NewKid - Förstärkningen (ft. Pure Panic)
yeah lilhomie, ren panik skrev till mig på msn förut och frågade om han inte kunde få göra en låt tillsammans med nya ungen.. nya ungen sa okej.. SIKE! här är den;kliiiiiiiicka hojtilera..
min myspace: www.myspace.com/meetthekid
yeah soft alex fet låt =D
måste vänta en kvart, ny länk?:P
Tycker denna låten var fet;) mkt nice jobb grabbar... torr comment men det var det ja tyckte;) BIG UP!!! PEAZ
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
ny länk ? pallar shii vänta :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jadå ska vi säga... KIDDIE nya ungen ... va kan jag säga du slutar aldrig förvåna mig ... tvääär tung ... 15/10 brushan :D.... du är sjuk mannen ... stolt över dig som faan .. prinsen visar va han ska sitta ;) reffen : alex ya know who it is !! samma poäng :D gårdagens stjärna maayn du e tung hörde nått litet i mitten inget andra skulle märka nått sötrre på .. men jag som e arbets-skadad så hörde jag nått men så tung röst älskar den maaayn ... du ahr blivit of the hook !! laysa en tväär fet... ni vet dubbel P och alex står för gatans kärlek;)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
tack giggstah, huckaru mig med micken så jag kan bajsa på denna ljudkvalliten snart eller? hojta
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
diggar reffen mest :) men hela låten e bra =) UPP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nya länken fuckad med , upp med ny, orkar inte vänta för höra denna :D
den var tung killar :m :D
fuckin fet låt =) men jag var ju bäst ändå att jag inte var med :OBANHA & PENIS !
Feting låten från fla o u-towns bästa rappre =) pumpas högt som fan så mamma får blängefittesjukan så bra e det ! =) BIG UPP !!!!SMANK U EVRYBODY!!!
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !
cheaaa mayyyns UUUUUUUUUTOWN 451 Holla på era pojkar .... STIGGGEDY VEMFUCKING PUREPANIC !!!... galen som fan maayn !!! FLA FOOCKERS !!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
har alla börjat säga "cheAAa maaayyn" nu eller? skön låt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Diggar beatet NewKid som vanligt diggar reffen men Tyvärr fastnar jag inte för Dubbel P.. Big Upp!
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
hahaha, fan vad jag sätter trenden double p då? han heter purepanic :D
uppp?!
tung shiet som fan!!! denna kommer att pumpas fett yoo! Newkid: inte hört alltför mycket med dig men detta va de skönaste jag hört, riktigt tung attityd å schysst floe å lyric, nice som fan å han den där andra: du la de schysst som fan brush men skum mixning? nice lyric mayne!!! peace
i'm a serial killer, its a bad habit
Moderator
2007-01-25 02:21
Damn vad ljudet är kraftigt förstört. Refrängen var aight, Pojken's vers är tung, nice flow, liiide för mycket Lorentz över det hela dock. Pontus... aahh, helt aight, för korta rader märkte jag, inte nice. Flowet är rätt 98' på dig, lyriken var inte topp heller.. Deliveryn funkar helt ajt än så länge.. beatet, freebeat? soundclick? Peace!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Helt ok! diggade newkid mest
jag vet inte riktigt vad som hände med ljudet :( skrev och reccade den typ på 30min...
Kommentera då sötisar (A) :D
låetr för mycket bajt på lorentz stil! enough said!
www.myspace.com/chrilletb<br>brräp brräp
aight! Newkid droppare riktigt bra. Skönt flow och riktigt fett flow.. Texten var helt okej den med,inget specielt men det funkar.. Räffen var riktigt bra, real good homie. Purepanic droppade det faktist häpnande bra, jag diggade faktist, texten var väll lite si och så, flowet är soft rakt igenom.. Men main, jag diggar din röst, riktigt soft att lyssna på. Piz.
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
yeaaaaah!
Promotor
2007-02-04 22:48
Låten var riktigt skön, svängig refräng och sköna rader på newkid! purepanic gjorde mig fett chockad, skönt flow, softa rader! Denna kommer spelas!! peace