Pluralis - Don't Matter ft. Albin Gromer
Som för att säga God Jul i efterskott och fira in det nya året bjuder jag på en gratis Mp3'a från min nya skiva Secondary Utopia ! Låten heter Don't Matter och har producerats av Mario Dri , gästas gör den utav Sveriges nästa stora sångare: Albin Gromer (som snart också är aktuell med sin skiva "Hemmagjord " under NBS-Records) Pluralis - Don't Matter ft. Albin Gromer (Högerklicka, spara mål som) Skivan Secondary Utopia går ny att beställa över nätet via internetbank och kostar 80kr ink. frakt (skicka privatmess för mer info) - Det går även bra att beställa per post, mer info om det finns på min hemsida. För mer info, mer låtar, snippets från skivan och all that good shit, kolla in:http://www.pluralis.info.se http://www.myspace.com/pluchiewallie Fred & Kärlek Wallace
It's all alright!
fet låt! Albin har lätt skönaste rösten just nu
and it's all good!
It's all alright!<br>
Bomben! :D Man tackar man tackar
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
mycket fint faktiskt...rätt funkig låt, albin gör det mycket proffsigt faktiskt...mycket glad låt. P du vet vad jag tycker om din insats ;) är det sampling? eller lira Mario själv?
SansProfit.... back again after all!
Nä osamplat äre!
It's all alright!<br>
nice shit! som vanligt Pluralis!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
riktigt fet! reffen är riktigt jääävla skön!
http://www.youtube.com/meeyeer/
homo you know me homie! it´s all soo good! hypa hypa hypa!!! dissa inte detta beat .. man blir skit glad av det. och synthbeats är aldrig dåliga!!!!!!! jonas är alltid bäst no protest!
www.femtastic.se
Haha, jamen en låt i halvåret på whoa har resulterat i en fullängdare istället homies, plocka upp den vettja, där finns ju massor!
It's all alright!<br>
neeeej, dom som tycker det är dåligt skriver ju inte...så det får väll bli mej då ra...du är riktigt dålig
=)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Hade första versionen och lyssna på den jämt men denna är lika nice,fett nice låt asså big propps till pluchi,albin och ma mayn mario för sina fuking underbara beats ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Du vet vad jag tycker... längtar till skivan dimper ner i brevlådan.! Albin lägger de riktigt jävla underbart, han är ju sjukt duktig!.. Pluw, samma med dig, som vanligt... riktigt fet text, bra flow. Just love it... btw beatet låter riktigt gamla skolan. kanske inte är helt med på mixen på albin dock, men låter lite grå..Hans röst hade nog kunnat lyftas fram mycke mer, med lite annorlunda mixning!. men annars fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sa fattigt beat....fattig lat..du e kass jonas!...verkligen! aja.....back in sweden om 50 timmar eller sa....flodar inte i hjarnan! peace
http://www.pluralis.info.se KÖP SKIVAN! www.myspace.com/mariodrprod
dags att get get goin
It's all alright!<br>
dont sleep
It's all alright!<br>
men okej
It's all alright!<br>
Som sagt, ska beställa skiten när jag får tummen ur.. Låten är asfet, älskar den helt och hållet.
soundcloud.com/brormusk/sets
Förstår inte hur du kan ha tappat all uppmärksamhet, kan man liksom tröttna på bra musik? Blir fortfarande bara irriterad när man kollar vad som får uppmärksamheten i forumen hära, grr.
soundcloud.com/brormusk/sets
haha, ja vafan säger man! big up för swesoul som hypar albin, mkt bra, han är the good shit!
It's all alright!<br>
Mixningen känns skum på reffen. men albin är tight, känns som en samuel ljungblahd. Rappen är shysst, bra flyt. Beatet är speciellt, but i like it. Over
www.CitizensOnline.tk
uppa denna förtusan!´ gillar skivan skarpt, kör den folk, köp den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
coolness in a box!
It's all alright!<br>
sååå, det är micke pra!
It's all alright!<br>
holla!
It's all alright!<br>
vi kör
It's all alright!<br>