Samy & LrE - Video [ live ]
Samy & LrE - Video Ett litet snipp från spelningen igår som ägde rum i åkers styckebruk.. Spelningen gick la bra förutom att Samys (min) mikrofon dog några gånger, men men inte vårat fel... Synd bara att dom 100 som kom inte vågade sig upp i mitten mot scen utan trängde sig mot hörnen men några vågade sig upp iallafall ;P Ett snipp på 4 min...Samy & LrE - LIVE å glöm inte checka:www.samy-lre.com Kvaliten på ljudet kanske inte är den bästa, inte den bästa kameran =)) Peace!
www.samyprod.com
hahaha vad fan gjorde ni i hålan åker? bor ju typ bara 32 personer där..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-12-13 22:12
Sice låtar som fan:) Men fett torr publik:(
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Nog var ni duktiga men det verkar vara fett med drygt där. Man ser typ 5 huvuden med folk som bara står och hänger.. tråkigt :(
facebook.com/idiomatisk - fan page
hahaha. tråkig publik Men det låter soft, dock hör jag ruggit dåligt :(
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
;) Åkers styckebruk fo life <3 haha, nej men seriöst, kom 100 pers eller va det stod i tidningen... Men publiken var som ett gäng zmobies...... Sen vet jag inte hur många som bor i Åkers styckebruk.... Men men tack för att ni lämnar lite comments ;P Sen micken var också knas men det funkade..... =) Glöm inte 22 December, Falun, Arenan då Samy & LrE uppträder... Kommer även andra akter... Med fetaste huvudakten, ingen mindre än Fattaru uppträder samma kväll..
www.samyprod.com
Samy05 då var det nog bra, folk i åker är inte från samma värld dem lever i 1996.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckte det va fett men fasen vilken stel publik...
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
Äntligen! Har väntat så länge!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Sen kör ni på ett Jedibeat... .. .... . . . . . . . . . . .. . .
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
klaga inte på publiken, jag har aldrig varit på en svensk rap spelning or whatever. men asså det här var ju kasst. 2 jobbiga ungar som förstör festen typ, eller ju förressten jag var på ett 16+ club fest förut så började "lill gul eller lilla gul eller va fan han heter och hans brosa gick upp på scenen occh rappa, vilka party poopers! och btw, samy ifall man inte visste att det var du innan man kollade så skulle man aldrig kunna gissat på att det var du! asså sluta mixa sönder din röst yo, hahaha låter fan inte ens likt
ni gjorde det bra tkr jag, men publiken skulle ha varit nån siffra mer asså , men ha gjort så själv tkr det är kul att köra live utan publik också :) nice grappppar ;)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
publiken sög ju kuk, låten sög inte lika mkt kuk men den va ju inte kuk-fri :D get my point?
ye, samy du hade snyggt scen språk ! helt aight utav lre också..
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Soft soft =)) Tack för er som skrivit å diggade ;P Dansa i takt är ett freebeat av wordrec Mästerkatt i stövlar är ett freebeat av kaggennoiZ P17 - aa det kommer med tiden =)
www.samyprod.com
Fortsätt att checka ;P
www.samyprod.com
Gillar din stil samy , det var soft men FAN VAD LITE FOLK xD :P
Förlåt :'(
hade fått lust att gå av scenen med den där publiken framför mig! : P men ni körde ett helt ok uppträdande :D
Publiksiffran måste vart kolosal!
Vilda väst!
16Rader P17 - Som jag sagt många gånger nu i tråden =)) Det var 100 st som pallrade sig dit. Fast fick reda på igår att publiksiffran var 150 st. Inte särskilt mycket sen känns det mindre än 150 st när dom flesta satt i hörnen och tryckte =))
www.samyprod.com
helt okej!
http://hiphopstyle.bloggagratis.se
gu va ni e duktiga då , folk som e där orkar inte ens ställa sig o lyssna
Vilda väst!
16Rader P17 - Det kan va lite svårt att få igång resten av publiken som bestod av svartrockare och raggare =) haha, det var inte ett hiphopjam!
www.samyprod.com
Då kan dom inte tagit sig dit för er direkt.. och därför kan du inte räkna dom som din publik, alltså sjänk siffran ner till 7 pers
Vilda väst!
tyckte ni va skitgrymma, helt klart är det alltid mycket bättre att se det live än på video, men grymma var ni!
16Rader P17 - Vill helst inte diskuttera i tråden så vi borde ta det i gb:n. Vi har aldrig påstått att dom var där för oss! Vi blev klara för denna spelning dagen innan. Så ingen visste i princip att vi skulle komma. Dom flesta var där för att se lokal bandet som skulle uppträda antar jag. Åkers styckebruk är inte världens största stad precis =) Jag tyckte det var en helt okej spelning fast det var så lite folk och så några som stod upp. Men det är som sagt svårt att blanda olika sorters musik och få alla att stå och dessutom utan reklam för att det skule spelas hiphop. =)) Det kan du inte säga emot =) Sen om du inte tyckte att vi var bra är ju din åsikt och den accepterar jag, för alla kan ju inte gilla allt liksom.. Men men var helt okej ändå =)) Inte så att vi förlorade något på att spela där =)) Glöm inte! 22 December , Falun, Arenan.. Samy & LrE, m.m Fattaru uppträder även under kvällen. Missa inte.
www.samyprod.com
ganska nice
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Vi kör ett sista upp på denna och om ingen jävel är intresserad så skit ner er =)) hahahaha neda skojja bara!
www.samyprod.com