I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-19 11:44

Snake - Mami.

Ger låten ett nytt försök.
Vill gärna höra er tycka till.

LÅTEN FINNS HÄR

Text sång rap : Snake
Beat : Speedy.

pz /snake

Lev hårt dö ung !

2007-01-19 12:23
bättre än standarden på whoa tycker jag... Men inte det bästa du gjort orm!

2007-01-19 12:32
windmill
                   Beatet e tungt, men kvallan e inte den bästa spelas i 128kbps.. desvärre.. sen e det lite ryckiga takter i den. sant, mitt artistnamn ? e det fel på det :S hehe .. det kommer en första gång för allt ; ) . E kallad det i mitt vanliga liv och har varit det senaste 12 åren så har väl vant mig vid det antar jag.

kaylor P18
                   tack för inlägget, låten e seriös på det sätt att den går ut till morsan och livet i allmänhet, men redan med tanken på att arbeta med ett beat som e med den skräpiga kvaliten än en gång (128kbps) så gav det mig inte den ärliga chansen att lägga det på bästa sättet tyvärr. skyller inte bort på det enbart men det var en stor orsak till varför låten kanske uppfattas som "torftig"

Draken P20

Tackar för din ärlighet! pz!
Lev hårt dö ung !

2007-01-19 12:42
ahh jag förstår .. tar inte åt mig. ville bara höra förklaringen och där fick jag den : )
Lev hårt dö ung !

2007-01-19 12:43
Hahaha eyy snake ditt artist namn va naaa diggar inte det. hahha vad är d för skit snack fuck em snake. Illa fall border. fett låt. du vet att jag diggar din musik rakt genom.. blir glad varjr gång u komemr emd nytt.. Forsätt så snake.. peace man.//Speedy

2007-01-19 12:48
speedy thx brosh.! : ) right back at ya! vi får hooka nått fett inom kort nu! pz
Lev hårt dö ung !
Rappare

2007-01-19 12:48
yeah! rätt skön låt faktist:) beatet var soft.. gillade din sång bakom accapellan..det lyfte upp låten en aning!

/fakal
JONIS REST IN POWER

2007-01-19 14:06
Tack fakal. : )
Lev hårt dö ung !