Yez - Blickar Mot Slutet (Förlängd Version) Easy!Ah, hade inget o göra går så ja gjorde en längre version av min gamla låt "Blickar Mot Slutet" som va en vers, MEN TITTA, nu e den två :PDet e ett utspelat freebeat kan man lungt säga, men vi kör på ändå :DVill påpeka också att något hända me S-ljuden när ja mixa, kanske blev lite för högt eller något, men men...Shizzle! FuckingSPEEDYshareLanga kritik!!!!!!!!!!!!!
Var ska man börja, finns så mycket att berättaMan kan väl bara sörja o låta hela skiten smältaDu va min, ja va din, vi gjorde allt tillsammansMen sen kom den tiden då vi inte kunde samsasHjärtat ville landa, men så bröt du mina vingarJa föll in i dimman o sedan slöt ja mina fingrarJa bad om en chans, men du vände bara blickenJa kan väl inget göra, än att bara vara ilskenFör alla jävla sår, kan inte läkas me tidenHar lärt mig av livet, ja gör aldrig om den skitenVill trampa på kärleken o se den ruttna bortFör finns den inte där, så kan man inte frukta nåtVill se dig i ögonen, vill se dig som vännenVi tar vårt farväl o sen ser vi va som händer senVill inte längre bråka o inte fälla några tårarVi säger ingenting, så blir nog bäst för oss båda
Efter alla dessa år, kan man tro på förändringMen varje gång man luras så e man inte mänskligNu vill ja sväva bort o aldrig nånsin älska nånFör kärlek e nåt du aldrig kan skämta bortLär dig av tårar, lyssna aldrig på ditt hjärtaFör det leder ingenstans o i slutet blir du ensamSå sårad o besviken me lögner på din ryggDu hatar den du älskat, hon e längre inte dinKan inte tänka klart, va ska du göra me ditt livDu e helt jävla ensam, men vill döda din tidMen hon finns inte längre, din lilla ängelDet skulle bli bättre, men det blev bara sämreFör tårar, kan bara visa det du kännerDem gör inga nytta o leder inte till det bättreDu ska knyta dina skor o ta nya andrtagLev som du tror o le för varje dag
Jag tycker om den här alltså, som jag skrev om den andra versionen. Det enda som kan förbättras är väl lite mixning, så kan själva strukturen i texten förbättras en aning genom träning. Men det låter bra mannen!
har hört ett par låtar från dig nu,, det e duktig, men du har haft samma flow, samma slags text o likande beats i varje låt, det blir lite tråkigt efter ett tag tkr ja.. men helt okej låt..peace