Wilén & Mathie - Listen
Wilén hade en vers och frågade om jag ville vara med på en låt. Här är resultatet. Vers 1: Wilén Reff: Wilén Vers 2: Mathie Beat: Nått freebeat http://www.speedyshare.com/358604902.html
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Wilén: clean engelskt uttal ;D skön text Reffen e också najs :) skönt flow..Mathie: Samma här, njas uttal & skönt flow!
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Mathie´s vers:
Math to the i-e, one evil adlesson/ u can´t even stand the pressure/ when im rockin the mic through a session/ 10.000 people now Listens to ma tailstory/ when I kick a rhyme with W.I.L, homie/ on stage I take step in the crowds/ I keep on representin muthafuckers know whut im rappin about/ 6 years but im Constantly growin/ constantly showin/ all over the globe that ma lines are golden/ There´s a lot of hate in the game today/ I stick around, defend myself with razorblades/ Im not afraid to state my name: mathie, bitch/ me W jus´ makin´ some classic shit/ we´r takin over from the underground with mics n lighters/loaded with skills, that scary kind of rhyming fighters/ u know the deal son don’t fuck around with this veteran/ K-townrap president/ perform n flows heaven sent/
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
tackar alla! min text då: Back on the track, yeah I told ya mayn And amma make this shit hiphops golden days steppin to me you don't really know what you is dealin with I'm an evil genius, mad lyricist, back in his bizz Be in the hall of fame and all o that Cause effect more or less similar to smokin crack Holy crap, yeah that's the words, you know I'm back And how you figure you gon step to me with a flow that wack You better hold that back, you better know your limits So keep yourselves on the low and you wont get finnished Got the picture? you can never ever really fuck with this here Now your stuck to listen like you was locked in prison The way I rock them rythms, it's hiphop, I oghta be all you need when it comes to that, I'm the punishment and y'all don't really understand what you is upp against, once again I've done it man and you ain't feelin this you most have lost all common sense this time around I'm takin em downtown
www.myspace.com/kdlwilen
Ny länk nån orka vänta 20 min:p
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
mycket trångt grabbar .. låter .. fett bra .. men ändå en lite tråkig reff .. men annars e rappen as bra .. Wilen var tung .... matie har skönt flow .. så han kan man inte klaga på häller .. fan .. mycket bra texter båda två .. 4/5
det var nice..kul och höra :) ... pz
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
thanx
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
där ser du wille ;p mer engelska ^ låtar jaow
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Nate Dogg på hooken o detta hade vart en given hit i min boombox. Fint jobbat förutom missen på Nate Dogg iaf, tummarna upp för er!
njut
tight shit ! :)
www.myspace.com/dahermusik
jätte bra låt:D vilka talanger;)
karlstadsstolthet.. kul sagt! :) annars är båda 2 från kristinehamn :P :) men klart!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
du vet mennan, wilen är från karlstad, han har bott i kristinehamn i 5 månader, han har bara inte sagt det till dig än
njut
Nice shiiiet... ni får 7/10 av mej :D
första gången ja höra båda killarna:) uttalet va hyfsat fett på wilen samma gäller mathie:) flowet var heelt okej också:) skönt låte helt enkelt:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tackar! fan va kul att ni gillar!
www.myspace.com/kdlwilen
tackar som fan..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Bomb Hits Proddz BHP<br> ---www.myspace.com/timbhp------www.myspace.com/timbhp---
Eeehhhyyyyyy!! Reffen va fett tung!! Gung ve de me:)
Bomb Hits Proddz BHP<br> ---www.myspace.com/timbhp------www.myspace.com/timbhp---
ska lyssna snart, ni borde fan passa ihop asså
www.youtube.com/prendel
Beretta : Thanx mayn
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
tackar o upp!
www.myspace.com/kdlwilen
c´mon
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
den funkar väl,lite tråkiga bara,saknar attityden.
//Dj_Leon\\
nice utal, sönt flyt. texter va rätt sjysst med. Gillade denna! keep spittin
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
låter bra! hookar en annan låt merig sen!;)
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
tackar peeps!
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
upp eller?
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
jofan. bra jöbb grabber!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
tackar
www.myspace.com/kdlwilen
shiet.. detta låter riktigt tight. kunde fan inte gjort det bättre själv, kanonbra killar !
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
Den var najjs.. Har hört bättre av er, men najjs ändå (Y)
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
upp då
www.myspace.com/kdlwilen
thanks dawgs..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
upp
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
glömde skriva förut, men detta var ju riktigt fett gör mer ihop
www.youtube.com/prendel
tackar! är en ny på G, bara mathie reccar så ären klar :)
www.myspace.com/kdlwilen