I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-12-18 18:04

Snake - Mami

Yes. då kastar jag upp en till låt här.

En låt till mami från mig. Tack för alla år du kämpat!

(Ha lite överseende på mixning)

Låten finns här att tanka!!

Kolla in oss på www.allears.se oxå under namnet Snake eller H.R.S!

Ha en bra dag. pz out /snake

Lev hårt dö ung !

2006-12-18 18:05
aa just det texten lägger jag här oxå brukar alltid finnas nån som vill läsa den till låten..

Jag börjar med att ta er tillbak till en tid
när jag var liten där allting började vilt
Skillsmässor och skit .
Varenda dag nya krav på min mor men var fan var min far ?
hatet för allt bara växte med tiden , för varje timme blev man en gnutta mindre ,
lågan i mitt inre tändes igen åå hatet blev till slut min ende vän

Nu står jag här igen ensammen och instängd , vill bara hem men var e det.
söker alltid svar men man hamnar i ett hörn,
vill hitta mitt kall nu i denna sekund
e jag dum , varför ens söka ?
lönar sig mest att lägga ner & sluta , ger upp allt som kallas för glädje , för jag vet att jag har ändå inget värde

nu vill jag tack min mor för allt , madre du vet du  e där när det blåser kallt har förstått din magi du behövs i mitt liv ingen skit för  du sätter mig fri

alla stunder alla minnen , morsan jag önskar jag var bättre. du gjorde ditt allt å gav mig kärlek så sant men felet e ärligt inte ditt , å inte mitt vet fan inte vems men visst det finns annat att tänka på , där finns en framtid för oss båda 2

Nu vill  jag att du ska förstå att jag älskar diiiig !

Komigen å bara kämpa på , kom igen o bara......

Nu vill  jag att du ska förstå att jag älskar diiiig !

För att
Allt kan va för sent om man blundar en stund , ja skiter i strunt jag skiter i allt , bara ja vet att du står kvar , bara du förstår att du e allt jag har .. wwooooooooooooooo na nan nanananannanan ... 

Lev hårt dö ung !

2006-12-18 18:23
Fan vad du gör mkt grejjer nu helt plötsligt :)

Skit bra på alla sätt.

brådis nu så hinner inte så mkt.

kmr pumpas.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2006-12-18 18:25
haha tack mannen!  . jaa det e i rullning !! pz
Lev hårt dö ung !

2006-12-18 18:47
tju mayn, du vet det är tvär fett, synd att du inte körde den exklusiv som du sa på msn :) Låten är verkligen tvärfet du fick en bra mixning på den tycker jag, bättre än tidigare versionen du langade på msn :) Gillar whilingarna, dom är skit tunga! Och den/dom långa tonerna, ouf fick mig att rysa.. kämpa på snake:)
elogé till mami också ;) Peace!
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2006-12-18 19:07
älskar reffen :)
grymt bra helt igenom!

2006-12-18 19:17
tack grabbar!! värmer i kylan! pzz !
Lev hårt dö ung !

2006-12-18 21:53
händer då?
Lev hårt dö ung !

2006-12-18 22:16
tack tack! Det var riktigt synd att beatet var i 128kbps.. det funkar, e lite skräpigt ljud dock.. men men ! pz out boyyyz ! 
Lev hårt dö ung !

2006-12-18 22:43
Checkar snart... UPP!

2006-12-18 23:16
yee :)
Lev hårt dö ung !

2006-12-19 12:59
dog ni?
Lev hårt dö ung !

2006-12-19 13:09
Grymt snake ! fortsätt såhär nu ! känns som du behövs i rapen ! för du gör bara riktigt feta låtar !!

KEEP ON!
ROUSU

2006-12-19 19:02
tack peepz ! ; )  nu blire pizza.
Lev hårt dö ung !

2006-12-19 21:45
blaam. 
Lev hårt dö ung !

2006-12-19 21:57
uppp förfan !
ROUSU

2006-12-20 12:44

Gaaaaaaah...gitarrslingan i början av låten var skön som fan..:D.. det här beatet kan jag lätt studsa i soffan till.,haha! estupendo! : ) annorlunda och livligt, svängig låt.. jag antar jag kommer spelat sönder den till veckans slut..haha... LOVE IT! gör mig ledsen och glad samtidigt..hm mhm. :)..jag får rysningar av din röst vännen!!.. take care!.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-20 15:53
mira! Puss & tusen tack! 
Lev hårt dö ung !

2006-12-22 15:02
Soft tack mannen ! det tycker jag ! vi hörs till mayn !
Lev hårt dö ung !