Slukarn - Sanningen
Ny låt av mig, Kommentera gärna.
Låten <---- LÄNK
Text - Slukarn Mixning - Protagonisten Inspelad - Bitchslap Studios (Dany)
Låten <---- LÄNK
Text!!
REF
Slukarn
När saningen har fastnat och den ej vill komma fram Så kanske lögner sprider sig ihopp om att ej stå med skam Är du den personen som gömmer dej bakom dom bekväma orden Eller har du modet till att säga vad du gjorde~
man kan inte alltid vara ärlig men att tala sanning är ju endå ganska härligt så, Varför ska man snacka massa skit Varför ska jag va så vis och varför dränka sig i sprit
Ärlighet och sanning existerar inte Allt är bara falska lögner typ som människans 7 sinnen så om du nu vill gräva djupt, existerar du? är det här på riktigt är det mej du hör jusst nu
så passa att knacka hål på skalet in till värkligheten Innan du blir uppäten av mänskligheten Sanningen är endast till för dom tror sig vara bättre dom är från vettet som detta levnadssättet
REF
Slukarn
Man skulle kunna säga att jag sitter bredvid dig I formen av ingenting babblandes om nån sannings grej det finns ingen sanning bara många perspektiv Synvinklar på saker som uppfyller ens liv
Det finns inte heller något rätt eller fel Bara hur du ser på de, du kan ta ta det som ett kedjebrev Allt du säger faller tillbaka på dig tillslut allting har 2 ändar ihopbunda med dubbelknut
Så nu vet du exakt hur jag ser på saker jag drömmer även fast att jag är klarvaken Sanningen är bara skapad för att förstöra och om man tänker efter finns det ingeting som man kan göra
Dom flesta kanske tycker att det här är skitsnack jag blir skitlack på folk som snackar skit om min rapp Jag brukar ofta höra att jag är mentalstörd Men det är lögn för jag vill bara bli hörd
REF outro
http://Myspace.com/Slukarn
|