Toppen & Motti - Kommer du ihåg
Yo, Jag & Toppen bakade ihop en låt under nattkvisten. Detta blev slutsatsen, Hoppas det gillas!Rap: Toppen & MottiReff/Sång: ToppenBeat: Pshhh..Studio: Bra låtar studioLÄNK! Den förra tråden blev lite knasig, Så ta gärna bort den så fort som möjligt! Släng en kommentar.
Beatet är soft relax, men det är nått som jag inte gillar vet inte rikigt vad.. Sången var rikigt rikigt tight. men toppen's rapp var dock sämre, men fortfarande bra. Motti's del var rikigt bra, enligt mig ''näst'' bästa du gjort :) orkar inte skriva måste fan sova ^^ Im'Out
Don't!
najs båda la det bra :) Skön sång av toppen, han borde söka till idol eller nått shii :D p'z
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Diggar reffen, rappen var inte en hit direkt. Varken från toppens eller Mottis sida.. Men upp ! :)
Jag är faran som lurar i natten!
sången va cool verserna lät fuckade :S
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Kul att det diggas, Men vad är det med verserna som låter LIDE BULL?
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
venne tycker inte du har de där speciella i den här låten som du har i alla andra ! förresten gå å lägg dig om jag ska till dig idag glöm inte bort de ! :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Beatet va skönt som fan Toppens sång va skönast på låten :p Toppens rapp va lite sämre men den va skön också..Mottis rap va snäppet bättre än toppens bättre text å så .. Big UPP!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Kul att det verkar diggas! :)
Redaktionen
2007-01-07 11:11
ganska skön sång, blir bättre och bättre ju mer man lyssnar på den mene dock ligger inte rappen lika tight som sången, mene keep it up! :)
..: F@G0 :..
Jag hatar sånna här beats men den var skön endå. Mottis vers var lite bättre, man fastnade för din text som fan! Båda hade rätta känslan och flowet och de var bra.. Big up Å just de, sången - Den var lika skön som vanligt nice Toffel!
Tack alla! Ny länk! http://busfroet.mine.nu/Downloads/Toppen%20&%20Motti%20-%20Kommer%20du%20ih%c3%a5g.mp3
http://busfroet.mine.nu/Downloads/Toppen%20&%20Motti%20-%20Kommer%20du%20ih%c3%a5g.mp3
Ah, haha .. tack Bizzy-M P17 :) gick inte så bra för mig :P
Shit ser namnet Toppen på en ny låt varenda dag... Du håller igång riktigt mkt.. ska lyssna på låten strax.
helmys beat med två bra rappare, yeyea .. Båda la verserna tight, diggade Motti's mest kändes som toppen kom igång efter ett tag sången var helskön den med, bra jobbat !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså.. jag vet inte. det här känns gay, boyband. fett att du kan sjunga toppen men den här backstreetboys crossover grejen du gör här var inte så fresh. Smörig och sliskig refräng och rappen är samma gamla whoa rap om känslor och kärlek. sorry men diggar inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
20 min tills man kan tanka, hm :/
nope detta diggades inte så mkt, inte min typ av stil... gillar sången dock.
ujj jag älskade det här!
Absolut!
Ska käka frukost nu :P Kommenterar snart ;) peys
Varför bajtar alla mig?
Skönt gung i reffen. Tänkte lite på Simon and Garfunkle. Första versen var okej, andra var sämre. Trist att ni nämner namnet på tjejen i låten. Ni kommer ångra er.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Varför skulle vi ångra oss?
Bra gjort killar! :D Skönt flow, bra text, härligt beat som satan! (; Ni ´la det nästan lika bra tycker jag, båda hade bra text och flowade skönt. Men jag diggar ju faktiskt toppen mer.. keep it real, peys ;)
Varför bajtar alla mig?
Skit bra =) Tkte allt var bra ;) hahahaha, motti... du var bra (Y) ;)
beatet e soft som fan ;D. heheh:D toppen la det helt ait fan och Motti var bäst i mina öron iaf !:) piz
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
riktigt fett grabbar=) väldigt fin.. toppen hoppas andrea gillar de mee hehe:D bra mixsat och fin beat meee:)
NY whoa Byb1
soft låt ;) motti är grym
Mysig låt grabbar ! Tycker båda lägger det bra :) fred / L
fett nice låt grabbar `?
The one-hour limit has been reached. Wait 22:48 minutes. WTF!!?
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
Haha .. knas .. adda mig på msn dom som vill ha låten .. pallar inte fixa ny länk :P
[email protected] .. pöjz!
Skivsamlare
2007-01-07 15:03
Tycker det är sjukt fett från båda. Hajar inte hatarna, keep it up.
http://www.soundcloud.com/adamkross
word
Ja tycker de va riktigt fett, sången va ju Sketa tung =) å reppen tycker ja också va hel najs=) från bådas del, Motti la de mkt fetare en han brukar tycker ja faktiskt!:) å tååpens va också najs! PÄÄJS!
reffen va ovanligt gay.. ananrs koolt
shit ! släng upp en ny länk, jag orkar fan inte vänta 20min :P
wait 13:45
www.youtube.com/prendel
Tungt shit som fan asås
Robin (G_Lee)
Hahaha, äntligen kom en länk upp ;)
Varför bajtar alla mig?
aiight ;) Låten diggas ju fett iaf^^ pz
Varför bajtar alla mig?
sången var galet bra, rappen var bra, allt va bra!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Toppen : Du har såå sjukt bra röst, ditt flow och din rapp är en klar 10, fettnajs alltså ! :) Motti : Du har skön rapp och helt okej röst, flowet är najs där med !Peace ,
www.myspace.com/dahermusik
www.myspace.com/dahermusik
tack alla / motti och toppen!
Upp! :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
denna låt är FEEET på alla sätt och vis från alla vinklar ! :) .. fortsätt så här !