I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beef: Nästan kända vs. Unik.

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2007-01-14 21:20

Beef: Nästan kända vs. Unik.

Nästan kända:
milo & adde, två helt nya rappare från Skåne.

Unik:
Namnet är singular på två rappare som heter Calle och Cribbe.

Tidsgång:
Unik droppar en låt på 8-mile battle-beatet, kommer inte ihåg när, och jag har inte kvar låten någonstans.

Vi svarade inte eftersom att vi hade andra projekt, vi hade ändå inte gjort en enda låt. De sökte någon som var lätt att dissa och så ser dom oss. "Wow, de har inte gjort en enda låt, vi dissar dom!"

Men som jag sa, vi svarade inte. Sedan gjorde dom en låt till vid namn: Unik - Tagga hem. Den finns att tanka på:

Vi hörde detta och fick oss ett gott skratt. Vi tänkte efter länge, ska vi svara eller räcker det som diss att ignorera dessa små mognosären? Hmm, vi svarar tänkte vi. Så det gick ett par veckor utan ett enda framsteg fram tills igår (13 jan). Vi satte oss ner, skrev, tog fram en fet beat och spelade in allt. (Produktionstid: Ungefär 3 timmar.) Här nedan finns vårat svar, notera att detta är Nästan Kändas, milos och addes första låt. Låten gästas av allas våran Lilmo, fo sho mannen!

Vad jag vet så ska Unik svara nu, med en diss på 50 cent - Candy shops beat. Ser fram emot detta. Ett gott skratt förlänger livet, en låt av Unik förlänger livet med ett antal år.

Pis aut!


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.