aa just det texten lägger jag här oxå brukar alltid finnas nån som vill läsa den till låten.. Jag börjar med att ta er tillbak till en tid när jag var liten där allting började vilt Skillsmässor och skit . Varenda dag nya krav på min mor men var fan var min far ? hatet för allt bara växte med tiden , för varje timme blev man en gnutta mindre , lågan i mitt inre tändes igen åå hatet blev till slut min ende vän Nu står jag här igen ensammen och instängd , vill bara hem men var e det. söker alltid svar men man hamnar i ett hörn, vill hitta mitt kall nu i denna sekund e jag dum , varför ens söka ? lönar sig mest att lägga ner & sluta , ger upp allt som kallas för glädje , för jag vet att jag har ändå inget värde nu vill jag tack min mor för allt , madre du vet du e där när det blåser kallt har förstått din magi du behövs i mitt liv ingen skit för du sätter mig fri alla stunder alla minnen , morsan jag önskar jag var bättre. du gjorde ditt allt å gav mig kärlek så sant men felet e ärligt inte ditt , å inte mitt vet fan inte vems men visst det finns annat att tänka på , där finns en framtid för oss båda 2 Nu vill jag att du ska förstå att jag älskar diiiig ! Komigen å bara kämpa på , kom igen o bara...... Nu vill jag att du ska förstå att jag älskar diiiig ! För att Allt kan va för sent om man blundar en stund , ja skiter i strunt jag skiter i allt , bara ja vet att du står kvar , bara du förstår att du e allt jag har .. wwooooooooooooooo na nan nanananannanan ...
Lev hårt dö ung !