I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Räkan - svar till Eggah

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-14 20:04

Räkan - svar till Eggah

JAAAOO då vare daxxx för ett svar till EGGIS;D ja måste erkänna att hans diss var bra och det bästa han har gjort ;P men jag vart tvungen att svara och det är ju kompis BEEF, om han nu inte har ändrat sig förstås;)

detta är gjort lite snabbt och för skojjs skull ;D
och jag åkte 5km i snöstorm för att kunna recca denna idag, för studion har vi hos ASTMATIC ;P så va glad över denna nu EGGAG!

http://www.speedyshare.com/884231115.html

puss och heeej! bra kretik och säg vad som ja ska ändra osv...inge fittiga kommentarer osv..! PEEEYYYS!;D

2007-01-14 20:04
FÖRST! :D
Älskar att älska hatet!

www.znapmusic.com/r3a

2007-01-14 20:05
EFTER JEPPE ! :D
Äckel.

2007-01-14 20:17
SHIIIIIIIT , SÅ JÄVLA SKÖN DEN HÄR VAR :D:D:D:D:D:D:D
Lätt bättre än eggahs , feting snygga punches ;D
Och sköööönt flow du har , beatet är också skönt (har letat efter det länge själv) :D
RÄKAN BWOJ , YOU KNWO I LOVE YOU <3

Äckel.

2007-01-14 20:32
thnx alla !:D kul att höra ;) LOVE YOU TO MOZILLA<3<3

2007-01-14 20:59
den var soft =)!....skönare flow änn eggish!

2007-01-14 21:08

hahah ahh ser att folk gillar den :)

men 1 fråga bara... vart tog lowan vägen ?

www.eggah.inc.se

2007-01-14 21:08
thnx akse :) men beefen är över sa han :/ men det var roligt iaf :) de va jämt och han gjorde en feet till mig och lowan fan, måste jag erkänna :)

2007-01-14 21:11
EGGA asså ja orkade inte vänta på han...sen ville ja droppa en ensam..:)

Omega .. haha låter jag som eggah ? nää skulle inte tro det, och han har inte samma flow...snacka om dööööv snubbe.. visst han la det bättre, jag har inter sagt nått annat.. och de vart fukkad mixning ja vet, men allt va knas typ:/ palla inte lägga ner tid på en kompis BEEF heller.. thats it !

2007-01-14 21:18
hehe okej, thnx iaf :) PEYYS!"

2007-01-14 21:53
good job räk xD reccade du inte i studion ? :P

2007-01-14 21:57
Okej.. en snabb fan det nu heter bara på hela låten

Intro : Ah det var kul att det lät rätt så likt astma och antas intro i deras låt, Annars vare rätt så najjs  ni satt och klippte en hel del typ va ?  :)

låten :  ah den var softos, jag tycker själv att du tog mig.
om jag ska vara ärlig så om jag inte har fel nu rätta mig räkan..
men tycker jag känner igen några rader som du kanske har nämnt föut nån gång. men skit samma..

dina rader var rätt najjs men massa snack om jessica...

Och så ärligt så vare inte jag som bad ali att hota någon... vet inte ens om han har hotat crizma och dom , men rizma kanske vart nojjig vad vet ja :)

vore najjs om du kunde slänga upp texten åxå ...

"stog brevid och skämmdes på scen" haha ahh du stog på hela andra sidan mig och du ville stå inne i hörnet för att inte synas mest visst vare så för du var så nervös ;) hahah

ajjt denna var sooftoos

Outro : Ahh dominic som la dissen mot AREA, men du skulle ha låtit den gå en stund til lså man hör lite mera... ;)

PEYAZ    KÖPISSHHH
www.eggah.inc.se

2007-01-14 22:06
oj läste visst inte i början :P

2007-01-14 22:38
haha :P men du vet eggah, det är tufft att ha torpeder ;) och de va första gången jag stod på sen, ja stod där för att ja inte ville filmas också, hatar Kameror duvet ;D men asså allt om jessica är ju sant, dek an ja inte råför liksom:/ sorry eggah...  men ja gjorde inte bort mig, ja stod inte med dubbel på scen, och sjöng fel ;P det är jag glad för ;) PÖSS !

2007-01-14 22:55
oj sorry, glömde att dominics låt på slutet va bra så som de va!;) de fanns inget annat som stämde :P iaf inte om mig, mina föräldrar är inte alkisar osv, tooobaad ;P

2007-01-14 23:00
haha ajjt..

domi visste att ja inte kunde texten  ajja skit samma...

säg mig nått som jag försöker låta som dubbel i då ? ..

jag menar ALLA har ju förebilder och skit eller hur.. nått likt får man ju från dom right?
www.eggah.inc.se

2007-01-14 23:30
jaojao, skitsamma, palla dehär:P de va kul iaf att mötas ;D

2007-01-15 01:15
flowmissar men helt ok flow endå .. 
rätt trist text..
bra röst endå

fett äckligt mixat

fortsätt jobba pz ,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-15 01:17
e ju inte studion kvaliten det är fel på ,  utan mixigen är fett äckligt alltså , burkig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-15 03:37
detta haru gjort bra räkan (: tungttungt..

Peace
Lillen har sagt sitt.

2007-01-15 10:30
edn va tung räkan
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo

2007-01-15 13:19
haha asså de är roligt att se vad ni skriver ;P JA HÅLLER MED OM MIXNINGEN...de lät bra i studion i början..sen LÄT DE SKIIIT jag vet ;D men de är ändå bara en kompis BEEF så ja orkar inte lägga ner tid och blabla på denna låt :P THNX ALLA!;D

2007-01-15 14:39
Oh NEJ det kommer inget svar om ni undrar.. räkan oc hja har redan sagt att det är klart , han fick vinna.. jag själv vill inte göra svar för att jag vill still be friend med han ni vet.. det kommer gå för långt liksom om jag ska svara och så ..

KOMPIS BEEF IS THE SHIIT!! ;)   denna var rätt tung om de itne vore för mixningen ;=)    pEYZ
www.eggah.inc.se

2007-01-15 15:23
ja tror du e underjord som satanister ! tror ja iaf :) du skulle inte ens kunna kamma hem den här battlen om du va frisör ! som eggah,s bror sägar ja så =)

2007-01-16 01:41
bark, va snackaru om ? beefen är över, jag  ser ingen som vinnare ^^ de va bara en kul grejj :) ALLA från AREA håller ihop ! så äre ;)

2007-01-16 02:43
skön låt:)
vilken platt och hög vägg c(=