH!! cok tung MEN reffen kunde vart bättre......... texten ere ingen snack om dina rader e så feta att inse ens steve urkel kommer emellan dom ahha ne men seriöst brush det var cok tung LKH
Lika fett som vanligt kompis ! peyz !
myspace.com/herrolsson026
fett beat
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
taack alla! värmer ! =) haha franco: offbeat? hahah aiight!
riktigt najs brush..!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Fett nice brorsan tyngsta jävla shitet jag hört från dig! Beatet var sjukt tungt också som Franci säger du våldtar shitet! UPPISH FUCKING WHOA
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Tjockt ! , haha , riktigt grymt Ibancito ;) Peyz !
soundcloud.com/jerrones
hahahahahaha mannen du e så flummiiig :P men en del tunga rader man. du har alltid haft din stil main ;) men som du själv sagt du måste vara tydligare. och ey sänk dina ads.. har hört d i andra låtar oxo.. dom ska inte va så höga main. men yeah d går lätt framåt main. o chris detta beatet e helt aight. Pöjs
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
lite höga ads. härligt beat. reffen borde du lagt ner mer tid på. du verkar lagt ner mest på verserna. men rappen var tight. puss
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
soft låt man! rappen e fin.. texten e väldigt skön gillade dock inte reffen Pz
Planet 80!
Damn.. vet inte om mina öron är förlamade.. för allt jag fått höra från whoa idag är tunga grejer.. och detta är ett av de tyngsta.. KEEP EM COMING.. Kan inte hitta något fel?.. ge mig fel så ja kan på peka dom (a) Hah.. Mannen tunga grejer..
Lillen har sagt sitt.
Tungt men lite mummel bara
MUSIK!
helt ok men de va lite konstigt utal på vissa ord!!
Representing K-Town
tack så jätte mkt alla! tack för att ni ger kritik ni som ger det! såft att dom flesta diggar! peace alla o ja vet mitt uttal har blivit helt nersänkt .. fett keft :/ men ska kämpa tbax den!!
den va nice.. :)
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
tack =)
up
yeah yeah yall know how we do it;)
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
det här va najst asså =) sköna rader jobbiga adds å vissa utal va lite jobbiga bara annars det va skön låt =) prääääääääääh!!
....:::EstY:::....<br> ----> Esp & Esty <----<br> http://www.myspace.com/espesty
taack alla!! tack blatte rappare för att du uppar culiao haha :D peace
Hmm..diggas!
One in a milli-on.
tack! =)
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
Njaaa, vart har hiphopen tagit vägen...(?)
myspace.com/kushforeal
haha makshoo: OK, vill du förklara dig ? :P
Plast shit men massa skryt. Jag vill höra kärlek i musiken. Hiphop är inte vad det brukade vara bara
myspace.com/kushforeal
de klart den inte e hur den brukade vara brushan. allting förändras me tiden.. vadå vill du väcka gamla hiphopen igen eller?
Jag vill bara att folk ska vakna. Göra mer uppåt texter och uppmana varandra till bättre saker än att slösa cash på hoes och bilar. Som du säger, allt förändras med tiden så jag förstår beatsen. Men jag gillar bara inte sånna texter. Förstår du hur jag menar?
myspace.com/kushforeal
yeeaa ja förstår mannen! =)
zutt
aiight tack så mkt! =) ska träna mer på uttal o flow
aiight ! peace
!
jaaooww
shuuus fett najs loco, diggade texten ;) visa utal va lite jobbiga ba, de ba träna upp de så blir allt bra :D ajde brush PEAceEE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha taack bror :D