asma - min dallas sallad i allas mamma
lite snabb session stuff.låt text: jag beat: instrumental mix: antagonisten yeah, hata eller hata. det gör man på whoa. one!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
texten?.. ja fattar inte ett ord av låten mayn
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
"Din mamma e så jävla ful att hon knulla din pappa" haha din skånska jävel du la de bra jävla skönt:D Upp för denna vafan:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
asma du är såå fet så att ja kan klappa dej på låret och sedan surfa på vågorna ! o din mamma är så fet så hon spelade skuggan till the independens day !
walla ja fåår psyykooss. de känns som ett annat språk asså.. haha
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
dra ut lite på rösten om du fattar vad jag menar.. dit röst läge kan bli bättre , höjjer du rösten så blire soft;)
haha sämsta jag hört!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
tack alla ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det var skit!
allas mamma i din mage
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
konstruktiv kritik uppskattas ;D
sure, ja gillar dig inte, men du lägger de bra! tkr jag, du har lagt de bra
i många låtar
tack remz, du behöver inte gilla mig..
Du lägger det bra, men dialekten nej.. den funkar inte för mig.
HANINGE
haha! fett mannen!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Jo men denna va skön fan ! :)
Highfive anyone, anyone?
Wissla_Bug P21 haha yrar du om? kan bara denna svenskan, sorry..
Man kan ju säga en sak rätt säkert. Man hör direkt att det är asma, hans sinnesrubbade feta lines som man verkligen känner:p. big ups to you man.....//P
tack alla som gillar, soft fan!wissla_bug yeah jag fattar det, men många dömmer ut alla rader & flow bara pga dialekten. det suger lite, men kul att du kan se förbi det. one
Fet låt asma, bra och flippat Jobbat i fredes ;D haha :D peace
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Flippad. = Big Upp asma :D .
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Soft låt, xD Big UPp förfan xD p<z
Fred Yaaoo / Mr . Zork
Moderator
2007-01-15 00:03
hahahah.. jaaja.. du vet man :D du är mästaren på intro/utro snack.. no doubt about it.. är man på dåligt humör är detta den perfekta humörhöjaren :D
tackar:smale mouze cheew woggy zork3n mexxi antagonisten --- mer?
Vafan, kan ju flerstava? =) tror jag iaf. lägg upp texten? Jadu, du blir bara bättre o bättre. kul att höra att du utvecklas. puss
vad heter instrumentalen ?
Uttvecklingen går drastiskt frammåt. Skit i era fucking beef o hooka lite mer sånt här.
Du lägger det tungt som fan, precis som vanligt. Fett beat, härlig text och skönt flow. Fortsätt ;D
doonplume@hot...
Skön delivery man.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
kass:S
Burn bitch cuse you suck!!!
jag fattade inte nått du sa:S
Burn bitch cuse you suck!!!
naah ingen diss. session!
Din mamma är så ful att hon knullade din pappa :D
vilken platt och hög vägg c(=
Humor mannen... Kungen av mellansnacket :P UPP mafakkas.. Peeeys
soft att alla diggade, och härmed är jag dubbad till kungen av mellanspel av antagonisten. hör av er om ni vill att jag ska säga ngt på er låt, 5 kr per ord. JAG SKOJAR INTE, SÅ SNÄLLA SKRIV ATT JAG ÄR ÖVERMODIG osv.
hasseB allt asma gör behöver inte va dissar ;)
Make love not war
hahah fett soft :) härligt flow över beatet mannen .
va ere fö beat ?? annars låten... va fet till dom som inte fattar vadå dom säger gå i skolan det finns olika dialekter maddafakkas ;D niice låt
SSSsssSSSzzz..
dubbel trubbel i början...
haha låter nice :p
† V.I.F Sinister †
aa exakt
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
this is good shit!
Varför bajtar alla mig?
haha fett mannen.. (Y)
Lillen har sagt sitt.
läste någonstanns här på whoa:i denna tråden är det 50 % hat & 50 & kärlek, och 0 % konstruktiv kritik. damn det händer bara på whoa! WORD! finns säkert många som älskar kaggen & fonky, men ska ni hata på all min musik pga en beef med dom så gör det i gästboken. ha en fin dag. one