Born DZP Die DZP/Mcbusta Steve-Loc /Dangerzone Production
Pga ändrade planer då det hände lite oroligheter förra helgen att min partner kommer sitta av ett långt fängelsestraff så skivan blir det inge jobb på därför släpper jag denna låten som vi gjorde innan det blev häktning... Lyssna o njut Dangerzone fo liiiife CHECKIT
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Den va nice.. får man fråga varför han åkte in?
www.myspace.com/allvarligttalat
fett flow! najs topic... texterna är välarbetare, beaten är hot. har inget att klaga på fan, bra jobbat =) fortsätt droppa!!! de här ska pumpas!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt flow, Skön Text, och fett beat, känner igen det, var är det från för låt? Den här var tung som fan. Fortsätt så =) Peace
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice skit bra mcbusta -=)
haha yeah you know what i have to say. and oh yeah let us all scream free steve haha
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
thanks boiiisss kul o höra:D:D:D kom igen nu mer vill ha feed back det är ju julafton va snälla haha:D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
comoooon flera downloads men inga komentarer ?????
fan va nice:) ja har också droppat på detta beat så de blir lite lamt att lyssna på samma men yeh de va nice;)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Riktigt bra låt, fett fett !!!
Upp riktigt chill .
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
thanks boys;D vafan kom igen nu så här dött har det inte varit på skit länge????
Fett som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Big up man!
http://www.lospalindromas.com
thanks dawg;D whaaat comon know whoa fan droppa comments
lönt att säga något, folket har sagt det ! FETT FETT ! ;), får man fråga vf din polare åkte in förresten ? ;o
tack mannen:D nä tyvärr så vill jag helst ite prata om det för allt är ite klart ännu
coooooomooooooooon whoa fan 14 som langat en kommentar o 51 som laddat:S
Lyrik: Damn, tappade hakan med en gång du har utvecklats som fan Busta, Got a gun in my hand but i fight with my fist , off the hook! Har aldrig hört Steve Loc innan men han var sjukt skön.Flow: Inte nått fel alls.Beat: Jävligt tungt. Gangsta som fanRefräng: Tyckte inte den var så bra, ganska tråkig lixom :pÖvrigt: Deen åkte in på mp3n, säger som nån annan snubbe där uppe sa: vafan gör ni på whoa ni borde va på tv?! Har ni nått skiv kontrakt eller nått?
You already know, den e on lean!
Btw måste fråga dig en sak, är du fortfarande med i Subliminal Criminals?
skit mk kärlek mannen det värmer o höra:D ja för fan subliminal criminals vi finns kvar men det blir inte så mk jobb då vi gått åt olika håll inom musiken:) nä man vi har inge skivkontrakt vi kör för vår egen räkning;) underground återigen mk kärlek:Dthanks
mcbusta P21 Ait, ah eran "It's game over" går ju inte att sluta gilla.. Vad står dzp för då? Vet att du ofta är i USA var det så du träffade steve loc eller?
thanks yall a game over den är cool;) dzp står för dangerzone productions är inte i usa ;) jag umgås nästan bara me amerikanare det är det enda;)
Haha jasså? :P Vet inte vrf men jag fick för mig att du var i USA på nått vänster :P
Det är tajt,det är snabbt,det är uppåt. ;).. härligt flow, skönt beat..bra jobbat!!
whatt the fuck.. i thought ya was from LA so what the fuck up wit the accent then boy.? half ass shit . the beat hype though
thanks yall;) comon whoa den här tråden kan inte bara dö fan uppppppp
Hårt. Det är såhär hiphop ska låta.
Redline!
mcbusta du är en av mina favoriter här på whoa, galet skönt! upp!
thanks boys nudax kul o höra mannen:D:D
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Thanks boys ;D thanks lil phil;D