Moderator
2007-01-15 22:20
aaaah 25 min ;O
myspace.com/jiahprod
här är en ny för den förra knasa ! chilla jimmy
tryck här
ROUSU
Moderator
2007-01-15 22:25
Den nya funkar ju
myspace.com/jiahprod
Haha jag sa ju de!!:p.. du bah bugg med uppkopplingen !:P. Haha , låten var nice tkr jag:p peace
Moderator
2007-01-15 22:28
Låten va nice. Romaze lägger de helt ait. Skön på reffen också. Rousu lägger de bra, nån miss i flowet ibland bara annars skönt. pZ
myspace.com/jiahprod
helt ok låt , men lite dåligt ljud kan jag tycka . annars ere fint peace
så bra att länken funkarnu ;P tack allihoppa:)
ROUSU
Tack kruger för att du la upp en bättre länk <3
här har ni den
KLICKA HÄR!
ROUSU
kille nummer1 hade ganska dåliga rim och inte så bra flow men forstsätt.. kille nummer2 var okej men kunde haft lite bättre rim och flow men forstätt du med .. inget som kommer diggas hemma hos mig men forstätt andra kanske gillar det ni gör ..
sköön låt grabbar fortsätt sååå tack för den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp förfan ! ge lite kommentarer nu, upp
ROUSU
upp då :/ va alla är lama
ROUSU
Moderator
2007-01-16 17:55
Som sagt rousu, menar inga flow missar bara att de låter lite sluddrigt på nåt enstaka ställe. Diggar sättet du kommer in i din vers också. Låter fett nice :) pZ
myspace.com/jiahprod
yeah, nice låt.. va ju me när ni skrev o spela in (nästan iaf) ;) haha.. romazze, e nog din bästa du gjort, fast de låg ännu bättre första ggn när allt försvann hahha ;D rousu, yeah cool ;D hah ;D nej men du la de nice, snäppen över macke men dock tkr ja du kan bättre va jag hört förut :) reffen, vart helt aiit vart ju rätt cool ändå liksom :) ja mixen vart väll sådär, men den duger väll bättre än omixat iaf hah ;D beatet e soft! nice kaggish! helhet; helt okej låt, macke gör framsteg nice :) johannes du gjorde de som standard varken mer elr mindre men du vet nog också att du har mer inom dej :) Fred & Kärlek! / D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Först : Rousu är min baby !! Tycker om denna låten :) Riktigt bra :) Första killen lägger det najs , inget som sticker ut - men helt okej. Sen gör Rousu det riktigt bra , men du kan bättre :) Men riktigt bra låt :) PZPZ<333
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Durlind : tack så fett mkt! sjysst att du ställer upp! mkt kärlek till dig !<33 ZYCORE min älskling:) tack så mycket! värmer som fan :)! <33
ROUSU
okej då ska vi se , första killen lägger det bra inte hört så mkt av dig förut, texten e väl sådär men duger! reffen : e ganska skön men efter ett tag blir det lite irriterande med "stänna, värändra" osv ;) rousu: du lägger det najs, men vet att du kan bättre lite som j-a säger på nåt ställe i låten :P helhet nice låt men känns som nåt fattas på nåt sätt vet inte vad ;S ^^ bra beat också betyg: 5/10 inte dåligt o inte jätte bra !:) ajja keep it going ! peace /Seban
http://www.herrbitter.blogg.se/
Moderator
2007-01-16 22:10
Ne upp förfan. Whoa missa inte denna!
myspace.com/jiahprod
okej den här låten var riktigt skön!:) första gången jag hör Romazze och han la det ajt! bara att fortsätta så! Rousu du la det skönt som vanligt! bra låt grabbat! Enjoy!
"Jag Gräppar Pistolen Laddar Den å Sicktar!"
tack så mycket raja :) !<3 sry att jag presssa dig lite på msn ;D haha ;D Fred!
ROUSU
Låter bra i mina öron! keep it up!
Jo man detta va helt oki, lite små flowmissar här ohh där ohh så men de e bara att kämpa på, Reffen kunde man arbetat med lite mer lagt några fler stämmor men helt ok där me:D han den andra har jag aldrig hört men de va likadant där:D...Helt oki:D Arbeta lite mer bara så kommer de blir klockrent sen:D Keep it up pZ
|| Spit It Out ||
Tack så mycket Kaggish ;P och tack doffe :) ska träna träna:)!<3
ROUSU
Yeey , Markus : Har inte hört något med dej , men du lägger det ganska bra ! ;) Inget överdrivet bra flow, Men din vers är helt okej! Refrängen är Helt okej men inte det bästa. Rousu: Känner fan inte igen rösten jue ;) men du lägger det rätt tajt ;) I helhet en helt okej låt som går å lyssna på flera gånger;) Keep it up! Peace <3
tack alla första ggn jag lägger en låt typ så de e därför ingen har hört mej förut ;P tack för kritiken peace!
Romazze
då ska vi se första nsubben naa text e urkass enligt mig hackigt flow tycker jag försök får mer känsla maayn känn gunget och va inte rdd att drass me .. få känsla i de... reffen e sköön dock lita falsk och ännu mer felmixat ... sluttonen eller nynningen e hög klass på dock inte sången :P... men de komemr de finns kvalae för sång de hörs .... raosu du blir abra bättre och bättre ... kul att höra.. du har behaglig röst ... bra text på denna lite hack i flow ibland mellan nåra rader men inget fara .. riktigt bra du är klart bäst i denna riktigt jävla snice enligt mig .. ska bli kull och komma upp och kicka igen me er där uppe !!! holla på eran pojk om de enåt homes peace!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Giggen P17 : tack så mycket giggen :) Värmer ! längtar tills du o doffe kommer igen :)<3 Puss på dig!
ROUSU
Najjs låt . men första snubben tkr jag inte lägger de så bra faktiskt .. finns en del att jobba på där . rousu : tkr om röstläget . Flowet är bra men du missa npn gång . som giggen sa lite hackigt ibland . Men tyckte du la det skönt .. Keep it up ! FRED & KÄRLEK < 3
H-O-R-A
Alexz_K P17 : tack så mycket:) det va en av romazze första låtar , så jag tkr det är kanon faktiskt för första låten ! tack så mycket:) det värmer <3
ROUSU
inget jag diggade så jätte mycket :( Rousu du har gjort bättre faktist.. aldrig hört andra snubben
www.Laneby.com Spit It Out Crew!