Fisken - När Drömmarna Faller
Rap/Mix/text: Jag Beat: sinima+corneredbeat
Länken!
Lägger upp texten också :P
Vers// vi tar det vi har men ger ingenting tillbaka vi går hand i hand utan att tänka på varandra vart är det lyckliga livet utan inciativet
på att alltid behöva följa livets regler men lyckliga studer följer olyckliga under vägen jag byggde rasa på sekunder musiken jag gör är ett bevis på den stunden
Jag snackar mycket skitsnack men menar mycket mera tiden jag har spenderas på att filosofera på livet som jag levt och på kärleken till hatet på hatet till kärleken och självklart på dig
för det sår jag öppnade läkte det sig och modet jag sammlade fattade eld Jag är pappret själv, jag syns men utalas ej jag lägger saker som jag vill och skiter i dig //reff när drömmarna faller och du kommer inte upp när väntan är över och man lever för fullt när man väntar på framtiden för att finna tröst när seglet har riggats för att dämpa lust
när drömmarna faller och du kommer inte upp när väntan är över och man lever för fullt när pennan mot pappret är din första kärlek säga att du älska mig och säga det ärligt
Kritik för jag har mkt att förbättra :)
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
|