Team - Gör så ont Exklusiv (Musikvideo)
Team - Gör så ont Exklusiv (Musikvideo) Låten: inspelad: Young Studio Mix: Young Verser: Young Reff: FlyB Texter: Young & FlyB Videon: Klippt: Young Kamran: Mest FlyB Stort tack till Michaela fårn Team som ställer upp som skådespelare! + några statister! Här kommer den nya videon. Har inget bra converterings program så folk får leva med den lilla reklamen ett litet tag till. plus kvaliten är inte densamma! men som sakt till veckan är det fixat! Hoppas ni gillar. Och det ni inte gillar inom låten eller videon vill jag och resten av team ha Konstruktiv kritik på.KÄRLEKVideon: http://www.youtube.com/watch?v=YZhs7DaR4yg http://www.youtube.com/watch?v=YZhs7DaR4yg
UNG
NAAJS video inspelad i stan i luleå =) en bit därifrån där jag bor;) låten var skit najs braa text skönt beat
Är lika ond som billy the kid
kan ja få adda dig på msn ??
Är lika ond som billy the kid
Yeeah flygplatsen for sho! Riktigt skön låt och video ! riktigt härlig mixning den diggar jag ! Bra jobbat TEAM =)
Bra jobbat young, bättre än första videon. Keep it up.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
snyggt jobbat! du har blivit bättre.. MYCKET bättre :)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
SKÖÖÖÖÖÖÖN.
Eriksson1337 ftw!
Tack alla uppskattar det mycket:D fler ?:D kärlek
UNG
Tung video :) Den är fet! Diggar låten också! bra jobbat!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Soft samir med en till skön video och samma gäller låten! PEACE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bättre än jag hade förväntat mig! Dock om jag får komma med lite invändningar.. det hade gått att göra en schysstare video om du bett nån snubbe som går media redigera. Alla texter som kom fram kändes budget sen var det lite väl många klipp från den vita väggen, ni skulle kört mer på storyn. Slutscenen med flygplanet var FIRE! Bugar för den! Keep it real.
facebook.com/idiomatisk - fan page
tack alla och rainmaker tänx! ska tänka på det... men jag tycke det var bra som det blev men men:D peace
UNG
tycker låten var eran bästa, videon var ritkigt snygg på sina ställen faktiskt, snygg upplagd, som rainmaker sa, slut scenen med flygplanet gjorde det riktigt bra ! .pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Samir, vad ska jag säga? Detta diggas, kul att du valde tmk's och min idé iallafall där i slutet, sött! :) skön video, visste fan inte att 'maddafakkan' kunde sjunga hehe, bigups iaf! :) den var mysig.
soundcloud.com/brormusk/sets
Riktigt thigt, skjysst text o beat, och musikvidoen va toppen =) !
najs najs :)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
texten var soft,framförandet kunde ha varit bättre,låter osäker i flytet,rösten faller mig inte i smaken, lite mumlig emellanåt men du har utvecklats väldigt mycket det har du,ett tag till och det kan bli riktigt tight, videon,den var stundtals riktigt schysst, avslutningen var grym som ett par redan sagt. och snubben på reffen,kan inte sjunga bra, skär sig , du borde höra med hampus lr vad han nu heter om han kan snickra ihop en tung reff åt dig,för den killen kan sjunga. aja,, ris o ros mayn, fridens liljor
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Skruvsöker_mutter Tack för konstruktiv kritik och att du säger varför du tycker vissa saker är dåligt! Peace
UNG
Grym låt och tjockt nice video:P gillar fly i reffen fan=)
Punkt!
FLY-B Bwoy du kan verkligen sjunga, tung video my "MY TEAM" synd att jag fick inte vara med, men har varit jävligt upptagen på sistone, BIG UP TO ALL MY KREW - YOUNG, FLY-B and MICHAELA!!NI är BÄST, fortsätter vi så här så går vi riktig långt! MVH DJ BLAZE
Grym bro :D Tycker det va fett :) Creds och värd att uppa =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
svär ni kommer komma långt svär diggar era låtar fortsätt så keep up bara;) förbereder för strid för folket liv som folket är bereda på cuta dom med kniv!!
tack mannen! lite onödigt med så mycket specing!! heheh ;) peace
UNG
Nice video man , nice låt ! men du skulle vara lite tydligare på vissa ställen :) Men annars fett soft alltså !
Videon var helt okej, har inte kollat så jätte noga, skådespeleriet kunde vart bättre. (täntke på "min tjej med en annan kille minen i början) du har blviit bättre rappmässigt, skön text, flowet enkelt men inteliak mkt flowmissar som förr. dock din röst är inget jag diggar tyvärr, röstläget kunde vart annat. tycker hela skiten var iaf bättre än mkt på whoa (musikvideo mässigt) peace
fett flow, video, text, du förbättras för varje dag! peace!
Fett nice;) älskar din inlevelse i texten!
Tack alla!! och specielt att ni säger vad som är dåligt om ni ann ser just nått äre det!! uppskattar det
UNG
videon är snyggt och proffesionellt inspelad.. dock var låten inte det minsta bra i mina öron flowet är hackigt och trevande.. rimmen är påtagligt svaga.. sången i reffen var enformig och monoton.. men nice video
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
RMK: Tack för du gillade videon jag som klippt och det mesta.. Okej det där om låten..Tack för att du är konstruktiv ska tänka på det när jag jobbar vidare! peace
UNG
najs word samir =) tyckte de mesta var bra i den här låten om jag ska vara ärlig :D länge sen jag tyckte om nån av eran låt så här mkt big ups :D Peyyyys mayyn
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
FETTTTTT NJIIIIIIIIIIIIIICE trodde aldrig det skulle bli så här bra det va fett:D när jag bara hörde låten så tyckte jag inte den va så bra men sen till vidiona va allt helt plötsligt skit bra :P piiiiiiiiiiz broooe´s
Grejjen är att...
reffen var riktigt jävla keff! rappen dög! videon va fet!
det är spikat
Käfftis och ant kul att höra! :D Navea tack man! antingen älskar man eller hatar reffen har jag märkt! själv älskar man den:P haha tack för du gillade videon!
UNG
ja tycker videon är helskön snyggt filmad samma gäller redigering:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Tack man! Riktigt kul att höra! :D
UNG
Den funkar ju fan inte, man hör bara " kärleken e blind " sen de står " wach again? " haha knas
What? det funkar för mig!? :S Wtf
UNG
Inte så bra skådespel i början bara ;)
:)
Hmm tyckte det var schysst jag!
UNG