01. Brottsling 02. Min Uppväxt Shoo två nya låtar till er Pump it Up !!!01. Rx2 - Brottsling02. Kenan ft. Rx2 - Min UppväxtPZ---
Brottsling:REFRÄNG:Jag kommer me mitt lag å tar d du harfinns inget du kan göra me ditt svaga försvartills natt blir t dag dag blir t natte jag å mitt pack på jakt efter skatt
VERS 1:ja drar på mig luvan innan ja drar utmöter upp ett par tjuvar d här e ingen debuthar gjort d förut dussintals gångerkriminella sånger hur vi rensar betongeningen ångest kallblodit uppdraggör d snabbt finns ingen tid för nått struntprattar fram vapnet å hotar dig me dödenen situation där vi skriver ditt ödevi hinner före innan snuten e på plats kalkylerar värdet å pustar ut ett skrattredan samma dag planerar vi nästa dragför att ersätta värdet av d vi har kvarpengar e allt kompis om du inte visstehar kriminellt register av goolande små fittermen d förflutna ska inte få mig att lidatänker inte åka in jag gör mer på utsidan
VERS 2:gör mig redo ringer nåra samtalsamlar truppen sticker snabbt från vårt grannskapnån minut efter e vi utanför butikenen påse E sväljer ner hela skitenväntar nån minut tills kusten klartills drogen har slått andas djupt å sen drarsparkar in dörren visar vart skåpet ska ståmen ägaren e kaxi å börjar svinga hårtgreppar knoghjärnet å sänker han t markenen spark mot hans bröst sätter kedja mot halsenskapar kaos vänder butiken upp å nerblodet täcker golvet shit va ere ja serrensar kassan snabbt å springer sen utdalaberg nästa stopp innan jag kan pusta utöppnar porten t mitt hem å tänker äntligenligger vaken ett tag till av fuckin avtändningen
Vers 1
eyy yo fuck nu e vi här igen kallar du mig vän ge mejj handen å hjälp migmitt hjärta bankar slår efter frihet ingen ser att ja gått igenom skiten så nu vet ni allt om mitt liv beskriver mina känslor om hela min tid föruddevalla stad har fått mig att vakna uddevalla stad har fått mig att pratabara tjatar om gaamla dagar hade goda tider me vänner ja saknarså ni vet nu sommarn på väg kenan blir fri glömmer allt som har hänt för mina bröder vet va ja står för 4-5-1 i mitt hjärta ja dör för gjorde denna låt för å få er förstå tack för att ni lyssnar för å se hur ja mårmen
Refräng:
bara vänta dagen kommer snartmånga växte upp kanske fulla av hatmen ingen glömmer uddevalla stadalla känner alla där ja växte upp som barn
Vers 2
mina kvinnor grabbar å barn uddevalla stad mina minnen finns kvarber te gud för å ge oss nått extraf&ou
för alla vet att människor förändras till en tid då livet spelar rollbehöver inte holk beter mig som folk visst kan ja kämpa för å få de lite bättrebehöver inte alltid alltid vara den sämre för ni vet att spelet e färdigtgår inte dit vill bara vara ärligärlig mot gruppen ärlig mot allaför min stad hela uddevallaå ja kämpar för mina vänner glömmer inte bort er som sitter i häktetå bara väntar på att se öpnna grinden förja känner för er som lider
Vers 3
Immigrera 1990 från mitt hemlandd va här i uddevalla city ja blev en manlåt mig ta d ordagrant från början till sluthar upplevt fina tider men d e trist att inget e som förutminns d första mötet me en snut d va fett knasen femma hasch i min ficka som dom självklart tog tebaxmorsan blev ras men såklart gick d över fortsatte fixa klöver jag å mina brödervi reste från norr t söder å plundra allt i vår vägmassa värdesaker som vi bytte ut mot cashåren gick massa kunskaper man fickmilleniumskiftet kom å ja greppade min mickå börja skriva texter men på samma gångva vi ute å härja skapa knas i vår betongja åkte in å sen dess har d vart stoppbrorsan d va fett soft å ja glömmer aldri bort
MIN BROR SÅ KLART, FET MUSIK