A.M - Alla Talar Svenska [video]
den finns med på www.nvsb.tk peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
off the hoook
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
över segt o ladda ner :S
kässt
yeah
yo
cmon
opa
Nice shit . diggas helt klart.
Varför ?
så jävla bra så det är sjukt,tuuuuuuungt Admal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Behöver beats !!
Diggades INte Tyvär ..! Peace
SunShine Reggae!.
b-mac killen med mössa: A.M varför låter det konstigt att göra om ord för att det ska rimma? aldrig hört det innan eller? tack för kritiken i alla fall och folk... överanalysera inte ciggen i mickbåset... det e bara en cigg i mickbåset... han rökte när vi spela in den biten av videon och så blev det så... "komigen filma mig när jag röker" mohaha lil phil.... va sa jag till dig innan? om du ska hata idi u micku materinu... thnx annars folk
lil phil... börja inte diskutera nu... du vet va du skrev i förra tråden och kommer du för att fucka... för det bmac skrev var objektivt... och du skrev word på hans bara för att han va negativ... kommentera med egna ord så blir det bra annars sluta skriv i våra trådar... så enkelt kan det va.. jag vet va word e.. det e microsofts ordhanteringsprogram = ) =D
äntligen... känns det bättre? bra att du lyssnar på pappa och tar fram dina rikiga känslor oc inte wordar andra.. tack för kritiken... fortsätt lyssna... det vet både jag och du att du kommer göra... ;)
yupp
mova
off the hook
asslicker ?? driver du med mig ? admalish är en riktigt skön kille,utanför mickbåset och över micken,så du kan väl ta o suga min kuk din horunge,asslicker va säger du för nått din horunge,detta är musik,HELT EGEN stil,VEM här på whoa säg mig EN ENDA person som har en egen stil här ? jag anser att admal har en helt egen stil och det är unikt och inget annat än fett med respekt. fitta vem e du o ens prata till mig,be om lov att få prata till mig!
Behöver beats !!
hahaha be om lov att få prata me mej
Konse''
ja det antyder på att du inte får lov :)
Behöver beats !!
Producent
2007-01-26 18:48
Ja gillar admalish asså :) Softa rader och skön style.. dock ingen super text i denna men ändå tungt! Videon var sådär
Admalish e skön ! Big rob ingen kör sin EGEN stil här du bajtar allihopa :) Rätt skön video ! Peace
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
willybwooi,jag sa iunte att jag kör en helt egen stil,vem bajtar admalish då menar du på ?
Behöver beats !!
det skulle jag inte tippa på för en sekund om jag var du.
Behöver beats !!
yeah... tack alla ... bara bråka inte här... bajbaj
yee
Värt att tillägga : A.M,aldrig hört dig tidigare,måste åxå säga där att du låter väldigt väldigt egen,ta det som en komplimang mannen,att hitta ett eget sound e fett svårt,du låter helt egen,inte min smak utav musik,men du flyter nice på nått sätt,kan inte sätta fingrarna på vad det e du gör som blir bra,men de låter bra,men som sagt inte min typ av musik igentligen men i den här låten e du grym,hela låten e så sjukt grym aså
Behöver beats !!
aaah denna e fet ju :P inte min stil riktigt men man charmas av den på nått sätt den e fett unik, helt egen eller vad man nu ska säga, jag diggar denna fan, men fan bigrob ? whats your fucking problem duude ? din attityd ? vad tror du att du är ? be om lov för att få prata med dig, vad är det för skitsnack ? du är lika mycket nolla som alla andra här., öppna dina ögon manoo yeye keep doin music like this duudes den e ball :) peace
lixom whatafuck ¨?
yeah.. thnx ... så klart man fortsätter... peace... dom som vill se nåt roligt läs min gästbok..
mohaha
ganska grym låt rolig åtminstonde, men videon är inte så himla bra! kanske inte så¨genomarbetad lr?
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
otis... nej ... klippningen tyckte jag va bra... men vi hade inte så mycket material... som ändå tog upp massa uttrymme på datan... men vi kommer göra fler... måste bara köpa en större hårddisk =) tack för kritiken... kolla efter oss... am nvsb
yeeeee
wow
inget ja diggade...
Det var inte jag, det var han som sprang!
va de inte han som försökte dizza danish med big rob?
Pundare med Prestationer.
ja en av dom... försökte eller lyckades har jag ingen aning om... eller om han ens "ANDVÄNDE" sin fulla kapacitet.... det e han som leker mafia med ciggen i videon... han e bannad här... vi får inte använda hans namn am nvsb
skugganspoet... benga?... kanske, kanske inte... eller kanske.. eller kanske inte.. 100% inte.... jalla baj..
en aikhuligan slash hoe-unge
lalala
mrs
Tycker den var rätt flummigt gjord, men låten antar jag är rätt fet.:) Alltid kul att se videos dock=)
www.slackerz.se
essel ... = )
blää
Hehe den här videon&låten va flummigast på länge! Diggar som fan! Propps pz
ApunktM P23 en aikhuligan slash hoe-unge va?
FÖRORT
fuzzi... thnx meeean, kommer fler snart... planet.. bla bla bla?