props - polisbrutalitet! gjorde min första låt på svenska som omväxling så lyssna o kommenterabeat: freebeat av gafflarap: jaymix: jayhttp://download.yousendit.com/30F563C264EAE0D5 freed
text:vers 1en annan agenda, samma vända, dags för nåt o hända/greppar pennan i hand o ser hur allt ska kännas/men blodet rusar medans benen ger vika o slutar/riktiga busar, som hatar och springer från snutar/sparkas ner, trycks ner, hålls ner mer och mer/undra på att hatet växte, vi blir fler o fler/så sträck upp en hand i luften skrik "revolution"/ger fan inte upp kampen förrn vi hamnat på sista station/
för mycket att hantera, för mycke de garanterar/men alltid flera flera, som gapar mera mera/krig mot konst, fan störta hela samhället/uppmanar folk att sparka, klottra sönder hela stället/hook:Polisbrutalitet/ de är en hemlighet/som staten vill dölja men hela jävla världen vet/(springa från blåljus snutar o sirentjut/gatans symfoni i skuggan från dess helljus/)Polisbrutalitet/ de är en hemlighet/som staten vill dölja men hela jävla världen vet/
(stå ert kast när ni kastade er första sten/vi vill ha frihet men ni kapade av våra ben/)vers 2nu är det jag som visar mitt finger till grisen/stor men så liten, sparkar skiten ur skiten/hoppar in i mickbåset o ler, de har fel taktiknär dem vandrar med bindel, predikar utan att dem ser/steg för steg, frågade men jag teg, säger inget till er, ser jag ut o va så jävla feg/hatar ni oss så hatar vi er, ingen kärleknär vi möter upp o pratar om er/
alla frihetskämpar i huset aha ställ upp/måla gatan i regnbågens färger, vi gör en kupp/för att ta över gatorna, måste komma ikapp/för finns det något bättre på denna jord än att/
(tog mig på huvet kunde inte förstå/tänka sig hur jävla oskyldig man va då/)
UPP allihop!tackar Zork3N P16 för de vänliga orden..