Bronka - Hjärtat står i brandt (NY!!)
Nytt shit utan reff, skiter i vilket just nu pallar inte.
http://www.speedyshare.com/394676167.html
Älskling, jag vet att Vi har haft det ganska svårt// Men vå båda vet ju att livet är ju stenhårt// Och jag kan lova dig att allt kommer att bli bra en dag// Du kommer alltid att få höra mina ljuva hjärtslag// Älskling, min kärlek till dig gör mig helt nervsvag// Ja min underbara ängel jag vill dela hela mitt liv med dig// Vad som än händer så kommer du alltid vara välkommen till min famn// Ja det finns ju en sak skrivet i mitt hjärta och det är ditt namn// Och vi båda har gått igenom både hat och svek// Men det här kommer vi att klara av som en liten barnlek// Allt vi måste göra är att stötta varandra// Ja du betyder ju allt för mig min underbara sandra// mitt underbara hjärta du e så fin, söt, och snäll// Förstår du inte att det är det som gör dig så speciell// Jag vill ju bara ha dig i min varma famn varje kväll// Vill ha ett foto på hyllan som att du va min vackra modell// Förstår du hur mycket du betyder för mig// Önskar värkligen att du kunde stanna som min tjej// Jag trodde värkligen vi var menade för varandra// Jag klarar inte av mitt liv utan min bedårande sandra// Förstår du inte att jag inte klarar mig utan dig, Jag skiter i alla andra// Hoppas värkligen det här kan bevisa min kärlek// eller ska jag låna massa böcker på ett universitetsbibliotek// Läsa varje rad som handlar om kärlek Snälla älskling Kan du nu förstå// Att du inte bara kan säga dom små simpa orden hej då// Värdsklass pojkvän är jag nog inte men jag är iallafall medelnivå// Om jag inte får dig tillbaka// Så hoppas jag att jag kommer få dig bevaka// För jag vill ju inte bara sitta här och skaka// Är nöjd att jag i alla fall fick provsmaka// På en sån underbar diamant som dig min underbara älskling// Ja sandra du betyder på tok för mycket// lyssna till mitt hjärta och säg vad du tycker// Hoppas värkligen vi kan vara vänner// och dela på alla som vi känner//
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|