H.R.S ( Här & NU )
Ny låt ! Här kommer den första låten i "H.R.S" projektet som är igång. Bandet består av Hussni, Myta & snake som skall testa ge sig an detta kalla land... anyway, här hör ni låten lite av en "pre-release" som ni kan sätta klorna i! lyssna, och ni som har kritik och ge.. langa gärna ! Peys. Beat, text och arr: H.R.SH.R.S
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
komigen nu.. ingen?
Riktigt bra! måste uppa här!
thx Patrix;) måste ju uppas igen!
Peace i'm outta' here...
lyssna nu folket !! : )
Lev hårt dö ung !
Bra :D Och allt höjs upp med Snakes otroliga röst :) / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
thx.. hörni! kul att nån lyssna iaf :=P
Peace i'm outta' here...
tack m4rr3 : ) kommentera gärna om ni lyssnar på den?! pz
Lev hårt dö ung !
fan man blir ju tårögd av o höra er tre igen!! uuunderbart!! :D fan va kul.. meeeer!!
www.magnusrytterstam.se
Mange: Thx mayn! kul att du lyssnade (:
Peace i'm outta' here...
en sista ÖppiSh! sega whoa!
Peace i'm outta' here...
REFRÄNGEN!!! får fan gåshud av den. så jävla underbar kunde inte blivit bättre än vad den är. alla lägger det riktigt jävla tungt. Var ett jävla bra tag sen jag hörde något av er, trodde ni gått underjorden eller något. detta gör ni fett. whoa, sov fan inte på den här. riktigt fett.. UPP!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
UPP1
mange tack tack ;) . holla msn!! servo tack till dig med : ) vi e på g nu. snart smäller det, håll utkik alla där ute!!! pz out
Lev hårt dö ung !
HELVETE ! Lätt bästa från er, grym reff !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
i agree UPPEN ! tack foerplay !
Lev hårt dö ung !
Moderator
2006-12-18 18:23
Fett som fan :)
myspace.com/jiahprod
yeah ! ;) lyssna nu folket !!!!
Lev hårt dö ung !
menar det.
Lev hårt dö ung !
cmon
tack draken :)
Lev hårt dö ung !
uuuuuuupp
www.magnusrytterstam.se
riktigt bra grabbar... fett bra.. han som ligger innan snake på vers 1 har tung röst! Alla var grymma.. soft reff! Killen som la först har tungt flow, peace!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Lyricist
2006-12-20 08:28
Ärligttalat en jävligt bra låt. Känns så mycket bättre rent textmässigt än vad det gjorde tidigare. Var väl lite för tydligt steg mellan rock och hiphop. Men nice
tack gubbar! langa mer comments nue..
Peace i'm outta' here...
tack tack ! upp på denna nurå. säg vad ni känner det e därför vi har den uppkastad här peepz! Vi vill veta vad folket tycker, mixning , flow , text, jaa allt !!! pz
Lev hårt dö ung !
har ni snö där uppe nu?
www.magnusrytterstam.se
det e snöö , men vädret e sig inte likt alls :( inte förren nu det börjat bli riktigt kallt , du vet som vi vill ha det ;) hahahah .. men bara 15minus elr nått idag. blir det snö i sthlm till jul ?? kom med gissningar!
Lev hårt dö ung !
Nix, skitväder i fjollträsk ;) iofs så hatar jag vinterhelvete, så jag skulle gärna ha det varmare :P UPP!!!
bara 15 minus :D sthlm får snö till jul ja! d fixar tomten.. jag e inte orolig
www.magnusrytterstam.se
vädret e laban , tomten kommer han i år ? fuck ya !
Lev hårt dö ung !
vafan ere här ?? lyssnar ni elr ?
Lev hårt dö ung !
klart man gör. Varför släpper ni den inte så man får ladda ner ? lite små jobbigt och gå in på sc när man vill lyssna :b
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
EDIT: H.R.S ( Här & NU ) Ny låt ! Här kommer den första låten i "H.R.S" projektet som är igång. Bandet består av Hussni, Myta & snake som skall testa ge sig an detta kalla land... anyway, här hör ni låten lite av en "pre-release" som ni kan sätta klorna i! lyssna, och ni som har kritik och ge.. langa gärna ! Peys. Beat, text och arr: H.R.S
-----------------------
Ladda ner & njut
LADDA HÄR
Peace i'm outta' here...
kul o se att ni gillar, thanks everyone..upp!!
vfan ett sista upp!! ;)
Riktigt skön låt, de hära gillas. UPP !!!
riktigt naaaaaajs!! den hamnar i mp3 ; ) UUUPPP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.