Mfs - Lugn I Sinnet (Session)
Jag spelade in en hel del snabba osläppta sessions under 2006 och hade tänkt att släppa de ihop i en "The Lost Session Netplay", men kom fram till att jag istället ska släppa de lite löst och frekvent här i audioforumet istället. Enjoy och kommentera gärna!Direktlänk: Mfs - Lugn I Sinnet
Länken vill inte funka :(
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Skivsamlare
2007-01-06 23:16
trodde du kallade dej tristan nu
http://www.soundcloud.com/adamkross
Nu funka de! Grymm session mfs. bra flow o skön röst, texten va riktigt skön, de hära gillas :) uppp!
Lite mer info. Beatet: Bossman - Youre Wrong_(prod No I.D.) Angående Tristan så är den här gjord innan jag bytte alias så den får stå för den forna tiden. Men i övrigt är jag rätt tvetydig i mina alias, vet inte riktigt vad jag vill ha för "artistnamn". Men som sagt, lyssna för er själva.
zupp pinoswett... good shiet..blir bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va skön! Riktigt skön låt=) Är van vid att höra dig agressiv och hård.. detta var nåt helt annat. Skönt beat också. Det här lyckades du med bra. Fast jag tycker att du låter lite som Icetail ibland.. och det är inget jättebra. I helhet var den skitskön! Droppa mer, mer!
Rappat skitlänge.
de ända som lät rätt bra var refrängen.. inte texten dock... helheten va inte nått å hänga i granen.. men vaför skulle man göra de när granen ändå ska ut nu?.. äh, keep on fighting
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trEtton: Tnx dude! Själv nöjd med den! Håller dock inte alls med om att det skulle IceTail. DaBBe: Tråkigt att du inte diggade.
skönt flow, lite svaga sista ord i meningarna ibland, man hör lite att du har satt ihop olika snubbars rapstil tyvärr låter det inte så eget.. men flowet är iaf mysigt mestadels
Texten: Vers1: Om jag berätta vad jag kände skulle du då stanna mig// Skulle du då säga att du var nån annans tjej// Borde samla mig, vackra tjej är du glad att se mig// Bara le mot mig jag vill vara me dig// Kärlek vad härligt med närhet// Jag bränner mina fingrar visst är du tvärhet!// Så de här är känslan som är hämtad från// En väntan lång låt oss nu spränga sorg// Jag siktar och skjuter iväg en amorspil// En känsla stor nog för att ta oss dit// Så du bad om liv här är en låt istället// Om jag gör nånting fel så förlåt mig vännen// De är så jag känner, jupp så är det// Jag lämnar jorden nu kan du ta mig ner// Jag vill bara vara med i nuet// Tar några steg till och visst ser ja ljuset i slutet av tunneln// Ref: Om vi gör de tillsammans kan vi nudda himlen// Komma undan vintern jag har lugn i sinnet// Mina dumma minnen jag dom finns inte kvar// Är det nåt fel... så är jag väl sinnessvag// Vers2: 16bars Du är så himla bra jag har inget hat// Har aldrig lagt mig ner har bara vilja kvar// Så när jag vankar i hallen trampar i trappen// Med mina tankar på natten bejb ja kallar dig katten// Så Santa Maria ska vi stanna fria// Vara ärliga och låta oss båda behandlas lika// Amor per favore det är så att jag trippar på tå// För att tittar på en flicka sååå skön// Än så länge är jag på toppen av isberget// Är ditt liv bra? För mitt liv är det// Ser jag i syne är de en hallucinering?// Du sitter kvar på näthinnan som en tatuering// Med smak av pepparmint, sangria och latina// Får än att utropa halleluja mama mia// La vida loca, klart jag pockar på dig// En tupp i hönsgården du borde väl locka på mig//
gött mos! gillar din grej man. du skriver ofta välrimmandeoch genomarbetade texter. ibland kan jag dock tycka att götebåsskan är svår att ta till sig, (fan nu skäms jag). men antar att det egentligen bara är en vanesak. UPP!
http://www.kalvinhiphop.com
diggade detta pontus, de va bra. De e gött o lyssna på dej för du har ett skönt flow. Tvärt mot vad "Lilli P21" säger så tycker jag att göteborskan e de som gör grejen, gillar de starkt. Big up!
Lilli: Det är så det är, lite jobbigt. Stockholmare tycker jag snackar Göteborgska men här nere tycker Göteborgarna att jag snackar Stockholmska.
Albow: Kul att du gillade. Jag tror våra prylar kommer bli något alldeles extra när det väl sitter på plats!
Ät-skit-snabbt: Skitkul att höra att du gillar, betydde mycket senast!
Gatt mos!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
det e bra.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Kul att folk tar sig tid även om det inte är så mycket analyserande respons, tack till er som lyssnar och åtminstone skriver något!
Helt okej, men spanskan sög:P Beatet var najs men det kändes som om det inte riktigt passade. Jeah jeah peejz
Enigma has spoken!
dat gangsta gangsta shit.. gillar inte hur du drar ut på orden som rimmar men det är gangsta ändå
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Jävligt nice min vän. Du har inga skavanker kvar att lysa på.. Gäller bara att hitta nån bra producent. Snyggt.
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
ViKKe: Hehe, ja spanska är kanske inte min starka sida, men den fyller sin funktion i just den här låten. Spyder: Jag är inte gangsta, iaf inte lika G som du ;) Ferdie: Tack homie, värmer!
du är bra säger inge mer :P
SÅDESÅ
Redaktionschef
2007-01-20 23:55
Du vet att jag är lite inne på Lilli s spår, även om jag också brukar tycka att du ofta rimmar lite för mycket i dina låtar haha... men detta var bra. Har även eftersökt lite mer "avslappning" i tonläget och det har du denna gång, bättre då. Inte i närheten av det du la upp förra gången (eller nåt) men still, du blir mer och mer slipad. Kul.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!