äh palla shi mer..haha helt trött..skitungar jävla keff internet beef
A.C.A.B
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är jag dum om jag frågar vafan sinister är?
http://www.youtube.com/meeyeer/
sircuz var väl den ända som höll måttet, synd att inte vanne vart med då hade det varit lite mer klass på skiten..
Sinister är en gammal whoa medlen!. han är fortfarande medlem!. en polare från lilla edet!. han dig för ett halvårsen typ!. och det e darför det är lågt att nämna honom!.
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Producent
2006-12-14 21:39
Haha fan va nice, lite beef med badaboom, det kan bli kul! Jag vill se ROD vikke o hajjen i ett svar nu! Hatar verkligen kukbeatet ni kör på i början, får lyssna på låg volym så hör inte så mycket av rappen men det låter väldigt illa faktiskt, den enda som jag vet är rätt ok är väl sircuz men ditt snack om att du tar alla i badaboom var väl att ta i va? Ajja som sagt svara på detta boys och visa vad ni går för :) kan inte bli nedtryckta av ett par sånna här fjantar! DÖÖ
Producent
2006-12-14 21:41
Nu vet jag inte om ni gör det eftersom ja lyssnar på så låg volym men OM ni nämner anton i en jävla disslåt är ni fan inte värda att leva själva jävla idioter!
MEEN GRIIIIIIINA DÅ
- OKAAAAJ
ASSÅ SHIIT...Alla som skriver behöver fan skriva på svenska så att man fattar va folk vill få fram, Jag menar...Mudafukka din hora ja ska knulla odej och fucking fattar du inte din hora att du dör din fitta ni får kuk i er...MAKES NO SENSE...*host*idioter*host*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FETT BRA BOOOOYS :D Kukidomasså :) Animaallllssssssssssssss<333
www.myspace.com/dahermusik
_FranCo_ , va det mig du sa "men kuk i din morsa du.." till?
- OKAAAAJ
Producent
2006-12-14 22:01
Men shit sluta leka gangsters allihopa, ni är typ 15 år lägg ner! Och kenzo du är riktigt jävla cool asså, synd att du aldrig kommer bli signad så du kan skicka en signerad platta till mig!
jag ber om ursäkt trots att det inte var jag som nämnde sinister tycker jag det va dumt gjort döda mäniskor ska få vila i frid inte ämnas i sådana här låtar ... men enis sa faktist inget OM sinister då hadde det varit bra mkt värre men det var endå dumt .. r.i.p
Sircuz Word....äntligen nån som fattar och säg de till dina fett coola gangsterpolare som tror att k-stad är ett ghetto..heh.. nu ska ja ge fan i att skriva mer i denna tråden..Puss
alltså franco, skippa skit snacket nu, OCH SNACKA SVENSKA, VAD ÄR FELET, SKITER I OM DU ÄR UTLÄNNING DU GÅR VÄLL I SKOLAN OCH BORDE KUNNA STAVA TILL NÅT ORD IAF, idiot säger jag bara.
- OKAAAAJ
Producent
2006-12-14 22:04
1: Vet ni en sak skiter i vem jag nämner fattr ni ! 2: Jo men dom fattar inte när jag säger säger inget om han men aa Sant R.I.P Du är pinsam vet du det?
Ja nog är dom g's alltid haha ;D ni andra som tjaffsar i tråden.. kan väll vara så vänliga att ta efter ärligttalat sluta skriva i tråden
viktorr P16 word..franco, du är minst lika cool som dom andra..hela denna tråden är sjukt pinsam, och nu ska ja sluta skriva haha
yes, en som gillar mig (A)
- OKAAAAJ
alltså har ej skrivit här på länge..men kolla här.. inte för jag är rädd för er horungar..men OM det ärlågt att nämna nåns döda kompis, är det då inte lägre att döda nåns kompis för det?..o franco vart fan ska vi komma..det är ju ni som grinar..så det räcker nu.. Vila I Frid Sinister..alltså tack vare er så blir han nämn han är säkert stolt över er nu för ni ska döda folk för hans döda skull..;).. R.I.P Peace..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu
Amaaaar ;D Bäst , ni andra okså :P
pppekka
Dekan och Sircuz ligger på plus! Ni andra ska vi inte nämna.. Nu gör jag som resten, den här tråden är inte värd mer uppmärksamhet, hej då!
"Keep your friends close but your enemy closer"
jaja väntar på nästa diss då ska ja hälsa er" BADABOOM" nått som M3rgiiM hälsade till Kastro !!! hade braa pz
amar knullar alla i badaboom !
pppekka
amar behövde bara säga några ord på introt och ni blev knäckta
pppekka
alla la det fett grymt :) häliga beats dekan gillar din röst man :D peace
En sak bara, ni vill ta det till gatan, Om dom nu vill ta det på gatan istället för i beef. Ställer ni upp eller går ni hem till mamma och nannar? Ge mig ett seriöst svar nu.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
haha asså vilka jävla töntar säger jag bara.. nissar.. ÄKTA G'S! YEEEAAH!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
thihihih.. owh.
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
jag är med..vi tar det till gatan när ni vill...mannen i våra gator blir ni påkörda..;) Du kan adda mig..när du vill
Www.DeKaN.Studio.Nu
Producent
2006-12-15 14:31
yo yEah gangstaRR bro niggah mafuckazZz vi tar det TillL GataAN Loooo
jag äger er allihop så ingen ide att ni ens snackar b0yS, HÖHÖ
- OKAAAAJ
ni är så jävla patetiska asså! damn palla med små barn som tror sig stora...:S orka hålla på fan,ni e "eey,javlja svennöe!jak knolla ditt papa vil do roka eler"små töntar som tror att dom är förorts killar:S hmmm,jävligt lågtav er att ta upp det där om sinister asså,fan har han gjort er? jävla missfoster som er kommer badaboom visa rätta vägen ut! sen liksom enligt er kommer ju ni vinna ävem om badaboom gör en tvär fet låt så vinner ni,eligt er;) ni kommer få det så jävla hårt töntar är ni!
men snälla nån .. kan ni ta tjaffset i gbn lr nått ? det är en beef vi bor mer än 50 mil från lilla edet så lägg ner å den som är så dum att komma ända hit för en sån här jävlla låt haha den får smäll
haha, seriöst grabbar har inget med det här att göra. men jag äter småflickor som er till frukost. ber ni om det så äter jag er med eller utan dom. thats the rules.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Jävligt moget av er att dra in sinister i eran diss till dom jävla töntar.... ja hoppas verkligen att dom svarar er så ni inte behöver tro er bra.. För den här dissen suger verkligen kuk....
† V.I.F Sinister †
Kenzo Jag vill bara meddela dig om att Anton inte dog av droger, det finns andra orsaker till att folk dör, han hade otur. Jag tycker också det är lågt att dra in döda människor, men wtf är det beef så är det. Då får man dra in vad man vill, inget fel med det. Men nu vet du att han inte dog av droger utan utav andra orsaker som du inte behöver veta. Peace
Producent
2006-12-15 21:53
Mysko1 P0 Dem kommer vinna hur lätt som helst hur lång tid det än tar, det kommer feta grejjer från edet! Grabbarna har väl ett liv utanför hiphopen också? Fan Vikke har t.o.m barn och grejjer! softa ni kommer få ert svar
HAHA,att shämmta meed Dany,haha han har sämst mixning
Softa
ERA fucknig hatare Stick skaffa Er ett liv än att skriv 200000 gånger i den här tråden vi är bättre ni kommer dö Vi kommer äta er ..Snälla vi la upp för kritk Men så ifnns det ju ni som Vill tjafsa skämms på er ! Badaboom svara men Folket ge er Vi är ju inte som dom flesta Säger ahh vi vinner fast dom vinner men det är så att alla i badbooom utom rod-g kan sin fucking sak ..Skiiit kritik hoppas ni vet vad det betyder ....Klummerull har skrivt tusen gånger att jag snackar inget om han Okeej man ska inte dra upp en som har döt men beef är beef Och lixom vi leker Gangster no no hoes faktsikt Så dom som vill når så kan det bli Man Mot man Vad fan eller ni behöver inte försvara badbooom vad fan Men aja ingen kärlek in this skiiiit .... Nu har jag sakt mit Peace Allihoppa !
Softa
åhh va fjantigt beef är .. alldrig mer
Ok men du ska inte tro att du lärde mej mixa för jag kunde mkt tidigare
Softa
gått 4 dagar ... svar tack ?
mixningen är dålig det är ingen nyhet Francostaain
Rod-G hade tatt alla er själv. . tro mej
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
5 dagar senare....
Www.DeKaN.Studio.Nu
Bad!
Burn bitch cuse you suck!!!