Jerrones Ft Ibancito - Från Gävlestad Till Sthlm
Shoooz..! Jerrones göre gävlestad-style, hans första på engelska oxo och jag (ibancito) göre sthlm-style! Beat : Instrumental Rääp/Text: GISSA!!mixad av: Ibancito------------------------ Vers 1 - JerronesVers 2 - IbancitoOutro - Ibancito så njut av denna träck , spanka nåns äss o rök mkt gräs Lååteen kacksackas!!!! langa kommentarer ! OCH KRITIK peace MVH Ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Yeyey min text eftersom de är första engelskan :
It's J-one , i gonna give you a lession //
Spit some rhymes in this fucking session //
I am the J-one , standing up g-town //
Ey Jerrones , can you give me your sound //
Sure man , Hear every word as i spit //
And man , if you battle me , i say bullshit //
I just say one word in my microphone //
take your thing and go cried home //
Did you know , you have no chans //
I am a writah , write graffiti , with a bag full of cans //
Just spray my tag on the concrete //
(FUCK THE POLICE ) that i just scream //
I am like a filled cake , with some ice cream //
Ye man , are you ready for fight ? //
I just come like the smoke from the waterpipe //
Are you jealous ? , why man ? //
The only sex you can give its with youre right hand //
20 bars , ye , you going under //
Angry like hell , from the sky like the thunder //
Up for gtown , and up for this //
Up for J.one , and up for 026 // Peyz !
soundcloud.com/jerrones
ja slänger oxo upp min text eftersom att jag e blatte hehe så , checka mannen nu , för du, får höra orden ja lämnar dig helt vilse som en tjej i mörka skogen helt våldtagen, slagen och bankad sen becknar jag din brud i dagens loppmarknad mina låtar e som klister, för du blir fast o din brud särar sina ben som en jävla sax inget bax, ibancito sköter sina bitchness rullar mina spliff bäst, o knullar fina bitchess - o ja tänker snabbare än en mini räknare sköter snacket duktit som en telefon försäljare kalla dig för het, o min kuk är din brandsläckare ja kallar dig för nöt, så ni kallar mig nötknäckaren mannen backa nu för ja ser att du rappar dåligt kalla dig för räper o du ser mig skratta fånigt du kommer med en vän, o ja styr bägges liv ja spränger upp er alla precis som fyrverkeri
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Ne men up nu då ; )
soundcloud.com/jerrones
aiiiiiii, den va sooooft! sköönaa texter också ;) BIG UP!
Thx thx : ) UP !
soundcloud.com/jerrones
jerra va fetast den andra, träna mer på språket . piz;)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack mayyn , ibancitoo är tuuuung man ! ; ) haha up !
soundcloud.com/jerrones
Jerrones Ft Ibancito.mp3 This file has been downloaded 31 times
File size 2.21 MB, uploaded 48 minutes ago
The one-hour limit has been reached. Wait
18:50 minutes. släng upp en ny länk
aha ..
soundcloud.com/jerrones
Det kommer : )
soundcloud.com/jerrones
Så droppa comments nu ;) Peyz !
soundcloud.com/jerrones
Tycker det låter väldigt rörigt det här, Ibancitos vers var mer underhållande att höra på. Kändes som att Jerrones uttal inte riktigt var på tillräckligt hög nivå för att vara skönt att höra på. Föll mig inte i smaken detta tyvärr :/
Yeah, you know..
Okej okej : ) .. första engelska låt så : / .. men ska träna : ) Peyz ! UP !
soundcloud.com/jerrones
soft, helt klart godkännd :) pjyz myman Y`oNes !;D den andra va soft han med:) pZ
myspace.com/herrolsson026
Thx neggah ; ) UP !
soundcloud.com/jerrones
Tungt shiaaat! Uppish
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Ey, riktigt soft yo.. Gillar Ibancito's vers mer men den andra snubben var också tight. Ibancito, har alltid älskat din röst och ditt flow, och jag gör det fortfarande. Riktigt tight gjort av er.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
hatar låten, den fuckade upp hela min dator :P allt hängde sig..
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
RMK hahahaha skönast !:D
myspace.com/herrolsson026
Tuung loco! första killen la de nice! kepp it up! Loco vikka feta punchlines du fick in! Big Up!
LGTM
rmk: de betyder att låten hatar dig oxo muhaha alvarez: brööshmuuzh, tack bror .! =) chai: aiight tack fär att du kika in ändå =) simpo: sooft att du digga mannen! :D totte: yeea! =D peace alla o tack för att ni tog eran värdelösa tid o kikade in hehe :D
du på engelska va klockren :) du på svenska va nice.. betyg 6/10 BTW skönt beat!
Make Peace Not War
tack för all kritik och att ni lyssnade : ) tack så mkt : =) PEYZ !
soundcloud.com/jerrones
okej okej : ) aa mighty ska träna ;) PEYZ ! upupu !
soundcloud.com/jerrones
upup gottfolk :D
soundcloud.com/jerrones
tack mannen .. soft att du tog din tid för att checka låtenn! . tack t alla andra oxo ! peace!
soft beat gonatt
fuck off
UP : )
soundcloud.com/jerrones
sista upp nu
deta var helt okej ! ganska skön faktist..' båda la det bra !
Ät inte mig, jag har familj & barn. Ät dom istället !
taack mayn!
tackar tackar , sista upp för mig också : ) UPUPUP ! :) peyzzz
soundcloud.com/jerrones