Neggah - Det omixade svaret (Diss).mp3 :)
Meastro varför lägger du inte av för seriöst? Hans diss till mej : http://www.speedyshare.com/734241646.html Hans var omixxad så min får bli det oxå >-
myspace.com/herrolsson026
this is N e g g a h, from g t o w n // F u c k meastro h y p e ! // Så meastro lilla gubben, backa bak igen // Lär dej inom hiphopen innan du går emot mej // troru du kan ta mej och gå vidare lixom ta klivet // // inom hiphopen är du som har dyxelisen // turk, svenne, finne, tyckeru det spelar nånroll ? // här har vi hitler som vill spela en storroll // ska vi ta upp din brud för du nämner min familj // click clack pang, sänkte jag en hora till // Kom till min sida ska vi se om du står kvar// 026 gtown södra b, här väntar jag // vadå jag kan inte skriva?, kolla dina texter // Tycker det är bortkasstad tid och slöseri på bläcket // (haha) Dina rim består av hej och dej även gay // sen slutar raden med att jag ska hänga mej // 5 månader ungefär lite längre // Killen från blekinge som man inte hör va han säger //(haha) Du kan varken prata elr rappa // drar in min familj, och du har inte ens en egen farsa // Känns som jag beffar emot aiiner ungefär // talproblem som kecke hur vill du leva såhär? // Kom till min stad ska vi prata ut // ta med din tjej ska hon få smaka på en riktigt kuk // svartskalle sägeru till mej ? // Så det finns rassar som försöker rappa, ja jag syfta på dej // Ditt jävla handikapade barn , hoppas du dör // Din mamma sa till mej ( han är det värsta jag hört) (!!!!!) lägg benen på ryggen och sluta beefa // rond 2 det sluta nu, har inte tid med dej, måste glida //
Okej har lyssna nu.Första gången jag hör er.. Lite svag lite flowmissar men annars inga problem bogg vurkD::D
Rap
Det är inte den seriösate låten^^ lyssande du på hans diss? vem tyckte du vann mayn !=D tack förövrigt peayz ! och tack för länken !:D
ÄLSKAR DEJ MANNEN<3<3 Helt Sjysst låt helt klart han sitter säkert o grinar den där snubben haha ;) <3
(\_/) (O.o) (> <) this is bunny copy him to help him rule the world!
Riktigt fett mannen , bästa diss du gjort neggah , Älskar dig man <3 ;) pEEEYZ -- maestro är down nu ..// jerrones !
soundcloud.com/jerrones
Up för fan ; D
soundcloud.com/jerrones
Paranoid_lp tack mannen ;) :D jerraaa tack mayn ! Peace !
FETT BRA NEGGAH<3 BÄSTA HITILLS ;D
råbiwn tack mayn !:D bigup peyz !
ChriLLaA tack mayn !<3
upup !!!! vill veta om jag knullade snubben ! peyz !
okey fett tack till mej mighty ! peayz !
upup !
du behöver bara andas på micken för att döda han upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
såft! ge mig instrumentalen!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för alla comment boys:) peayz !
upup !!! :D
Upp nu whoa !
MangeMannen2 tack mayn:D ! peyz!
upup :) peyz !
Haha mannen säger bara en sak du kötta horan haha xD
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
_Lillenbror_ tack mymayn ! :D peyz brur !
Två frågor, hur uttalar du Y på engelska??? haha och sist men inte minst, är du neger?
Som "why" utalarman det:P nope det är jag inte heller:) Men han värkar ha emot dom som är det:) peyz !
Du slaktar man bara me dom 2 första barZen:D Keep it up:D peyZ!
haha:D tack mayn ! peyz!
okay för det lät som om du inte uttalade Y:et på så vis men dåså hehe... Okai en sista fråga; Varför är ditt alias Neggah om du inte är svart? För övrigt så var låten nice, men jag kan inte avgöra vem som vann eftersom jag inte har hört talas om snubben! Peeeyz
haha negga din lilla luffare;) varför hör man danne ibakrunden? HAHAHHA FUCKING STEKARE NI ÄR ASSÅ :D JALLA SVÄR PÅ GUD ATT NÄR JAG KOMMER TILL FUCKNIG GÄVLE SKA VI KICKA FETASTE LÅTEN. pz
shu
HAHAHAH cs nörd XD ,, hahha UP :d
soundcloud.com/jerrones
Hehehe aiight... För det kan ju misstolkas men men!
haha yeye mayne ! peyhz! haha keften jerraaa du lira ju med mej HAHAHAHAHA:'D peyz !
upup !:)
Upup whoa sista uppen jag gör nu :) peyz !
Meastro down . knullad i båda rondena.
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah o26 boi Uppp fyfhään moré Köööhrt Övehr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack mayne ! peyz !