HAHAH så jäval skkööön denna var;D in direkt på mp3;D keep it upp manenn:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du Ska Inte Tro DU Ska Veta!
sooft ;) PZ!
<3 S.ärlemar -
Yeah main detta va skönt:P Upp för denna:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
uppish
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Lite konstig brytning men detta var helt okej! Keep it up =)
Gillar det är grabben, soft och skön stil. fortsätt såEgen Stil liksom
Låt orden flöda
MAAANEENNN FEEEEEETT TUUUNG!!!!! ASSÅ brush ja vet va ja ska lyssna på nästa gång ja steker asso!!!peeyyz
kööör baaraaaah - jåååpaaallaaaintääää
Fett maaan ! Älska reggae mjuusik ! bra gjort Peyz !
soundcloud.com/jerrones
tack alla som uppar o tack allihopa som skriver här!! REGGAE
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
D e fett fortsätt me detta //LiL´B
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
tack grabbar! soft att de diggas! den här låten va faktist vikti för mig.. skulle den inte blivit så bra som folk säger den är så skulle ja nog alldri mer göra en reggae låt.. nu kmr ja säkert släppa nån reggae låt då o då haha :D inte för att ja e PROOFFS på de utan för att ja har iaf en chasn att utväcklas inom det
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
soft fan
möt mig halvägs så meckar vi en
TUNGT SJUKT TUNGT ÄR DET !!! peace broshan
Represent Partille 433
millz: tack! =) soft att du checkade filleman: taaack maannen! fett soft att du diggar mitt shit kompis de värmer som fan att du stöder o så!.. =) peace!!
Fett flumm! propps
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Softish.. Riktgt skönt!!
- www.myspace.com/younghe8
Bra flow!
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
ajjt, det kan mixas lite bättre är jag säker på. men skön känsla, rökarkänsla på skiten fan ;> såg att en skrev "jag blir beng av lyssna på den" nej fan jag laddar upp med lappar och ladd. haha. mvh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan bara säga, fett nice mannen, det låter som du är lugn och softar, fortsätt med detta så blir det stort, PeyZ
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Helt okej tycker inte om reagge själv tycker det låter lite fjolligt. men fortsätt med ditt du :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Fett låt Hermano PEace
www.hermanosbernal.com /\ MAS LOCO ENT.
Lätt riktigt fett när du rappade snabbt, resten var också najs, härligt beat! Peeace!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
Yeeaaah! fett najs att 9/10 diggar! =) tack så mkt allihopa! =D värmer fett! peace alla o forsätt pumpa reggae!MVH Ibancito
okeey? va hände me kritiken då?
haha diggar, lite halvlaidback sådär. men, visst finns att träna på. men visstfan är den skön! kärlek
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
tack loco för att du uppar! dumhet: yeeaa soft att du digga mannen! aa ja har märkt att ja har saker o träna på.. ! =) peace!
.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
du har verkligen utvecklats, fortsätt så!!
den va riktigt fet brush ! och fick värsta chocken när jag hörde ljudet ! riktigt bra mixat. fett med propps ! roll roll roll the joint, twist it in the end, light it up and take a puff then pass it to a friend ! :D
without tryin' you never succeed
tufft flowat.. öva uttal och artikulering så går allt vägen! pz /b
athnagzo : tack för att du uppar mannen! =Dtoppen: word ! haharoenberg: tack så mkt mannen de värmer!muntiiiierro: taack broor! värmer som fan! :D rulla upp en i skol-toaletten !Benne: aa tack mayn, ja kmr öva =) soft att ni titta förbi! =) peace alla o tack för ni tog er tid o checkade till låten!// MVH Ibancito
vet inte vad jag ska säga men försöker iallfall texten välskriven flowet va lite osäkert på vissa ställen men du tog igen det när du kör snabbt skönt där med;D reffen va inte det bästa men den funkar ihip med låten öva lite mer på sången jag ska ite klaga kan gfan inte sjunga sj märks att du har lite av det i dig så öva på man allt som allt 4/5
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
jag gillade den faktist inte.. fast fortsätt, kul med reggae
Kul grej. Helt ok låt, men som andra säger här, hiphop är nog mer din grej. Tungt flyt på vissa ställen. Sen kommer hiphop alltid vara bättre än reggae ;)
Redline!
ait aiit.. tack så mkt! =) mcbusta: aiit ska öva på sången hehe! =) soft att du kikade in andii synd att du inte digga. loco tack för att du uppar
jag gillade det inte alls...För flum och luddigt för min del!!
Biatch
fett...
paragon_ : tack för din tid iaf! mangan: tack
coolt jobba lite mer på de nästa gång så uppnår du garanterat fullt ut på skalan 1-10 nu ligger du på 7 och de är inte dåligt... för ste nad nu för att langa riktiga svar, men flowet takten beatet texten gungas ut här. lägg ner mer tid man ;)
aiight taack för kritiken mannen de uppskattas som fan! tack för att du tog din tid oxo.. lighta en fet o pumpa den här folket! peace
yea tack
Nja, gillar inte :/
Eriksson1337 ftw!