nä gillades inte..
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
den e rätt ok ,
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Ja diggar inte kaggne, tkr du är för enformig, variera din stil lite.:p Hubler diggar jag, motti å.. dock hatar ja att ni förstört denna låt(beat) för all framtid!..ja som älskade låten..:p men men...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kaggen - Du ljuger om allt? haha jag fattar ingenting. är den gammal eller? lyssnar dock inte så mkt på hiphop längre då jag blivit glamóur rockare! (not)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är koook nice, va fan troru?
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Hubler - Haha din rad om Prendel gillar jag som faan haha Kaggen - Du la det fett som faan! Haha alltid lika kul att lyssna på dej =) Motti - Har aldrig gillat dej men du la några softa rader faan =)
Skönlåt.... Alla la de najs... Gilla Hubler o motti i denna, sån chill stil.. Den raden som kaggen la. Avslöjad som musilmbrudar, den har Medina lagt.. Men najs :D PEace
Highfive anyone, anyone?
Tyvärr diggas det inte så mkt, ni har gjort MKT MKT MKT MKT bättre! bara så att ni vet ;d, men seriöst, det är ingen diss säger ni men ni snackar massa om skåne ^^. HAHA och motti nämner asma ^^ peace, låten funkar men inget som ja tänker pumpa som det ni har gjort innan. Fred och Love <3
Fred Yaaoo / Mr . Zork
Jag diggar det! kaggen du låter alltid så jävla arg... I like ! hubler roliga rader som vanligt ! mottis rad om o inte tjaffsa va rolig ! Ser fram emot det smutsiga tapet! shus
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Fett nice boys, Hubler la det mest ball!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
HAHAHHAHAHAHAHAHA! den roligaste smygarn var: ''jag nämner inga namn för jag orkar inte tjaffsa- host host, oj det måste varit min astma'' yehyeh.
det va najs instrumental, kaggen är så enformig man kan bli "leker tuff" hahahah jag skulle vilja höra dej en smörlåt till din flickvän HAHAHA hubler låter skitbögig, bra att han dissa sin bögkompis prendel bara, motti, du är bara tråkig och lyssna på, bara jag som tror att beefen mellan er va ett PR trick på WHOA!?! shiit, nu har ni fått fans på 14-16¨år alla är killar, respekt!
Det var väl en okey, helt klart godkänd session. Beatet är helt fett!
Schri - Går mest under det namnet.
Kaggen: 6/10 Hubler: 5/10 Motti: 4/10 Reffen: 5/10 Beatet: 8/10Enligt Mig!
betongbarnet är blåst
work some magic
tyckte inte hubler flowade lika bra som han kan ! Kaggen var helt ok Impuls var ganska bra i denna Reffen var lite ojämn tyvärr ! Kladdig och okomplett ! Men överlag , Den funkade men den åker ej in på mobiln. :(
Aii
hehe denna var feet :D Alla har nice flow. mixxningen är sådär.. Sista snubbens röst, usch.
Intro var tvär jobbigt :S och kaggen flöt på :D reffen är alldeles för rörig hubler betydligt härligast i denna Motti han flöt på rikigt bra också men tyvär sämst i låten enligt mig :(
Don't!
Skön låt, kanske inte jätteseriös, men det var en bra session. Btw, teN har lagt avslöjad som före detta muslimbrudar.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Kan du langa texten? Eller har jag missat den? :P
Schysst Som Faan Grabbar ;) Refrängen kunde vart bättre men annars Var det Riiktigt Tiight =) Keep It Up
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Skivsamlare
2007-01-17 09:40
tack alla som gillar vår session, it's gangsta! tycker reffen är härligast :)
http://www.soundcloud.com/adamkross
njae.. kaggens rader är skitkul.. hubler kan bättre.. Impuls kan inte alls är jag rädd polare igen förresten?
helt okey.. första snubben var rätt rolig, andra var tråkig och den tredje kändes desperat..
oh no he didn´t!
varför inte lägga upp texten ?:)
BRA :D
reffen var jäävligt grötig. annars var verserna bra!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Skönt shiet boys ! pz !
myspace.com/herrolsson026
Producent
2007-01-17 14:42
UNDERBAR LÅT!! :D Älska (L) Kaggen, Hubler och Impuls/Motti, Ni är fanimig Kungar, ;D
Lil_H..
öhh var inte du(kaggen) och motti ovänner nyss?
yes ahaya
Haha ahh Hubler du bodde i Åhus väll värsta rikemansstället så u är rik? Fet låt för övrigtKaggen Som vanligt feet röst och bra flow tycker du har lite sämre rader här än vanligt men endå väldigt feta gillar den ta mitt liv när ni inte har ett egetHubler Verka va en kul snubbe som är rolig om jag lyssnar på låtarna du gör här hade du bra flow din röst tycker jag är chill gillade inte den innan men tycker den är skön nu har väll ändrat mej tungtImpuls (Motti) Sooft du har utvecklats enormt på det senaste ditt flow är bra roliga rader då o då feet röst som fan gillar det kul att du gör låtar med kaggen igen har saknat det som fan men men nu är ni tsm igen Beatet va bra men van vid lite mer gangsta beats från kaggen
Robin (G_Lee)
Enda som la det skönt var Kaggen. Gillade inte vers 2, 3 eller reffen.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
haha fuckin fet låt :D:D:D:D:DBANHA & PENIS !
reffen är.. vafaaan trooooruuu?
Jag är jointen
Roligara rader av kaggen. Hubler var soft men stack inet ut med något tycker jag. motti överaskar mig! du är en riktigt maty
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
man hör knappt inge från fonky längre varför?
Pundare med Prestationer.
Vad fan TRORRU! :D
Junior SM-GULD 2007 så ät skit och dö!
detta var fett, mixiningen var klockren osv blir iaf med i playlisten :)Kaggen : mycket bra, flow osv hubler: mycket bra där med. roliga rader! motti: inte lika bra som dem andra men fortfarande fett!
tråkig reff men annars nice...
† V.I.F Sinister †
Den var fet gubbar :DKaggen e KING som vanligt :PHubler e grym!Motti har blivit mycket bättre enligt mig (A) bra (Y) :D
Junior SM-GULD 2007 så ät skit och dö!
"Vissa dom är bättre, vissa dom är sämre Vissa är som Jag men dom flesta är som Prendel" HAHAHA.. Den var soft, gillade Hubler mest.. Reffen var keff Kaggen och Motti var också feta.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Producent
2007-01-17 16:57
Skönt att Kaggen och Motti gör låtar tsm igen, har fan saknat de
Lil_H..
härligt
soft,kaggen var bäst sen hubler men tyckte inte om impuls
Skivsamlare
2007-01-17 17:42
Haha, nja, jag bodde utanför Åhus, Transvall ghettoist.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Ja kan inte ladda ner den :S